Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СИСОЄВА<.>/(700)*<.>K=СВІТЛАНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
Шифр: Н057263 (Журнал)
Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 - . - on-line. - (Педагогічні науки). - Виходить онлайн із 2023 року. - Включено до переліку наукових фахових видань України (Категорія «Б»). - Назва з титул. екрана. - Виходить кожного кварталу
Ред. : Сисоєва С. О. - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Рубрики:
Педагогічні науки -- Наукове електронне фахове видання

Анотація: Проблеми філософії, теорії і практики неперервної професійної освіти, а також проблеми теорії та методики професійної освіти
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
,
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів журналу,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Бібліометрика української науки,
Перейти до зовнішнього ресурсу Open Ukrainian Citation Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Ulrichsweb (Ulrich’s Periodicals Directory) ,
Перейти до зовнішнього ресурсу EBSCO
Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2002/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2002р. Вип. 4
Зміст:
Левовіцкі, Тадеуш. Універсальні ідеї гуманізму в освіті: історичний нарис та сучасний стан міжкультурного навчання / Т. Левовіцкі. - С.9-14
Гончаренко, Семен. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці / С. Гончаренко, В. Кушнір. - С.15-22
Федорченко, Володимир. Наукове підгрунтя системи неперервної фахової освіти в туризмі / В. Федорченко. - С.23-33
Мамешина, Ольга. Сучасні проблеми екологічної освіти / О. Мамешина. - С.34-44
Джантіміров, Анатолій. Система підготовки інженерно-педагогічних кадрів в Україні: шляхи реформування / А. Джантіміров. - С.45-54
Ковтун, Олена. Впровадження досягнень педагогічної науки у підготовку майбутніх вчителів хімії / О. Ковтун. - С.55-58
Гуревич, Роман. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця / Р. Гуревич. - С.61-68
Сисоєва, Світлана. Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження / С. Сисоєва. - С.69-79
Шоферовська, Людмила. До проблеми введення елементів фінансової математики в школі / Л. Шоферовська. - С.80-86
Єгоренков, Анатолій. Методика етичного аналізу при вивченні проблем біоетики / А. Єгоренков. - С.87-96
Яценко, Тамара. Особливості взаємозв’язків між свідомою та несвідомою сферами психіки суб’єкта / Т. Яценко. - С.99-109
Пономарьов, Олександр. Професійна культура керівника-лідера і умови її формування / О. Пономарьов. - С.110-117
Сургунд, Наталія. Професійна придатність практичного психолога: діагностика якостей особистості / Н. Сургунд. - С.118-124
Малімон, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти вивчення емоційності особистості / Л. Малімон. - С.125-132
Бондаренко, Тамара. Теоретичні аспекти проблеми мінімальних мозкових дисфункцій у дітей шкільного віку / Т. Бондаренко. - С.133-140
Гончарук, Тетяна. Формування міжособистісної толерантності учнів: психологічний аспект / Т. Гончарук. - С.141-151
Данилова, Таїсія. Психологічне дослідження потребно-мотиваційної сфери особистості майбутніх практичних психологів / Т. Данилова. - С.152-157
Тимощук, Ігор. Методика дослідження рівня морально-етичної відповідальності майбутнього психолога / І. Тимощук. - С.158-162
Корчак, Леандра. Запобігання патологічним явищам серед дітей та молоді у школах в період трансформації устрою / Л. Корчак, Д. Гайдус. - С.165-173
Олексєєва, Олександра. Виховання французьких учнів як громадян європейської інтеграції / О. Олексєєва. - С.174-179
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих: етапи становлення / Л. Сігаєва. - С.183-193
Титаренко, Інна. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя / І. Титаренко. - С.194-199
До історії Полтавської трудової колонії Ім. М. Горького: педагогічний персонал колонії. - С.203-207
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Сисоєва, Світлана.
    Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2002. - Вип. 4. - С. 69-79 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2002/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2002р. Вип. 1
Зміст:
Вільш, Іоланта. Системний підхід до освітніх реформ / І. Вільш. - С.9-17
Мещанінов, Олександр. Моделі університетської системи освіти: сьогодення та майбуття / О. Мещанінов. - С.18-31
Дьомін, Анатолій. Суперечлива дія "закону ефекту" і формування витривалості в активній навчальній діяльності / А. Дьомін, О. Дьомін, П. Лузан. - С.32-40
Цехмістер, Ярослав. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: структура моделі, планування діяльності, специфіка управління / Я. Цехмістер. - С.39-53
Павленко, Олена. Становлення іміджу навчального закладу нового типу / О. Павленко. - С.54-60
Мамєшина, Ольга. Екологічна психологія в системі неперервної освіти / О. Мамєшина. - С.61-69
Сисоєва, Світлана. Особистісно орієнтовані педагогічні технології: метод проектів / С. Сисоєва. - С.73-80
Шамес, Йосип. Психодіагностика культурно-професійної спрямовпності студентів в індивідуалізації педагогічного процесу / Й. Шамес. - С.81-92
Волкова, Наталія. Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності / Н. Волкова. - С.93-101
Волошинова, Людмила. Аудіовізуальні мистецтва у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С.102-106
Джелілова, Лілія. Реалізація принципу наступності в математичній підготовці майбутніх учителів / Л. Джелілова. - С.107-111
Лісова, Наталія. До проблеми професійного вдосконалення молодого вчителя / Н. Лісова. - С.112-117
Воловик, Павло. Проблеми порівняння результатів педагогічних експериментів / П. Воловик. - С.121-127
Васильєва, Марина. Професійне визначення особистості: філософський аспект / М. Васильєва. - С.131-140
Вітковська, Оксана. Дослідження психологічних факторів професійного самовизначення особистості / О. Вітковська. - С.141-147
Тимченко, Наталія. Формування професійно-етичних якостей у майбутнього фахівця митної служби / Н. Тимченко. - С.148-154
Малкова, Тетяна. Формування професійної спрямованості у слухачів вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ / Т. Малкова. - С.155-164
Сергєєнкова, Оксана. Психологічна допомога старшокласникам щодо вибору професії / О. Сергєєнкова. - С.165-170
Смирнова, Тетяна. Диригентсько-хорова підготовка у вищих педагогічних закладах освіти України / Т. Смирнова. - С.173-181
Андрейко, Оксана. Формування виконавської майстерності музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С.182-188
Абашкіна, Неллі. Професійні якості вчителя в оцінках німецьких дослідників XX століття / Н. Абашкіна. - С.192-200
Гайда, Іоанна. Педагогіка любові до дитини Януша Корчака / І. Гайда. - С.201-213
До історії Полтавської Трудової колонії ім. М. Горького. - С.217-224
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Сисоєва, Світлана.
