Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (448)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ПАРАДИГМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
Шифр: С325934233/2017/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шестопалова, Т. Літературна критика як спосіб самоактуалізації інтелектуала (на матеріалі листування й праць Юрія Шевельова та Богдана Рубчака) / Т. Шестопалова
Жигун, С. Соціальний реалізм в українській літературі ХХ ст. / С. Жигун
Погребняк, І. Історична парадигма семіотики / І. Погребняк
Богданець, С. Харчова утопія в українській поезії "низового" бароко / С. Богданець
Богинская, А. Изменение традиционного содержания концепта "дом" в городской прозе 70-х годов (на материале польской и русской литературы) / А. Богинская
Гайдаш, А. Дискурс старіння в драматургії початку XXI ст.: Проблемно-семантичні аспекти (на матеріалі п’єс Великої Британії, Польщі, Словаччини, США) / А. Гайдаш
Розінкевич, Н. Феномен великої французької революції у художньому вимірі сучасної української мандрівної прози (на прикладі нарису О. Дробахи "Українські таємниці Франції") / Н. Розінкевич
Скибицька, Ю. Драматичний доробок Неди Нежданої у контексті метамодернізму / Ю. Скибицька
Волошук, Л. Полікомпонентність художніх образів у історичній фантазії "Із сьомого дна" Ярослави Бакалець та Ярослава Яріша / Л. Волошук
Бровко, О. Проблема жанрових модифікацій: сучасна репрезентація (рецензія на монографію: Бовсунівська Т. Жанрові модифікації сучасного роману / Тетяна Бовсунівська. – Харків : Діса плюс, 2015. – 368 с.) / О. Бровко
Руснак, І. Videre majus quiddam (рецензія на монографію Соболь В. Українське бароко. Тексти і контексти. – Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2015. – 382 с.) / І. Руснак
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С325934233/2023/29/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2023р. т.29 № 2 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Заярна, Ірина. Засоби формування імперського колоніального наративу в повісті М. Карамзіна «Марфа-посадниця, або Підкорення Новагорода» / І. Заярна. - С.63–69. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Роман. Філософсько-естетичний зміст образу / назви кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна» / Р. Ткаченко. - С.70–76. - Бібліогр. в кінці ст.
Саєнко, Валентина. «Квадро» Б. Нечерди і «Поїздка в “СВ”» Д. Затонського: тематична спорідненість і контроверсії / В. Саєнко. - С.77–88. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнієнко, Оксана. Художнє відображення історичних постатей у романі Володимира Даниленка «Кохання в стилі бароко» / О. Корнієнко, Н. Гудована. - С.89–95. - Бібліогр. в кінці ст.
Буцька, Катерина. Пам’ять як жіночий простір у романі О. Забужко «Музей покинутих секретів» / К. Буцька. - С.96–101. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусій, Валентина. Мотив двійництва у творах сучасної літератури (Ю. Вайнонен «Німий бог», Л. Дереш «Спустошення», Ґ. Трибусон «Віденські гриби») / В. Мусій. - С.102–107. - Бібліогр. в кінці ст.
Боговик, Оксана. Соціально-політичні виміри американського суспільства в новому тисячолітті (на матеріалі роману Салмана Рушді «Quichotte») / О. Боговик, А. Безруков. - С.108–113. - Бібліогр. в кінці ст.
Фіялка, Світлана. Зображально-виражальні засоби в українській поезії періоду повномасштабної військової агресії РФ / С. Фіялка. - С.114–119. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, Олена. Комунікативно-прагматичні особливості езотеричних передбачень у мас-медійному дискурсі російсько-української війни / О. Доценко. - С.120–130. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, Аліна. Аудіовізуальний контент у культурній журналістиці воєнного часу: до питання національної ідентичності / А. Лісневська, Р. Новикова. - С.131–138. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудошник, Оксана. Усна історія і медіа: платформи для збору історій свідків / О. Гудошник. - С.139–145. - Бібліогр. в кінці ст.
Пелешок, Ольга. Тематична парадигма краєзнавчого контенту районної преси Тернопільщини початку XXI століття / О. Пелешок. - С.146–156. - Бібліогр. в кінці ст.
Солодовник, Дмитро. Візуалізація даних у новітніх конвергентних медіа України / Д. Солодовник. - С.157–165. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Волошук, Л.
