Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (7993)Каталог авторефератів та дисертацій (76)Грінченкознавство (27)Рідкісні та цінні видання (215)Українська Аудіокнига (1)Мережеві ресурси (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-56 
1.

Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/Т. М. Нижник // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.112-116
2.

Шило А. В. Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков/А. В. Шило // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.79-84
3.

Безпалько Б. Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань/Б. Безпалько // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 2(17).-С.120-126
4.

Будзар М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану/М. Будзар, Т. Терещенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.124-135
5.

Стрельцова С. Етномотиви левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності/С. Стрельцова // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.87-98
6.

Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/А. Дурдас // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.76-83
7.

Банькова О. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії/О. Банькова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.65-75
8.

Шкарбан І. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія»/І. Шкарбан // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.134-151
9.

Мединська С. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови)/С. Мединська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.113-133
10.

Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/В. Прохорчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.60-71
11.

Цуркан М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти/М. Цуркан // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.106-117
12.

Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/А. Cоломаха // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.143-155
13.

Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/О. В. Коляденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.1-12
14.

Павлюк Р. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення/І. Даценко, Р. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.200-217
15.

Мурдза І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові/І. Мурдза // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 1
16.

Огнев’юк В. О. Ідея освіти/В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.1-19
17.

Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.34-44
18.

Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/Є. В. Долинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.101-108
19.

Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.143-154
20.

Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.105-118
21.

Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.91-104
22.

Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.161-184
23.

Покотило П. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови/П. Покотило // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.83-98
24.

Пилинський М. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів/М. Пилинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.97-126
25.

Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/О. Козьменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.195-213
26.

Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.37-52
27.

Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.14-25
28.

Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/С. Кондратюк, І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.110-124
29.

Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/І. Линьова, Т. Плешко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.141-155
30.

Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/A. Solomakha, N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.125-140
 1-30    31-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)