Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=УМАНЕЦЬ<.>/(700)*<.>K=ОЛЬГА<.>/(700)*<.>K=ВІТАЛІЇВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2024р.,N 16
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Комп’ютерна обробка візуальних даних у навчальних DIY проєктах/ О. Ф. Винник, Є. О. Бутиріна, Р. І. Кратенко (стр.1-21)
Зінов’єва Е. А. Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні/ Е. А. Зінов’єва (стр.22-34)
Квак П. А. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі/ П. А. Квак, Л. А. Чернікова (стр.35-49)
Кузьмінська О. Г. Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту/ О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк (стр.50-63)
Кухаренко В. М. Активне дистанційне навчання для тьюторів/ В. М. Кухаренко [и др.] (стр.64-75)
Морзе Н. В. Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту?/ Н. В. Морзе [и др.] (стр.76-91)
Нежива Л. Л. Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи/ Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко (стр.92-105)
Острецова Т. О. Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій/ Т. О. Острецова, Д. І. Острецов (стр.106-119)
Олефіренко Н. В. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів/ Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов (стр.120-133)
Побризгаєва В. Г. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання/ В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко (стр.134-149)
Рибалко О. О. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка»/ О. О. Рибалко (стр.150-159)
Саяпіна Т. П. . Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE/ Т. П. Саяпіна [и др.] (стр.160-172)
Староста В. І. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання/ В. І. Староста (стр.173-193)
Терлецька Т. С. Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів/ Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко (стр.194-215)
Фамілярська Л. Л. Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти/ Л. Л. Фамілярська (стр.216-228)
Шевченко Л. С. Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів/ Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня (стр.229-239)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)