Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОЛЕКСЮК<.>/(700)*<.>K=ОЛЬГА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга Миколаївна
Назва : Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 38-41 (Шифр Н057263/2015/1/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова школа--вища мистецька освіта--парадигма
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,результати навчання
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі/ Л. М. Гриневич (стр.14-19) Кл.слова: євроінтеграційні тенденції,освіта,освітня політика
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/ М. М. Галицька (стр.20-24) Кл.слова: комунікація,міжкультурна комунікація,мовленнєвий етикет
Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття/ Т. Г. Диба (стр.24-31) Кл.слова: акме,акмеологія,професійна підготовка
Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"/ Ю. Є. Сачук (стр.32-37) Кл.слова: адаптація,мінливість,мобілістична філософія
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті/ О. М. Олексюк (стр.38-41) Кл.слова: наукова школа,вища мистецька освіта,парадигма
Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/ О. М. Слюсаренко (стр.42-48) Кл.слова: елементно-структурний баланс,елітна вища школа,реформа вищої школи
Пушкар О. І. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів/ О. І. Пушкар, О. В. Фомічова (стр.48-52) Кл.слова: інноваційна поведінка студента,тренінг,формування поведінки студента
Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога/ В. М. Піддячий (стр.52-58) Кл.слова: вольова культура,духовна культура,естетична культура
Галян О. І. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема/ О. І. Галян (стр.58-63) Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс,структурно-змістова модель,суб'єкт
Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/ Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба (стр.64-67) Кл.слова: комунікативна компетенція,фільм,мотивація студентів
Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)/ А. Л. Лісневська (стр.68-72) Кл.слова: професійна компетентність,професійне мислення,професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк Ю. І. Особистісна характеристика медичного працівника/ Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.72-77) Кл.слова: гуманізм,медична освіта,медичний працівник
Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу/ В. О. Шиян (стр.78-82) Кл.слова: Болонський процес,зв’язки з громадськістю,рекламна освіта
Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики/ Л. А. Пастушенко (стр.82-87) Кл.слова: учитель музики,педагогічні технології,професійна компетентність
Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/ О. В. Караман (стр.88-92) Кл.слова: методична компетентність,методична культура,структура методичної компетентності
Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк (стр.93-96) Кл.слова: домашнє читання,навичка читання,розвиток читання
Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю/ К. С. Матвєєва (стр.96-101) Кл.слова: інноваційні методи навчання,прийоми навчання,іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/ В. В. Матвєйченко (стр.101-105)
Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/ Л. В. Литвин (стр.106-109) Кл.слова: модель дитячого садка,реформа дошкільного виховання,концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/ О. В. Нітенко (стр.109-113) Кл.слова: іншомовна підготовка,фахівці права,іноземна мова
Андрюшина О. В. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою)/ О. В. Андрюшина (стр.114-117) Кл.слова: навчальні стандарти,моніторинг,якість освіти
Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів/ Л. І. Заяць (стр.118-121) Кл.слова: університетська освіта,реформування вищої освіти,педагогіка Нідерландів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга Миколаївна
Назва : Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті
Місце публікування : Неперервна професійна освіта : теорія і практика: науково-метод. журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2. - С. 38-41. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2015/1/2). - ISSN 1609-8595
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Освіта-- Мистецтво-- професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова школа--вища мистецька освіта--парадигма
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Освітологія -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Кремень В. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету/ В. Кремень (стр.8-13)
Lewowicki Т. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan/ Т. Lewowicki (стр.13-23)
Іваній О. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами/ О. Іваній (стр.23-27)
Дерека Т. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття/ Т. Дерека (стр.28-33)
Сліпчук В. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття/ В. Сліпчук (стр.33-36)
Огнев’юк В. О. Освіта та конкурентоспроможність суспільства/ В. Огнев’юк (стр.37-44)
Мосьпан Н. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі/ Н. Мосьпан (стр.45-50)
Линьов К. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства/ К. Линьов (стр.50-56)
Чернуха Н. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці"/ Н. Чернуха, Н. Головач (стр.56-62)
Szafranska-Gajdzica A. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo/ A. Szafranska-Gajdzica (стр.63-69)
Батечко Н. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект/ Н. Батечко (стр.69-75)
Грищук Ю. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук (стр.75-80)
Сисоєва С. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти/ С. Сисоєва (стр.81-87)
Вдовиченко Є. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці)/ Є. Вдовиченко (стр.88-93)
Іваницька О. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти/ О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко (стр.94-99)