    Специфіка діалогізму сучасної масової літератури [Електронний ресурс] / Л. Волошук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
діалогізм -- масова література -- популярна література -- плюралістичність -- парадигма життєтворчості
Анотація: У статті розглянуто особливості діалогізму в сучасних творах масової української літератури. Акцентовано, що художній твір сьогодення перетворився на один із каналів масової комунікації, якому властива багатогранність і різносторонність; у зв’язку з цим звернення до проблем масової літератури та діалогізму особливо актуальне. Запропоноване розуміння масової літератури, в основі якої перебувають базові моделі свідомості людей, та висвітлене явище пошуку власного читача. Здійснено спробу аналізу діалогічних явищ у творах Ірен Роздобудько, Володимира Лиса, Максима Кідрука, Анни Багряної. У статті висловлено погляд на діалог як на провідний принцип будови твору і фігури автора, доведено, що діалогічні позиції у сучасній масовій літературі визначаються на рівні структури оповіді, а негативний контекст сучасності, самосвідомості суцільно діалогізований.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Погребняк, І.
    Історична парадигма семіотики [Електронний ресурс] / І. Погребняк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
семіотика -- знак -- семіологія -- знаковий процес -- парадигма
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні засади та тенденції розвитку семіотичного літературознавства. Охарактеризовано низку визначень семіотики як науки про знакові системи, розкрито їх властивості та загальні теорії знаків і систем. Зазначено, що у зв’язку з популярністю семіотики наявні зловживання її термінами, що викликає занепокоєння серед науковців. Окреслено генезис самої знакової теорії та специфіку семіотики як науки, охарактеризовано дослідження її засновників, що репрезентують полярні підходи до галузі. Проаналізовано основні погляди представників різних напрямів. Зосереджено увагу на вітчизняних та іноземних дослідженнях 1950– 1990-х років, що окреслюють проблематику використання структурносеміотичних методів у вивченні літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Волошук, Л.
    Полікомпонентність художніх образів у історичній фантазії "Із сьомого дна" Ярослави Бакалець та Ярослава Яріша [Електронний ресурс] / Л. Волошук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- образна система -- художня романістика -- парадигма часу -- художній вимір -- літературна проекція -- містичність образу
Анотація: У статті окреслено характерні ознаки образів у сучасній українській постмодерній прозі, зокрема в історичній фантазії «Із сьомого дна» (2011 р.) Ярослави Бакалець та Ярослава Яріша. Зазначено, що сприйняття минулого у творі змодельовано крізь призму сучасних морально-етичних цінностей, що дозволяє виявити суть змін у характеристиці людини в актуальному теперішньому; важливим компонентом у формуванні образівперсонажів є лірично-емоційний аспект. Зроблено висновок, що аналізований роман цікавий не лише темою, адже репрезентує Велику Руїну, але й потрактуванням минулого крізь призму омріяного ідеалу, який формує національну свідомість. Актуальність розвідки зумовлено необхідністю аналізу динаміки реальних і містичних образів у національноспецифічних контекстах сучасної літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Девдюк, І.
    Феміністичний дискурс у творчості Ірини Вільде та Вірджинії Вулф (на матеріалі циклу повістей "Метелики на шпильках" та роману "Місіс Делловей") [Електронний ресурс] / І. Девдюк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 2. - С. 42-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
феміністичний дискурс -- внутрішній час -- екзистенція -- емотивний досвід -- цілісність -- вільний вибір
Анотація: Актуальність статті зумовлено відсутністю компаративних досліджень творчого доробку І. Вільде та В. Вулф — яскравих представниць феміністичної прози в українському та англійському письменстві. Метою розвідки є визначення спільних і своєрідних концептів феміністичного дискурсу у трилогії «Метелики на шпильках» І. Вільде та романі «Місіс Делловей» В. Вулф — найбільш знакових творах авторок. Дослідження використовує теоретичні та методологічні засади компаративних і феміністичних студій, діалогізму М. Бахтіна та ін. У процесі аналізу виявлено спільну імпресіоністично-психологічну домінанту зазначених творів, у межах якої актуалізовано авторські феміністичні інтенції. Їх слід розглядати як невід’ємний елемент новаторських орієнтацій письменниць, що загалом відповідало модерністській ідеології з її концептом свободи самовираження особистості. Феміністичний дискурс актуалізовано в образах головних героїнь, яких попри різний вік об’єднує парадигма власне жіночого переживання світу, де радість перетікає в раптовий сум, захопленість — у гірке розчарування. Їхні внутрішні світи розбудовано в смисловому полі часу, який є важливим текстоорганізуючим компонентом. Вітальність розглянуто як форму самозахисту, збереження гармонії та цілісності жіночої особистості. Психологічну та поведінкову повноту образів Дарки і Клариси оприявнює почуття до чоловіків, що є важливим кроком у процесі набуття внутрішнього досвіду. Доведено, що для головних героїнь творів ключовим є відстоювання автентичності та внутрішньої свободи як необхідна умова здійснення вільного вибору. Перспективним для подальших студій визначено екзистенційний дискурс прози письменниць.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Заєць, В.
    Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара) [Електронний ресурс] / В. Заєць. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 3. - С. 55-65 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
афікс -- дериваційний потенціал -- дієслово -- динаміка -- парадигма
Анотація: Розглянуто продуктивність словотвірних типів дієслів на матеріалі близько 1200 одиниць дієслівних лексем, залучених за допомогою методу фрагментарної вибірки із творів М. Стельмаха, Ю. Яновського (роман у новелах «Вершники»), роману «Собор» О. Гончара. Художня проза цих письменників демонструє становлення українськомовної словотвірної традиції на різних етапах історичного розвитку, а також класичні зразки ідіостилю, які досі є об’єктами наукового аналізу мовознавців. Метою праці є дослідження словотвірних моделей дієслів у художній прозі ХХ століття. Завдання розвідки — порівняти моделі різноструктурних дієслів у зазначених творах. Є підстави стверджувати, що сталість моделей словотворення дієслівного корпусу є основним джерелом поповнення лексики усіх функціональних стилів сучасної української мови. Прогнозовано, що ця тенденція матиме вплив на україністику в майбутньому. Тому актуальність дослідження полягає не лише в науковому аналізі знакових репрезентацій певних періодів функціонування мови, а і в визначенні закономірностей її подальшого розвитку. У процесі дослідження з’ясовано роль вторинних дієслів із різноструктурними формантами для експлікації дій, станів, процесів, їх динаміки в художньому тексті. Показано роль і значення формантів у творенні моделей дієслів. Увагу зосереджено на продуктивних дієслівних афіксах художньої прози. Зафіксовано роль словотворчих формантів для передачі продуктивності дії, процесу, стану. У подальшому потребують студіювання дієслівні парадигми інших жанрів художньої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Павлов, В.
    Біблійні мотиви у сучасній українській літературі [Електронний ресурс] / В. Павлов. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 8-13, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
християнство -- бог -- аврамічна релігія -- доаврамічна релігія -- проза -- поезія -- нежанрова проза -- сучасна українська література
Анотація: Предметом дослідження є інтерпретація християнської світоглядної парадигми в украї нськіи літературі доби незалежності. Проблему розглянуто в дихотомії консервативного християнського світобачення зі світоглядом атеї стичним і мультикультурним. Метою розвідки є дискусіи не обговорення тез, наведених у статті Т. Трохименко «Сучасна украї нська література та християнство» 2022 року в журналі «Патріярхат. Греко-католицьке аналітичне видання». Структурні елементи витримано у тіи же послідовності, що и джерела, аргументи якого спростовують. У розвідці використано методи повільного читання, компонентного аналізу, зіставнии та протиставнии . Новизна дослідження визначається трансформацією рецепціи релігіи них мотивів в украї нському письменстві та зміною релігіи ного простору Украї ни, що спонукає до осмислення механізмів таких трансформаціи в сучасному історичному зрізі. У результаті дослідження встановлено, що світоглядна парадигма християнства зазнала значного спотворення через радянську політику та вплив інших релігій – і українських, і зарубіжних. Водночас установлено, що авторські трактування біблійних мотивів і образів сприяють популяризації християнських ідей , однак не відображають канонічних церковних текстів, через що оптика розуміння святого письма зазнає розширення, однак межа між першоджерелом і авторською інтерпретацією втрачається. На підставі аналізу сучасної украї нської літератури простежено дві тенденції : 1) рецепція бібліи них мотивів у контексті постмодерної іронічної традиції , що характеризується скептичноіронічним трактуванням релігіи них мотивів і образів, епатажністю і карнавальністю (притаманними ранніи творчості В. Неборака і ранніи ліриці С. Жадана); 2) рецепція бібліи них мотивів у контексті екзистенціи но-філософської та культурологічної традиції , центральною ідею такої рецепції є ідея важливості віри, людяності в апокаліптичному світі сучасної діи сності (творчість С. Жадана, Ю. Винничука, Г. Марчук). Перспектива дослідження вбачається у дослідженні творчості інших українських письменників (зокрема О. Забужко, Г. Пагутяк, М. Матіос, К. Калитко та ін.). Дослідження не вичерпане, а буде продовжене у межах інших публікацій , де висвітлюватимуться особливості християнської образності у творчих практиках українських письменників кінця ХХ — початку ХХІ століття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Пелешок, Ольга.
