Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (334)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ФІНАНСУВАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Біницька, Катерина.
    Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 89-94, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.8994. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
фандрайзингова діяльність -- фінансування -- школа
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.8994,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Біницька, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Власова, І.
    Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 43-49, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.4349 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
державні гранти -- фінансування -- автономія
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Баценко, Сергій.
    Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування / С. Баценко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 58-67, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
директори шкіл -- заклади загальної середньої освіти -- підвищення кваліфікації -- заклади загальної середньої освіти -- управлінська діяльність -- фінансова автономія -- фінансова грамотність
Анотація: У статті наголошено, що процеси децентралізації в Україні, реформування всіх ланок освіти, надання державою гарантій академічної, організаційної, фінансової та кадрової автономії закладу освіти зумовлюють нові вимоги до директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до появи нових управлінських функцій керівників, зокрема вирішення питань фінансово-господарської діяльності закладу освіти. У статті представлено результати онлайн-опитування керівників закладів освіти, яке показало, що переважна більшість опитуваних директорів потребують додаткового (цільового) навчання щодо здійснення самостійного формування бюджету школи, здійснення фінансово-господарської діяльності тощо. Встановлено, що керівники потребують поглибленого вивчення питань щодо нормативно-правового забезпечення фінансової діяльності школи; особливостей здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти; використання ІКТ у фінансово-господарській діяльності; формування бюджету школи, складання кошторису, розрахунку видатків на оплату праці, харчування, комунальні послуги; шляхів отримання джерел додаткового фінансування. Підвищення рівня фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти потребує їх навчання за такими критеріями: розвиток установок, пов’язаних з культурою фінансової поведінки керівника; знань, що включають в себе розуміння правових основ фінансової автономії та бюджетних процесів закладу освіти; навичок для здійснення фінансово-господарської діяльності в закладі освіти, ведення бухгалтерського обліку та звітності, проведення публічних закупівель та договірної роботи. Із цією метою вважаємо ефективним створення та впровадження курсу навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти. Перспективними є визначення авторської моделі визначення рівня фінансово-господарської грамотності керівників закладів освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

6.


