Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОЛЕКСЮК<.>/(700)*<.>K=ОЛЬГА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: О168872740/2022/11
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2022р. № 11 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Камінська, Малгожата. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода / М. Камінська. - С.9-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Людмила. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, Олексій. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв. - С.40-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Баценко, Сергій. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування / С. Баценко. - С.58-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Ольга. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашперський, Олег. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ / О. Кашперський, Д. Кашперська. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення / Я. Хархула. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко. - С.91-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О168872740/2016/5
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2016р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кремень, Василь. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету / В. Кремень. - С.8-13. - Библиогр. в конце ст.
Lewowicki, Tadeusz. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan / Т. Lewowicki. - С.13-23. - Библиогр. в конце ст.
Іваній, Олена. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами / О. Іваній. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Дерека, Тетяна. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття / Т. Дерека. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття / В. Сліпчук. - С.33-36. - Библиогр. в конце ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта та конкурентоспроможність суспільства / В. Огнев’юк. - С.37-44. - Библиогр. в конце ст.
Мосьпан, Наталія. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Линьов, Костянтин. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Чернуха, Надія. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" / Н. Чернуха, Н. Головач. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Szafranska-Gajdzica, Anna. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко. - С.69-75. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти / С. Сисоєва. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вдовиченко, Євген. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Korczak, Leandra. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak. - С.100-102. - Библиогр. в конце ст.
Zieba, Beata. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba. - С.103-106. - Библиогр. в конце ст.
Bartosiak, Lukasz. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak. - С.107-113. - Библиогр. в конце ст.
Karpinska, Agnieszka. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia / A. Karpinska. - С.114-121. - Библиогр. в конце ст.
Kwolek, Katarzyna. Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Вей, Чжеюань. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики / Ч. Вей. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Grabowska, Barbara. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji / B. Grabowska. - С.132-139. - Библиогр. в конце ст.
Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек. - С.140-146. - Библиогр. в конце ст.
Мартинчук, Олена. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Олексюк, Ольга. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк. - С.152-157. - Библиогр. в конце ст.
Minczanowska, Aleksandra. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska. - С.158-163. - Библиогр.: с.
Лозова, Ольга. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова. - С.164-169. - Библиогр.: с.
Лисенко, Олександра. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко. - С.169-172. - Библиогр. в конце ст.
Кульбашна, Ярослава. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення / Я. Кульбашна, О. Астапенко. - С.173-179. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О283150799/2023/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1 (40) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадча, Катерина. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - С.7-21
Гаврілова, Людмила. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк, Ольга. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання / О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв. - С.40-58
Бурцева, Олена. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики / О. Бурцева. - С.59-75
Овчаренко, Марина. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт / М. Овчаренко. - С.76-92
Бєлова, Олена. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова. - С.93-112
Мединська, Світлана. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови) / С. Мединська. - С.113-133
Шкарбан, Інна. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія» / І. Шкарбан. - С.134-151
Чижикова, Ольга. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов / О. Чижикова. - С.152-165
Руднік, Юлія . Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов / Ю. Руднік. - С.165-183
Чайковська, Ганна. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку / Ганна Чайковська. - С.184-199
Гвоздій, Світлана. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах / С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко. - С.200-223
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Олексюк, Ольга.
    Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 68-75, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ділова гра -- мистецька педагогіка -- синквейн -- сторітелінг -- творчість Бориса Грінченка -- українська культура
Анотація: У статті розглянуто інноваційні форми роботи (ділова гра, синквейн та сторітелінг) зі студентами мистецьких спеціальностей, упроваджені задля глибокого аналітичного осмислення історичної ролі особистості й творчості видатного українського письменника, ученого та педагога Бориса Грінченка. Схарактеризовано образно-стильову специфіку поезій митця в контексті його епохи. Визначено романтичну сутність його творчості, у якій органічно поєднуються типові для романтичного світогляду риси: почуттєвість, національна характеристичність і патріотичний дух. Відзначено важливість пізнання грінченківської тематики у формуванні національно-патріотичного світогляду студентів, розвитку їхніх професійних, творчих, аналітичних та морально-етичних якостей. Схарактеризовано культурно-мистецькі заходи на честь Бориса Грінченка в аспекті впровадження в них означених інноваційних форм. На підставі аналізу цих форм виявлено багаторівневий характер розуміння студентами художнього смислу творчості письменника, його історичної постаті, а також музичних творів, написаних на тексти Бориса Грінченка. Показано, що досліджувані форми оптимально поєднують пізнавальний, аналітичний, музично-виконавський, психоемоційний рівні осягнення цього мистецького об’єкта. Доведено, що успішне впровадження ділової гри, конкурсу синквейнів та сторітелінгу під час заходів на пошану Бориса Грінченка згуртувало студентську молодь навколо спільних національних та мистецьких цінностей, сприяло відкриттю непізнаних граней художньої спадщини письменника, інспірувало нові форми студентської творчості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лігус, Ольга


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

5.