    Тематична парадигма краєзнавчого контенту районної преси Тернопільщини початку XXI століття [Електронний ресурс] / О. Пелешок. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 146–156, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наратив -- регіональна преса -- краєзнавчий наратив -- суспільно-політичний контент -- історія журналістики -- медіа -- ЗМІ -- публіцистичний текст -- тематичні групи -- масмедійний текст
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена важливістю вивчення в журналістикознавстві локальних текстів, моделювання регіонально-історичної проблеми в медійному дискурсі. Мета статті — аналіз тематичної специфіки краєзнавчого наративу районної періодики Тернопільщини початку XXI століття. Предметом дослідження є тематичні особливості краєзнавчого контенту районних газет, їхня наративна специфіка. У дослідженні застосовано комплексно-аналітичний підхід, який поєднує системно-хронологічний, історико-описовий, жанровий, аналітичний, проблемно-тематичний, біографічний, бібліографічний методи. Хронологічні межі моніторингу — із січня 2000 року по грудень 2015 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Олексюк, Ольга.
    Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 152-157, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.152157. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Мистецька освіта

Кл.слова (ненормовані):
антропологічний поворот -- мистецька педагогіка -- парадигма освіти -- постнекласична педагогіка -- духовний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.152157,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Батечко, Н.
    Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі / Н. Батечко, М. Михайліченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 29-37, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.4 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
аттрактори -- біфуркаційні стани -- світня парадигма -- синергетична методологія -- флуктуації
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Михайліченко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: М898489384/2016/1
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - 60.62, грн.
Зміст:
Олексюк, О. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. Олексюк. - С.3-7
Кл.слова: освітня парадигма, синергетика, антропологічна педагогіка
Кондрацька, Л. А. Сакральний простір і homo musicus / Л. А. Кондрацька. - С.8-13
Кл.слова: інтонований смисл, музична риторика, ентелехія
Попович, Н. М. Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці ічителя музики прогресивних європейських країн / Н. М. Попович, С. М. Буркало. - С.14-19
Кл.слова: професійна підготовка, спеціалізовані заклади, музично-педагогічна освіта
Ткач, М. М. Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми / М. М. Ткач. - С.20-25
Кл.слова: постнекласична мистецька педагогіка, педагогічна культура, світорозуміння вчителів
Овчаренко, Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва / Н. А. Овчаренко. - С.26-28
Кл.слова: семіотика, духовні цінності, майбутній вчитель
Соболь, Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів / Н. В. Соболь. - С.29-34
Кл.слова: майбутній вчитель, фахова підготовка, худоня ментальність
Полянський, В. А. Джазовий піанізм у контексті стильових тенденцій фортепіанного виконавства ХХ ст. / В. А. Полянський. - С.40-45
Кл.слова: імпровізація, джаз, стиль
Ізваріна, О. М. Оперна творчість та просвітницька діяльність В. Йориша у висвітленні періодичною пресою 20-х років ХХ ст. / О. М. Ізваріна. - С.46-49
Кл.слова: оперне мистецтво, українська періодика, просвітницька діяльність
Свириденко, Н. С. Лесин рояль / Н. С. Свириденко. - С.50-55
Кл.слова: Леся Українка, фортепіанна культура, реставрація
Вишинський, В. В. Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст. / В. В. Вишинський. - С.56-61
Кл.слова: концепт руху, ритмічне виховання, емоції
Ходоровський, В. В. Фортепіанні сонати Л.В. Бетховена: принципи редагування О.Б. Гольденвейзера / В. В. Ходоровський, І. М. Ходоровська. - С.62-66
Кл.слова: принцип педалізації, виконавська аплікатура, фортепіанна педагогіка
Куришев, Є. В. Музично-виконавське мистецтво в культурному сьогоденні Києва / Є. В. Куришев. - С.67-70
Кл.слова: фортепіанні конкурси, виконавська практика, концерт
Бондаренко, Л. А. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти / Л. А. Бондаренко. - С.71-75
Кл.слова: вчитель музики, професійний саморозвиток, підготовка вчителів
Мережко, Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Ю. В. Мережко. - С.76-79
Кл.слова: інноваційні методи, комп’ютерні технології, професійна підготовка
Ляшенко, О. Д. Медіа-освіта як складова освітнього процесу у вищому мистецькому навчальному закладі / О. Д. Ляшенко, Л. П. Лабінцева, Т. М. Бутенко. - С.80-84
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, медіа-засоби