    Особистісно орієнтовані педагогічні технології: метод проектів / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2002. - Вип. 1. - С. 73-80 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2003/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 3/4
Зміст:
Федорченко, Володимир. Законодавче забезпечення розвитку туризму: порівняльний аналіз / В. Федорченко. - С.10-20
Сущенко, Людмила. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання та спорту в Україні: історичний аспект / Л. Сущенко. - С.21-28
Бездольний, Віктор. Галузева система неперервної професійної підготовки лоцманських кадрів / В. Бездольний, Г. Романов, Є. Гончаров. - С.29-36
Закота, Лариса. Формування загально-навчальних та інтелектуальних умінь учнів в контексті неперервної освіти / Л. Закота. - С.37-42
Смірнова, Валентина. Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз / В. Смірнова. - С.43-48
Іваненко, Богдана. Проблема формування професіоналізму майбутнього практичного психолога / Б. Іваненко. - С.49-57
Добренко, Інна. Розвиток здатності молоді до підприємництва: теоретичний аспект / І. Добренко. - С.58-64
Калінін, Вадим. Структура і зміст поняття "соціокультурна концепція" вчителя / В. Калінін. - С.65-71
Цебрій, Ірина. Етико-педагогічні ідеї у становленні професійної початкової та вищої освіти часів Середньовіччя і епохи Відродження / І. Цебрій. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект / С. Сисоєва. - С.78-87
Гайворонська, Вікторія. Модель діяльності викладача вищої технічної школи / В. Гайворонська, О. Пономарьов. - С.88-95
Ладогубець, Наталія. Система фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному університеті / Н. Ладогубець. - С.96-102
Гордієнко, Майя. Інтегрований підхід до викладання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі / М. Гордієнко. - С.103-108
Баловсяк, Надія. Формування самостійності у постановці навчальної мети у майбутнього економіста / Н. Баловсяк. - С.109-114
Руденко, Володимир. Консультативно-цільовий підхід до організації навчання комп’ютерних технологій / В. Руденко. - С.115-122
Лукіянчук, Алла. Професійна ідентифікація студентів вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації / А. Лукіянчук. - С.123-128
Наказний, Микола. Науково-методична робота в діяльності ліцею технічного профілю / М. Наказний. - С.129-134
Титаренко, Інна. Формування етичних відносин між вчителями в системі методичної роботи школи / І. Титаренко. - С.135-140
Остапенко, Олександр. Психолого-педагогічні аспекти формування у школярів інтересу до фізичної культури / О. Остапенко. - С.141-148
Степаніщева, Інна. Активізація пізнавальних інтересів учнів на уроках французької мови / І. Степаніщева. - С.149-152
Колодько, Тетяна. Іншомовна соціокультурна концепція у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.153-158
Болтівець, Сергій. Пріоритетні напрями освіти дорослих в матеріалах ЮНЕСКО / С. Болтівець, Л. Сігаєва. - С.160-164
Василенко, Олена. Вища заочна освіта в Україні: етапи розвитку / О. Василенко. - С.165-173
Лісова, Наталія. Педагогічна діагнотика в системі післядипломної освіти молодих учителів / Н. Лісова. - С.174-178
Панченко, Віктор. Актуальні питання професійного самовизначення учнівської молоді / В. Панченко. - С.180-183
Моляко, Роксолана. Фізичний Я-образ у розвитку самосвідомості підлітків та юнаків, деформації образу та їх психокорекція / Р. Моляко. - С.184-189
Гончарук, Тетяна. Рівні сформованості міжособистісної толерантності підлітків та юнаків / Т. Гончарук. - С.190-199
Бойко, Дмитро. Психологічний аналіз особистості підлітка-правопорушника / Д. Бойко. - С.200-208
Кравченко, Олена. Соціальна активність учнівської молоді: шляхи зростання / О. Кравченко. - С.209-213
Зімакова, Лілія. Соціально-професійна сенситивність майбутніх учителів початкових класів / Л. Зімакова. - С.214-220
Безсонова, Тетяна. Психологічний феномен соціальної занедбаності дитинства / Т. Безсонова. - С.221-227
Левченко, Олена. Психологічні особливості розвитку творчої самодіяльності майбутніх психологів / О. Левченко. - С.228-233
Снігур, Людмила. Вплив змісту позааудиторної діяльності студентів на розвиток їх громадянськості / Л. Снігур. - С.234-239
Абашкіна, Неллі. Інновації в освіті Німеччини у контексті розвитку європейської інтеграції / Н. Абашкіна. - С.242-248
Матвієнко, Ольга. Структура обов’язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об’єднаному Королівстві / О. Матвієнко. - С.249-254
Мороз, Інна. Проблема інтеграції України до Європейського простору вищої освіти / І. Мороз. - С.255-260
Тименко, Володимир. Основні етапи розвитку соціальної роботи в США / В. Тименко. - С.261-266
Романенко, Оксана. Педагогічна освіта Франції: підготовка вчителя-дослідника / О. Романенко. - С.267-274
Головченко, Гліб. Аналіз зарубіжного досвіду підготовки бакалаврів / Г. Головченко. - С.274-279
Яворська, Галина. Категорія "зрілість особистості юнацького віку" в зарубіжній літературі / Г. Яворська. - С.280-286
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: питання самоврядування в Полтавській трудовій колонії ім. Горького. - С.288-296
Мельникова, Ірина. Проблеми управління соціальним розвитком учнівської молоді в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / І. Мельникова. - С.297-302
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Сисоєва, Світлана.
    Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 3/4. - С. 78-87 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Н057263/2004/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2004р. Вип. 2
Зміст:
Воловик, Павло. Педагогічна технологія оцінювання ефективності нових методів навчання та виховання за допомогою непараметричних критеріїв / П. Воловик. - С.8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Алєксєєнко, Тетяна. Система якостей знань як об’єкт управління / Т. Алєксєєнко. - С.21-28
Сущенко, Людмила. Інформаційні та комунікаційні технології: педагогічний аспект / Л. Сущенко. - С.29-36
Прийма, Сергій. Технологічна культура майбутніх учителів інформатики: проблеми та перспективи / С. Прийма. - С.37-44
Дудка, Галина. До проблеми вдосконалення базової математичної підготовки майбутніх економістів / Г. Дудка. - С.45-51
Охременко, Ольга. Аналіз виконання складних сенсомоторних завдань під час професійної підготовки майбутніх військовослужбовців / О. Охременко. - С.52-58
Титаренко, Інна. Підготовка вчителя до виховання культури поведінки учнів / І. Титаренко. - С.59-67
Торубара, Олексій. Обгрунтування змісту профільного курсу "Основи фотографії" для майбутніх вчителів / О. Торубара. - С.68-72
Коркунова, Анжела. Психологічні передумови розвитку в учнів професійно-технічних навчальних закладів інтересу до конструктивно-технічної творчості / А. Коркунова. - С.74-79
Молчанова, Алевтина. Морально-етичні основи громадянського виховання учнів у професійно-технічної навчальних закладах / А. Молчанова. - С.80-86
Поліщук, Світлана. Розвиток соціальної зрілості учнів професійно-технічного навчального закладу: психологічний аспект / С. Поліщук. - С.87-94
Сисоєва, Світлана. Неперервна професійна освіта в контексті її технологічного забезпечення / С. Сисоєва. - С.96-103
Клопов, Роман. Вивчення основних дефініції дистанційного навчання: педагогічний аспект / Р. Клопов. - С.104-111
Філіпчук, Наталія. Мистецько-педагогічна спадщина Л. Липковської / Н. Філіпчук. - С.114-118
Фарина, Сергій. Гуманістичні орієнтири розвитку вітчизняної педагогічної думки XVI - початку XVII ст. / С. Фарина. - С.119-130
Смілянець, Олена. Творчий розвиток студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення інформатики / О. Смілянець. - С.131-137
Іванчук, Марія. Міжособистісна взаємодія в умовах інтегрованого підходу до організації навчальної діяльності / М. Іванчук. - С.138-144
Конох, Анатолій. Врахування специфіки спортивно-оздоровчого туризму у професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів / А. Конох. - С.145-152
Минько, В. Центральна Паризька Інженерна Вища Школа на початку третього тисячоліття / В. Минько. - С.154-162
Марцинюк, Вадим. Професійне навчання майбутніх менеджерів у США / В. Марцинюк. - С.163-168
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.170-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Сисоєва, Світлана.
    Неперервна професійна освіта в контексті її технологічного забезпечення / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2004. - Вип. 2. - С. 96-103 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Сисоєва, Світлана.
    Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 3/4. - С. 78-85 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)