Пошуковий запит: (<.>K=Мова<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Мурдза І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові/І. Мурдза // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 1
|
>3.
| Бойко В. Етно-національні первні культури й художньої літератури/В. Бойко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
|
>4.
| Сінченко О. Неопотебнянство Бориса Навроцького/О. Сінченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 2
|
>5.
| Поліщук Я. Реорієнтація в сучасній українській літературі/Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>6.
| Борисюк І. Міфологія жіночого Ірини Шувалової: тілесність, мова, час/І. Борисюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1
|
>7.
| Москальов Д. До проблеми семантичних трансформацій при перекладі Біблії японською мовою/Д. Москальов, М. Калещук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 4.-С.149-155
|
>8.
| Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
|
>9.
| Почапська О. Формування порядку денного періодичними виданнями 1943 року (за матеріалами аналізу газет "Азовський вісник", "Бобринецький голос", "Буг", "Відродження")/О. Почапська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.14-21
|
>10.
| Козачук А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови/А. Козачук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.178-183
|
>11.
| Даниленко В. Постколоніальна візія роману Ярослава Павлюка "Сад п’яних вишень"/В. Даниленко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 4.-С.212-217
|
>12.
| Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.21-27
|
>13.
| Стельмах М. Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику/М. Стельмах // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 2.-С.79-86
|
>14.
| Стеблина Н. Динаміка присутності ключових ньюзмейкерів у новинах українських онлайн ЗМІ до та під час повномасштабного вторгнення РФ/Н. Стеблина // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.218-224
|
>15.
| Тищенко О. Звенигородські польові записи А. Кримського в архівній картотеці: структура заголовного елемента/О. Тищенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 4.-С.225-230
|
>16.
| Бондарева О. Образ Бориса Грінченка і його контексти в п’єсі Мар’яни Ангелової "Синдром Грінченка"/О. Бондарева, Г. Бітківська, А. Брацкі // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 1.-С.47-53
|
>17.
| Лащук Ю. Гендерні гетеротопії в медійному контенті українських молодіжних організацій/Ю. Лащук, К. Вольневич-Сломка // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.288-294
|
>18.
| Васьків М. Два письменники – дві Карелії / одна Карелія ("Карелія–Karjala" І. Багмута і "Люди Біломорбуду" П. Усенка/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2
|
>19.
| Шило А. В. Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков/А. В. Шило // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.79-84
|
>20.
| Стрельцова С. Етномотиви левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності/С. Стрельцова // АРТ-простір. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N Вип. 4.-С.87-98
|
>21.
| Paliichuk E. Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response/E. Paliichuk // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.170-185
|
>22.
| Дудка О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch/О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.88-96
|
>23.
| Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.41-53
|
>24.
| Kravchyna T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages/T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.71-79
|
>25.
| Кошарна Н. В. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів/Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.62-72
|
>26.
| Костікова І. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій/І. Костікова, Х. Цзян // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.73-84
|
>27.
| Банькова О. Лінгвістична підготовка спеціалістів авіації в мовних школах Великої Британії/О. Банькова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.65-75
|
>28.
| Дурдас А. Роль та місце письмових завдань у вивченні іноземної мови в університеті/А. Дурдас // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.76-83
|
>29.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>30.
| Нижник Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування/Т. М. Нижник // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.112-116
|
|
|