Економова, О. С. Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мисетцтва / О. С. Економова. - С.85-88
Кл.слова: інтеграція, професійна підготовка, майбутні вчителі
Гаркуша, О. І. Самостійна робота майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі концертно-виконавської та педагогічної практики / О. І. Гаркуша. - С.89-93
Кл.слова: лекційно-виконавська практика, педагогічний досвід, культурно-професійний рівень
Мамченко, О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів / О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко. - С.94-98
Кл.слова: компетентнісний підхід, викладач і студент, проектні технології
Веньцзун, Лю. Модель формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Лю Веньцзун. - С.99-104
Кл.слова: інтонаційний метод, комплексний підхід, диференціація
Гмиріна, С. В. Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака / С. В. Гмиріна. - С.105-108
Кл.слова: вокальні здібності, джазовий стандарт, вокальний розвиток
Макарова, Т. О. Методи розвитку самостійного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з хорового диригування / Т. О. Макарова. - С.109-111
Кл.слова: диригування, технології навчання, методи навчання
Нижник, Т. М. Формування пізнавально-естетичного інтересу майбутніх учителів музичного мистецтва до навчального матеріалу на заняттях з хорового диригування / Т. М. Нижник. - С.112-116
Кл.слова: хоровий репертуар, естетична значущість, музична мова
Теряєва, Л. А. Інноваційні принципи навчання у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С.117-121
Кл.слова: інновації, міждисциплінарні зв’язки, суміжні музичні дисципліни
Чжан, Лу. Професійна модель особистості учителі музики – керівника шкільного хору / Лу Чжан. - С.122-125
Кл.слова: творчий імідж, саморозвиток учителя, хоровий колектив
Романенко, А. Р. Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителі музичного мистецтва / А. Р. Романенко. - С.126-129
Кл.слова: соціокультурний феномен, мистецький проект, культурний контекст
Пуцик, О. А. Етнорегіональний підхід у методичній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. А. Пуцик. - С.130-134
Кл.слова: регіоналізація, художня культура, методична підготовка
Макарова, Е. В. Етнокультурологічний підхід до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С.135-138
Кл.слова: етнохудожня діяльність, культурологічна діяльність, вокальна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: М898489384/2019/4
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Oleksiuk, O. Interdisciplinarity in the development of post-classical art education / O. Oleksiuk. - С.4-9
Кл.слова: стратегія, постнекласична парадигма, міждисциплінарний дискурс
Zeman, A. The culturally creative meaning of communication during choral concert / A. Zeman. - С.10-15
Кл.слова: дидактичні цінності, філософія діалогу, естетичне виховання
Падалка, Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку / Г. М. Падалка. - С.16-21
Кл.слова: художньо-методична культура,, заклад вищої освіти, принципи саморозвитку
Черкасов, В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії / В. Ф. Черкасов. - С.22-28
Кл.слова: художньо-естетичне виховання, навчальні плани, реформування загальної музичної освіти
Тушева, В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки / В. В. Тушева. - С.29-36
Кл.слова: диригент хору, навчальний хоровий колектив, педагогічна воля
Кифенко, А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу / А. М. Кифенко, Х. В. Голян
Комендант, Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских) / Т. П. Комендант, Е. М. Юдина. - С.43-50
Троєльнікова, Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу / Л. О. Троєльнікова. - С.51-58
Кл.слова: освіта, художня культура, освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Проців, Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі / Л. Й. Проців. - С.59-65
Кл.слова: метаісторія, музична культура, наукова та творча еліта
Зайцева, В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги" / В. І. Зайцева. - С.66-69
Кл.слова: творчість, українські художники, культура
Куліш, М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля) / М. І. Куліш. - С.70-76
Кл.слова: редакторство, інтерпретація, обробка
Гмиріна, С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу / С. В. Гмиріна. - С.77-83
Кл.слова: сольний спів, студент-вокаліст, вокальний твір
Шпирка, А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.84-89
Кл.слова: емоційна виразність, емоційна саморегуляція, емпатія
Косінська, Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури / Н. Л. Косінська. - С.90-96
Кл.слова: сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, творча самореалізація
Вишневецька, М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / М. В. Вишневецька. - С.97-102
Кл.слова: естетична культура, цінності., культура особистості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Тушева, В. В.
    Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті / В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 14-21, DOI 10.28925/2518-766X.2021.63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- мистецька освіта -- аксіологічне пізнання -- пізнавальні й моральні цінності -- мистецькі й духовні цінності -- аксіологічний підхід -- аксіологічна парадигма освіти -- аксіологічний освітній простір
Анотація: У статті розглянуто цінності, які виконують функцію загального методологічного орієнтиру в науковому пізнанні й мистецькій освіті; виявлено своєрідність аксіологічного пізнання, його змістові характеристики; розкрито пізнавальні цінності дослідницького пошуку, визначено ціннісні орієнтири у мистецькій освіті. Зроблено висновок про те, що осмислення категорії «цінності» дасть змогу визначити траєкторію розвитку аксіологічного мистецько-освітнього простору, розробити стратегію підготовки майбутніх педагогів-музикантів, здатних до роботи в режимі ціннісного, наукового й методологічного діалогу, а також окреслити контури духовноціннісної і технологічної інтеграції освітніх систем та когнітивного процесу у сфері культури і мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Олексюк, О.
    Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки [Електронний ресурс] / О. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 3-7, DOI 10.28925/2518-766X2016137 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- синергетика -- антропологічна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (4), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Oleksiuk, O.
    Interdisciplinarity in the development of post-classical art education [Електронний ресурс] / O. Oleksiuk // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 4-9, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.1 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- постнекласична парадигма -- міждисциплінарний дискурс
Анотація: Міждисциплінарність мистецької освіти — це універсальність впливу мистецтва на всі пізнавальні процеси людей і художньо уявне втілення здатності будь-якої теми і сюжету, що стосується людини — художника й одержувача. Витоки міждисциплінарності як наукової парадигми — в теорії комунікації. В основі міждисциплінарності лежить наукова семантика — міждисциплінарність відіграє синтаксичну роль та сприяє зростанню семантичних зв’язків у схемах і переходах між різними предметними областями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Кузьменко, О. М.
    До проблеми становлення освітології в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Кузьменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 112-120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- освіта для сталого розвитку -- інтелектуальна економіка -- єдиний освітній простір -- некласична парадигма освіти
Анотація: Стаття присвячена аналізу чинників становлення нового інтегрованого підходу до освіти – освітології, в контексті тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Канафоцька, Г. П.
    Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості [Електронний ресурс] / Г. П. Канафоцька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 185-196. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- профільне навчання -- суб’єкт освітньої діяльності -- ціннісні орієнтації -- моральні і соціальні цінності -- соціальна відповідальність -- нова парадигма менеджменту -- менеджмент творчості -- інноваційна модель навчання
Анотація: У статті висвітлені результати впровадження інноваційних методик викладання, що базуються на новій парадигмі менеджменту – менеджменті творчості. Ціль менеджменту творчості як інноваційної моделі навчання полягає у формуванні цілісної особистості з високим рівнем свідомості, самодисципліни, морально-етичних норм поведінки та усвідомлення соціальної відповідальності за наслідки прийнятих рішень, здатних на пошук власного покликання у результаті використання природних здібностей – творчих начал і розуміння лідерства-служіння у майбутньому. Зазначено, що методика є особистісно та командно орієнтованою і об’єднує одночасно знаннєву та виховну складові, що дозволяє розкрити не лише творчі здібності учнів, а й формувати ціннісні орієнтації кожного суб’єкта творчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Моляка, Інна.
    Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики [Електронний ресурс] / І. Моляка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 117-131, DOI 10.28925/2312-5829.2023.38 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- фонетична компетентність -- фонетичні знання -- фонетичні вміння -- фонетичні навички
Анотація: Сучасна парадигма мовної підготовки майбутніх учителів початкової школи орієнтується на впровадження компетентнісного підходу до навчання здобувачів початкової освіти, який є ключовим елементом Нової української школи. Ця парадигма враховує кардинальні зміни й повсякденні виклики, з якими стикаються сучасні вчителі, та відзначається високою якістю, різноаспектністю й гнучкістю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)