Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОСТАПОВИЧ<.>/(700)*<.>K=НАТАЛІЯ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: О283150799/2023/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2 (41) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Біницька, Катерина. Періодизація розвитку системи підвищення кваліфікації та перепідготовки вихователів дитячих будинків і дошкільних закладів України (1920–1991 рр.) / К. Біницька. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку / О. Літіченко, Д. Мастерук. - С.23-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаман, Іван. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку / І. Гаман. - С.37-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною / В. Заплатинський. - С.57-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, Михайло. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів / М. Пилинський. - С.97-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Балендр, Андрій. Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки / А. Балендр, О. Комарницька. - С.127-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапович, Наталія. Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО / Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін / О. Тадеуш. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів / О. Музика. - С.185-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, Ірина. Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків) / І. Таможська. - С.201-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Лілія. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики / Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко. - С.219-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Проц, Марта. Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / М. Проц. - С.247-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигайло, Оксана. Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Жигайло, К. Петровська. - С.261-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики / О. Клочко, В. Федорець. - С.275-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалюк, Світлана. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США / С. Цимбалюк. - С.307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Остапович, Наталія.
    Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО [Електронний ресурс] / Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2023.210. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- інтелектуальна гра -- брейнстормін -- тімбілдінг -- soft skills
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади використання інтелектуальних дидактичних ігор брейнстормінгового типу в практиці підготовки фахівців різних спеціальностей у закладах вищої освіти. Виходячи з принципу прихованого дидактизму, обґрунтовано концепцію універсального та допоміжного характеру інтелектуальних ігор як для покращення навчальних досягнень студентів, так і з метою формування soft skills, тімбілдінгу та оптимізації особистісних і командних стратегій ухвалення відповідних професійних рішень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Остапович, Олег
Мазуренко, Юлія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)