Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ТАДЕУШ<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : О168872740
Назва : Освітологія [Електронний ресурс] : українсько-польський науковий журнал
Паралельн. назви :Oswiatologia
Вихідні дані : Київ: Едельвейс; Варшава, 2012
Кільк.характеристики : on-line
Колективи : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - Назва з титул. екрана
ISSN: 2226-30122412-124Х
ДРНТІ : 14
УДК : 37
ББК : 74.00(4Укр+4Пол)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта
Анотація: Науково-методичний щорічник є українсько-польським, польсько-українським виданням, заснованим з метою розвитку нового наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політики, управління освітою, економіку освіти.
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012 
Видання можна знайти в:
ГП ЧЗ;
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Науков електронна бібліотека,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar (Google Академія),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні/ В. Огнев’юк, В. Луговий (стр.1-17)
Хархула Я. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики/ Я. Хархула (стр.18-28)
Срібняк І. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр./ І. Срібняк (стр.29-54)
Линьов К. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва/ К. Линьов [и др.] (стр.55-74)
Скиба Ю. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти/ Ю. Скиба (стр.75-88)
Мельниченко О. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни/ О. Мельниченко (стр.89-100)
Горбань О. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури/ О. Горбань, О. Проценко (стр.101-112)
Тадеуш О. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті/ О. Тадеуш (стр.113-132)
Гладкова В. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах/ В. Гладкова (стр.133-147)
Лутаєнко Я. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання/ Я. Лутаєнко (стр.148-158)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Біницька К. Періодизація розвитку системи підвищення кваліфікації та перепідготовки вихователів дитячих будинків і дошкільних закладів України (1920–1991 рр.)/ К. Біницька (стр.7-22)
Літіченко О. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку/ О. Літіченко, Д. Мастерук (стр.23-36)
Гаман І. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку/ І. Гаман (стр.37-56)
Заплатинський В. Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною/ В. Заплатинський (стр.57-96)
Пилинський М. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів/ М. Пилинський (стр.97-126)
Балендр А. Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки/ А. Балендр, О. Комарницька (стр.127-140)
Остапович Н. Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО/ Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко (стр.141-160)
Тадеуш О. Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін/ О. Тадеуш (стр.161-184)
Музика О. Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів/ О. Музика (стр.185-200)
Таможська І. Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків)/ І. Таможська (стр.201-218)
Павленко Л. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики/ Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко (стр.219-246)
Проц М. Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ М. Проц (стр.247-260)
Жигайло О. Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи/ О. Жигайло, К. Петровська (стр.261-274)
Клочко О. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики/ О. Клочко, В. Федорець (стр.275-306)
Цимбалюк С. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США/ С. Цимбалюк (стр.307-324)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тадеуш, Олена
Назва : Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 161-184. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.29 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.29
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--підприємництво--підприємливість--підприємницька освіта--конкурентоспроможність
Анотація: У статті досліджено та обґрунтовано феномен підприємницької освіти як інструмент підвищення конкурентоспроможності людини в умовах невизначеності впродовж життя. Підприємницька освіта визначається як відкрита соціально-економічна система, що враховує індивідуальні, колективні, місцеві, регіональні, суспільні та загальнодержавні аспекти; як динамічна система знань, практичних дій, аспектів, методів і психолого-педагогічних технологій, які зорієнтовані на формування активної особистості для життєдіяльності в бізнес-середовищі, яка постійно та самостійно розвивається.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тадеуш, Олена
Назва : Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 113-132. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.28 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.28
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-дослідна діяльність--партнерство--наставництво
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики процесу наукового наставництва як виду партнерської взаємодії у сучасному університеті; визначено, що науково-дослідницька діяльність у сучасному університеті є однією з найважливіших форм освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2002р.,N 4
Цікаві статті :
Левовіцкі Т. Універсальні ідеї гуманізму в освіті: історичний нарис та сучасний стан міжкультурного навчання/ Т. Левовіцкі (стр.9-14)
Гончаренко С. Методологія як важливий складник наукового дослідження в педагогіці/ С. Гончаренко, В. Кушнір (стр.15-22)
Федорченко В. Наукове підгрунтя системи неперервної фахової освіти в туризмі/ В. Федорченко (стр.23-33)
Мамешина О. Сучасні проблеми екологічної освіти/ О. Мамешина (стр.34-44)
Джантіміров А. Система підготовки інженерно-педагогічних кадрів в Україні: шляхи реформування/ А. Джантіміров (стр.45-54)
Ковтун О. Впровадження досягнень педагогічної науки у підготовку майбутніх вчителів хімії/ О. Ковтун (стр.55-58)
Гуревич Р. Інформаційно-телекомунікаційні технології в підготовці майбутнього фахівця/ Р. Гуревич (стр.61-68)
Сисоєва С. Педагогічні технології: визначення, структура, проблеми впровадження/ С. Сисоєва (стр.69-79)
Шоферовська Л. До проблеми введення елементів фінансової математики в школі/ Л. Шоферовська (стр.80-86)
Єгоренков А. Методика етичного аналізу при вивченні проблем біоетики/ А. Єгоренков (стр.87-96)
Яценко Т. Особливості взаємозв’язків між свідомою та несвідомою сферами психіки суб’єкта/ Т. Яценко (стр.99-109)
Пономарьов О. Професійна культура керівника-лідера і умови її формування/ О. Пономарьов (стр.110-117)
Сургунд Н. Професійна придатність практичного психолога: діагностика якостей особистості/ Н. Сургунд (стр.118-124)
Малімон Л. Теоретико-методологічні аспекти вивчення емоційності особистості/ Л. Малімон (стр.125-132)
Бондаренко Т. Теоретичні аспекти проблеми мінімальних мозкових дисфункцій у дітей шкільного віку/ Т. Бондаренко (стр.133-140)
Гончарук Т. Формування міжособистісної толерантності учнів: психологічний аспект/ Т. Гончарук (стр.141-151)
Данилова Т. Психологічне дослідження потребно-мотиваційної сфери особистості майбутніх практичних психологів/ Т. Данилова (стр.152-157)
Тимощук І. Методика дослідження рівня морально-етичної відповідальності майбутнього психолога/ І. Тимощук (стр.158-162)
Корчак Л. Запобігання патологічним явищам серед дітей та молоді у школах в період трансформації устрою/ Л. Корчак, Д. Гайдус (стр.165-173)
Олексєєва О. Виховання французьких учнів як громадян європейської інтеграції/ О. Олексєєва (стр.174-179)
Сігаєва Л. Освіта дорослих: етапи становлення/ Л. Сігаєва (стр.183-193)
Титаренко І. Підвищення кваліфікації як важливий фактор розвитку професійної культури вчителя/ І. Титаренко (стр.194-199)
До історії Полтавської трудової колонії Ім. М. Горького: педагогічний персонал колонії (стр.203-207)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)