Korczak L. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy/ L. Korczak (стр.100-102)
Zieba B. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi/ B. Zieba (стр.103-106)
Bartosiak L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak (стр.107-113)
Karpinska A. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia/ A. Karpinska (стр.114-121)
Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/ K. Kwolek (стр.122-126)
Вей Ч. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики/ Ч. Вей (стр.127-132)
Grabowska B. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji/ B. Grabowska (стр.132-139)
Дічек Н. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект/ Н. Дічек (стр.140-146)
Мартинчук О. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту/ О. Мартинчук (стр.147-151)
Олексюк О. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть/ О. Олексюк (стр.152-157)
Minczanowska A. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan/ A. Minczanowska (стр.158-163)
Лозова О. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова (стр.164-169)
Лисенко О. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення/ О. Лисенко (стр.169-172)
Кульбашна Я. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення/ Я. Кульбашна, О. Астапенко (стр.173-179)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга
Назва : Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 152-157. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.43
Предметні рубрики: Освіта-- Мистецька освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антропологічний поворот--мистецька педагогіка--парадигма освіти--постнекласична педагогіка--духовний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.152157,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга Миколаївна
Назва : Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 3-8. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.37 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.37
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антропоцентризм--компетентісний підхід--мистецька освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга, Лігус, Ольга
Назва : Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 68-75. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділова гра--мистецька педагогіка--синквейн--сторітелінг--творчість бориса грінченка--українська культура
Анотація: У статті розглянуто інноваційні форми роботи (ділова гра, синквейн та сторітелінг) зі студентами мистецьких спеціальностей, упроваджені задля глибокого аналітичного осмислення історичної ролі особистості й творчості видатного українського письменника, ученого та педагога Бориса Грінченка. Схарактеризовано образно-стильову специфіку поезій митця в контексті його епохи. Визначено романтичну сутність його творчості, у якій органічно поєднуються типові для романтичного світогляду риси: почуттєвість, національна характеристичність і патріотичний дух. Відзначено важливість пізнання грінченківської тематики у формуванні національно-патріотичного світогляду студентів, розвитку їхніх професійних, творчих, аналітичних та морально-етичних якостей. Схарактеризовано культурно-мистецькі заходи на честь Бориса Грінченка в аспекті впровадження в них означених інноваційних форм. На підставі аналізу цих форм виявлено багаторівневий характер розуміння студентами художнього смислу творчості письменника, його історичної постаті, а також музичних творів, написаних на тексти Бориса Грінченка. Показано, що досліджувані форми оптимально поєднують пізнавальний, аналітичний, музично-виконавський, психоемоційний рівні осягнення цього мистецького об’єкта. Доведено, що успішне впровадження ділової гри, конкурсу синквейнів та сторітелінгу під час заходів на пошану Бориса Грінченка згуртувало студентську молодь навколо спільних національних та мистецьких цінностей, сприяло відкриттю непізнаних граней художньої спадщини письменника, інспірувало нові форми студентської творчості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга
Назва : Vocation and career choice in higher art education
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 4-9. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.71 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.71
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): покликання--вища мистецька освіта--вибір професії--саморозвиток особистості
Анотація: Музична освіта початку XXI ст. спрямована на нову освітню парадигму в контексті постнекласичної мистецької педагогіки. Невід’ємною рисою сучасної мистецької освіти є спрямованість на формування особистості митця, який має яскраву, багатогранну й творчу індивідуальність, а також вияв покликання до обрання потенційної професії. Йдеться про розуміння індивідом умов та вимог соціального існування, про готовність і здатність відповідати на суспільні зміни та потреби, чути і розуміти у них особистий поклик.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Освітологія -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/ М. Камінська (стр.9-17)
Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.18-26)
Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/ Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова (стр.27-39)
Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/ О. Сисоєв (стр.40-57)
Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/ С. Баценко (стр.58-67)
Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/ О. Олексюк, О. Лігус (стр.68-75)
Кашперський О. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ/ О. Кашперський, Д. Кашперська (стр.76-82)
Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/ Я. Хархула (стр.83-90)
Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/ О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко (стр.91-97)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)