    Мельниченко, Ольга.
    Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект / О. Мельниченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 20-29, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
економіка освіти -- інвестиції в освіту -- освітологія -- фінансування освіти -- якість освіти
Анотація: Стаття присвячена одному з важливих складників освітології – економіці освіти, що вивчає попит на освіту, її фінансування та забезпечення; а також проблемі економічної ефективності інвестицій у людину та в розвиток людського капіталу. У статті проаналізовано обсяг бюджетних інвестицій в освіту, зокрема вищу, в країнах Європейського Союзу у порівнянні з Україною. Стратегія розвитку Європейського Союзу передбачає пріоритетність фінансування освіти, оскільки саме освіта, зокрема вища, забезпечує інноваційний розвиток держави, високий ступінь соціокультурного поступу, розвиток людського капіталу. Акцентовано взаємозв’язок між обсягом інвестицій в освіту та її якістю. Проте наголошено, що на досягнення високої якості освіти впливають не лише обсяг фінансових інвестицій, а й політичні, соціальні, економічні, аксіологічні реалії життя країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Вербицький, В. А.
    Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- оздоровлення -- рекреація -- літні дитячі колонії -- рухливі ігри
Анотація: Розглянуто питання організації літніх шкільних таборів на території Херсонської губернії. Наприкінці ХІХ ст. на Півдні України зароджується рух по оздоровленню та рекреації учнів. Значний внесок у розвиток цієї справи внесли різного роду громадські організації, зокрема, Товариства сприянню фізичному вихованню дітей (м. Одеса, м. Херсон). Завдяки їх зусиллям на південному узбережжі України відкриваються перші дачі-колонії, в яких під час літніх канікул діти із малозабезпечених сімей мали можливість відпочити та оздоровитися. Дачі-колонії були непогано організовані. Раціональне харчування, свіже повітря, рухливі ігри позитивно впливали на стан здоров’я школярів. Держава не виділяла коштів на ці заходи, тому фінансування здійснювалося за рахунок громадських організацій. Нестача коштів було причиною того, що літні дачі-колонії працювали не регулярно.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Братко, М. В.
    Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти [Електронний ресурс] / М. В. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 252-268, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.5268. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особливості вищої освіти США -- система освіти США -- управління освітою
Анотація: У статті, з метою імплементації кращих світових ідей у вітчизняну освітню практику, схарактеризовано особливості системи освіти в США, яка є прикладом децентралізованої освітньої системи з відповідною структурою та змістом управління; складною для вивчення, завдяки своїй особливій структурі, багаторівневості, різній підпорядкованості та підзвітності, диверсифікованості джерел фінансування. З’ясовано, що її сучасний стан детермінований історичним поступом країни, соціокультурними та економічними реаліями. Досліджено сутнісні риси успішної моделі вищої освіти, яка є автономною, різнорівневою, багатоманітною, гнучкою. Зроблено висновок, що управлінські рішення у сфері освіти ґрунтуються на результатах багатоаспектних досліджень про її стан та узгоджено з потребами цивілізаційного поступу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Братко, М.
    Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 200-218, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ступінь асоціата -- громадський коледж -- професійні сертифікати -- дворічні коледжі -- професійні дипломи
Анотація: У статті представлені результати наукових досліджень особливостей комм’юніті (громадських) коледжів США як особливого феномену американськкої вищої освіти. Автор відслідковує розвиток коледжів в Америці з ранніх днів до сучасності, описуючи соціальні, політичні, релігійні та економічні чинники, що впливають на їх розвиток. Звертає увагу, як освітні інновації кожного історичного періоду від кінця ХІХст. до початку ХХІ ст. змінювали ландшафт комм’юніті коледжів. Автором встановлено, що комм’юніті (громадські) коледжі – це заклади, які пропонують шестимісячні професійні дипломи; одно- і дворічні професійні, технічні та передпрофесійні сертифікати; і дворічні програми загальної та ліберальної освіти, що дають право отримати диплом асоціата. Комм’юніті коледжі в США мають значну популярність, яка зростає з кожним роком. Автор вважає, що позитивний досвід комм’юніті (громадських) коледжів в сфері управління, фінансування, доступу до вищої освіти та співпраці з роботодавцями може стати у нагоді вітчизняним освітнім менеджерам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Власова, І.
    Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії [Електронний ресурс] / І. Власова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 306-318, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.306318. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самостійність університету -- джерела фінансування -- модель фінансування -- пряме державне фінансування -- непряме державне фінансування -- фінансова автономія університету
Анотація: Здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення у сфері вищої освіти Литви. Встановлено, що заклади вищої освіти є автономними інституціями у сфері освіти і науки з правом самоврядування. Автономія закладів вищої освіти передбачає розподіл влади і відповідальності між державними структурами і керівництвом закладів вищої освіти, а також між їх керівництвом і академічним персоналом. З’ясовано джерела фінансування закладів вищої освіти із державних джерел. До них відносять фінансові ресурси державного бюджету на освіту; надходження від оплати навчання; фінансові ресурси цільового призначення. Виокремлено складові системи державного фінансування закладів вищої освіти: формула фінансування (навчання), яка пов'язана з кількістю навчальних місць; перформанс контракти; формула фінансування (науки) для закладів вищої освіти; конкурсне фінансування наукової діяльності. Визначено способи розподілу державних фінансових ресурсів закладам вищої освіти: прямі асигнування з державного бюджету закладам вищої освіти та непрямі субсидії у вигляді гарантованих державою кредитів. Наведено складові нової трирівневої моделі фінансування вищої освіти. Здійснено аналіз показників фінансової автономії університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Тарнавський, Ігор.
    Місцева допоміжна поліція Донеччини в період нацистської окупації (1941-1943рр.) / І. Тарнавський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 1(4). - С. 110-119DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.1109. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
окупація -- допоміжна поліція -- колаборація
Анотація: У статті на основі архівних матеріалів досліджується процес створення німецькою окупаційною владою місцевої допоміжної поліції на території Донеччини (сучасної Донецької області), яка тоді входила до зони військової адміністрації. Аналізується структура цих підрозділів, їхнє завдання та функції, джерела фінансування. Розглядаються основні причини, що спонукали місцевих громадян до вступу в поліцію.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Іванюк, О.
    Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст. / О. Іванюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 38-46DOI 10.28925/2524-0757.2017.26

Кл.слова (ненормовані):
військові підрозділи -- музейні колекції -- експозиція
Анотація: У статті висвітлено процес становлення полкових музеїв у Наддніпрянській Україні у ХІХ — на початку ХХ ст. Встановлено, що музейні заклади у військових підрозділах імперської армії масово виникали наприкінці ХІХ ст. Їх поява пов’язувалася з ювілеями військових підрозділів, написанням полкових історій, ювілеями визначних для Російської імперії війн. Основу експозицій становили історичні пам’ятки, предмети коштовного посуду з дарчими написами від колишніх однополчан та інших військових підрозділів; трофеї, здобуті під час різноманітних військових кампаній, у яких брали участь полки; зразки форми, озброєння, амуніції; полкові історії. Поряд з тим у музейних колекціях були наявні раритетні експонати, пов’язані з козацьким минулим України. Визначено, що особливостями функціонування полкових музеїв були спорадичність фінансування, стихійність утворення, відсутність законодавчої бази щодо їх діяльності й централізованого управління, часта втрата колекцій у зв’язку з передислокацією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Кривошея, Ігор.
    Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань) [Електронний ресурс] / І. Кривошея, Л. Якименко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 173-181, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
ЮНЕСКО -- Сирійська Арабська Республіка -- Пальміра -- терористи -- знищення культурної спадщини
Анотація: У статті простежено зусилля Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури, спрямовані на збереження культурних надбань у Сирії, де було зруйновано або пошкоджено цінні зразки античного мистецтва. ЮНЕСКО, зокрема, шукає шляхи фінансування й способи консолідації міжнародної спільноти для сприяння відновленню сирійської Пальміри — одного з шести об’єктів, внесених до списку світової культурної спадщини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Якименко, Людмила


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)