Пошуковий запит: (<.>K=Мова<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/Т. М. Нижник // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.112-116
|
>2.
| Шило А. В. Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков/А. В. Шило // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.79-84
|
>3.
| Безпалько Б. Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань/Б. Безпалько // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 2(17).-С.120-126
|
>4.
| Будзар М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану/М. Будзар, Т. Терещенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 1.-С.124-135
|
>5.
| Стрельцова С. Етномотиви левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності/С. Стрельцова // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.87-98
|
>6.
| Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/А. Дурдас // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.76-83
|
>7.
| Банькова О. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії/О. Банькова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.65-75
|
>8.
| Шкарбан І. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія»/І. Шкарбан // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.134-151
|
>9.
| Мединська С. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови)/С. Мединська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.113-133
|
>10.
| Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/В. Прохорчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.60-71
|
>11.
| Цуркан М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти/М. Цуркан // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.106-117
|
>12.
| Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/А. Cоломаха // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.143-155
|
>13.
| Коляденко О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи/О. В. Коляденко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.1-12
|
>14.
| Павлюк Р. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення/І. Даценко, Р. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.200-217
|
>15.
| Мурдза І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові/І. Мурдза // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 1
|
>16.
| Огнев’юк В. О. Ідея освіти/В. О. Огнев’юк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.1-19
|
>17.
| Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.34-44
|
>18.
| Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/Є. В. Долинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.101-108
|
>19.
| Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.143-154
|
>20.
| Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.105-118
|
>21.
| Лашук Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти/Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.91-104
|
>22.
| Петрик Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання"/Л. Петрик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.161-184
|
>23.
| Покотило П. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови/П. Покотило // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.83-98
|
>24.
| Пилинський М. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів/М. Пилинський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.97-126
|
>25.
| Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/О. Козьменко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.195-213
|
>26.
| Кушнір І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей/І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.37-52
|
>27.
| Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.14-25
|
>28.
| Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/С. Кондратюк, І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.110-124
|
>29.
| Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/І. Линьова, Т. Плешко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.141-155
|
>30.
| Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/A. Solomakha, N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.125-140
|
|
|