    Олексюк, Ольга.
    Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] = Features of the Organization of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning / О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 40-58, DOI 10.28925/2312-5829.2023.13 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
аналіз методів -- аналіз форм -- аналіз видів навчання -- методологія оцінювання ефективності -- освітній процес -- особливості організації -- режими дистанційного навчання
Анотація: В теперішній час серед багатьох існуючих видів і форм освіти саме дистанційне навчання стає одним з пріоритетних напрямків педагогічної та навчально-методичної діяльності багатьох університетів, коледжів, загальноосвітніх закладів. Тому в статті під кутом придатності для використання у дистанційній формі проаналізовано основні існуючі традиційні та сучасні види, методи і форми навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Теряєва, Лариса
Теряєв, Віталій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Олексюк, Ольга.
    Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 152-157, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Мистецька освіта

Кл.слова (ненормовані):
антропологічний поворот -- мистецька педагогіка -- парадигма освіти -- постнекласична педагогіка -- духовний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.152157,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Олексюк, Ольга.
    Vocation and career choice in higher art education / О. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 4-9, DOI 10.28925/2518-766X.2022.71 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
покликання -- вища мистецька освіта -- вибір професії -- саморозвиток особистості
Анотація: Музична освіта початку XXI ст. спрямована на нову освітню парадигму в контексті постнекласичної мистецької педагогіки. Невід’ємною рисою сучасної мистецької освіти є спрямованість на формування особистості митця, який має яскраву, багатогранну й творчу індивідуальність, а також вияв покликання до обрання потенційної професії. Йдеться про розуміння індивідом умов та вимог соціального існування, про готовність і здатність відповідати на суспільні зміни та потреби, чути і розуміти у них особистий поклик.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

8.


    Олексюк, Ольга Миколаївна.
    Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 3-8DOI 10.28925/2518-766X.20172.37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- компетентісний підхід -- мистецька освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Олексюк О., Ольга Миколаївна.
    Системоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті [Електронний ресурс] / М. Олексюк О. // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 4-8, DOI 10.28925/2518-766X.2023.81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
досвід -- духовний досвід -- професійна мистецька освіта -- концепція -- система
Анотація: У статті розкрито стан наукового осмислення системоутворюючих концептів духовного досвіду, спрямованого на дослідження особливостей його розвитку в умовах мистецької освіти. Автор статті вважає, що духовний досвід виступає як процес і результат відображення у свідомості та діяльності людини художніх образів та ідей і розглядається як духовна якість, яка включає: досвід художнього сприйняття; досвід оволодіння категоріями естетики; досвід оціночної та ціннісно-орієнтаційної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: М898489384/2023/8
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2023р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк О., Ольга Миколаївна. Системоутворюючі концепції духовного досвіду особистості у вищій мистецькій освіті / М. Олексюк О. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Костюк, Наталія Олександрівна. Аксіологічність мистецько-освітнього простору: детермінанти і дискурси / Н. О. Костюк. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Ланьюе, Чжен. Феномен художньо-виконавської емотивностімайбутніх викладачів фортепіано / Ч. Ланьюе, О. Новська. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Маліновський, Богдан. Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття / Б. Маліновський. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкасов, Володимир. Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта / В. Черкасов. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Таран, Ірина. Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано / І. Таран. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Лєснік, Олена. Особливості вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Лєснік, О. Мамикіна. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Жань, Лі. Етапи та педагогічні умови формування умінь виконавського фразування майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на духових інструментах / Л. Жань. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, Володимир. Робота над оркестровим твором як засіб диригентської підготовки студента-інструменталіста / В. Ткачук. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Маскович, Тетяна. Професійно-творчі та індивідуально-особистісні якості педагога в процесі організації навчально-виховного процесу / Т. Маскович, Х. Казимирів. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Леся. Фортепіанні твори для дітей у творчості С. Борткевича / Л. Музика. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)