Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (67)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЮНЕСКО<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
Шифр: T017777504/2016/1
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Kremen, V. Transformational potential of a classical university model / V. Kremen. - P.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Levovitski, T. About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions / T. Levovitski. - P.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Ognevyuk, V. In search of educational strategy for Ukraine / V. Ognevyuk. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Savchenko, O. Modelling of a lesson in the context of competence approach / O. Savchenko. - P.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Saukh, P. Architectonics and methodological strategies of multicultural education / P. Saukh. - P.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaminska, M. Priorities of higher education in Poland and in Europe / M. Kaminska. - P.52-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Gladushyna, O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations / O. Gladushyna. - P.63-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Dichek, N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect) / N. Dichek. - P.74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Mikhno, O. Pedagogical portrait of Kyiv college student of the early twentieth century as reflected by behaviour lists / O. Mikhno. - P.84-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoieva, S. Training PhDs in education on research methodology. - C. 96-100. / S. Sysoieva. - P.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsekhmister, Y. Postgraduate education of doctors: current state and perspectives / Y. Tsekhmister, O. Lysenko. - P.101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Minchanowska, A. The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession / A. Minchanowska. - P.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Mospan, N. Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect / N. Mospan. - P.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilola, T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins / T. Bilola, D. Pascal. - P.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Korchak, L. School environment as a problem of aggression and violence / L. Korchak. - P.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Xiaoxing, Z. Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism / Z. Xiaoxing. - P.141-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Zheyuan, W. Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music / W. Zheyuan. - P.148-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Gladushyna, O.
    UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations [Електронний ресурс] = Стратегія Юнеско щодо відновлення вищої освіти в кризових та надзвичайних ситуаціях / O. Gladushyna. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P63-72, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
антикризове управління -- управління надзвичайними ситуаціями -- вища освіта -- ЮНЕСКО
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Гладушина Олеся


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Воротникова, І.
    Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 101-118, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.101118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність вчителя -- післядипломна освіта -- неформальна післядипломна освіта
Анотація: В статті визначено умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті. Проаналізовано міжнародні стандарти ЮНЕСКО, європейські рамки цифрових компетентностей для громадян (DigComp 2.1 і освітян (Digcompedu) та узагальнено критерії до визначення та оцінювання цифрової компетентності у вчителів. Результати дослідження представлено на основі досвіду підвищення кваліфікації педагогів міста Києва з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування (анкетування, бесіди). Анкетування дозволило визначити основні запити вчителів щодо формування індивідуальних траєкторій професійного розвитку, в тому числі в напряму підвищення рівня цифрової компетентності. Визначено умови формування цифрової компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти: цифровізацію освіти, наявність нормативно-правових документів щодо стандартів та вимог до цифрової компетентності вчителя (міжнародні, інституційні, національні), необхідність розробки та впровадження критеріїв розвитку цифрової компетентності вчителя (тести, анкети і т. п.), запровадження міжнародних, вітчизняних проектів із питань використання ІКТ, готовність післядипломної освіти забезпечити формування цифрової компетентності вчителів (ІТінфраструктура, наявність наукових, навчально-методичних ресурсів та середовищ та компетентних кадрів), розвинута ІТ-інфраструктура закладів освіти, в яких працює вчитель (апаратне, програмне забезпечення, в тому числі цифрові лабораторії, підключення до швидкісного Інтернет, персоналізовані інформаційно-освітні середовища і т.д). Крім того важливою умовою визначено мотивацію вчителя до неперервного професійного розвитку та самооцінювання ним цифрової компетентності. Доведено, що розробка і запровадження національних стандартів цифрової компетентності вчителя, надання йому права самому вирішувати, в яких інституціях підвищувати кваліфікацію, сприяють запровадженню нових підходів до побудови індивідуальних маршрутів розвитку цифрової компетентності педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Havrysh, O.
    The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany = Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 49-61, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
міграційна політика -- соціальна робота з біженцями -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальний педагог -- технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Velychko, V.
Величко В. Є.
Fedorenko, O.
Федоренко О. Г.
Гавриш О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Нітенко, О. В.
    Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету [Електронний ресурс] / О. В. Нітенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 205-216. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- вища освіта -- мобільні міжнародні студенти -- іноземні студенти
Анотація: У статті уточнюється визначення поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; подано деякі статистичні дані Організації економічного співробітництва і розвитку та Інституту статистики ЮНЕСКО щодо мобільних міжнародних студентів та іноземних студентів у світі; наведено актуальну статистику мобільності українських студентів за кордоном та іноземних студентів, що навчаються в українських університетах, отриману Центром досліджень суспільства. Вказано на необхідність розвитку викладацької мобільності як складової інтернаціоналізації вищої освіти. Зазначено останні інтернаціоналізаційні тенденції, що спостерігаються в світі; перераховано позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти, а також елементи культури університету, які необхідно розвивати в умовах інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Лашук, Н.
    До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 91-104, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- іншомовна підготовка -- методи -- неперервна освіта -- освіта дорослих -- принципи -- стратегії
Анотація: Статтю присвячено розгляду проблем, що стосуються іншомовної підготовки дорослих в системі неперервної освіти. Дано визначення неперервної освіти згідно документів ЮНЕСКО. Виділено переваги безперервного навчання та труднощі, які необхідно враховувати в освітньому процесі дорослих, зокрема, брак часу або відсутність умов для відповідного освітнього середовища, обмеження навчання конкретними цілями та завданнями, доступ лише до спеціалізованих сегментів знань, неготовність до змін і кардинальної реструктуризації системи знань і навичок у різних умовах або контекстах. Підкреслюється важливість активізації шести навчальних компонентів (раціонального, емоційного, соціального, фізичного, метафоричного, духовного) з метою удосконалення освітнього процесу. Акцентовано увагу на принципах неперервної освіти та завданнях, які потрібно вирішити у контексті їх реалізації: які методи, прийоми та стратегії вибрати для залучення попередньої системи знань здобувачів, підвищення їх успішності, рефлексії, контролю над процесом навчання. Проаналізовано важливість іншомовної підготовки з метою формування іншомовної комунікативної компетентності та роль іноземної мови як інструмента пізнання та здобуття знань. Установлено, що іноземна мова є важливим компонентом професійної підготовки фахівців будь-якої галузі знань. Запропоновано комбінування методів розвитку критичного та креативного мислення, кооперативного навчання, проблемного, проєктного методів як ефективних для формування іншомовної комунікативної компетентності дорослих. Відмічено важливість наступності між етапами оволодіння іноземною мовою та використання «формувального оцінювання» попередньої системи знань. Запропоновано стратегії розвитку критичного мислення «ІНСЕРТ», «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався», створення ментальних карт для встановлення зв’язку з попередніми та здобутими знаннями, для визначення перспектив в іншомовній підготовці. Зроблено висновок, що нові підходи у професійній освіті спонукають до перегляду шляхів іншомовної підготовки фахівців через призму неперервності та збереження наступності, зв’язку з попереднім досвідом та системою знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Гречок, Л.
Кормільцина, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: К269584624/2017/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2017р. № 1 (4) . - 70.47, грн.
Зміст:
Срібняк, Ігор Володимирович. Створення та діяльність комітету культурної помочі українцям у Німеччині у таборі Раштат / І. В. Срібняк. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Саган, Галина Василівна. Навчання південних слов’ян у Київській духовній академії / Г. В. Саган. - С.9-18. - Библиогр. в конце ст.
Лях, Ольга. Формування культурного осередку у Гринвіч-Віллидж / О. Лях. - С.19-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, Гринвіч-Віллидж, ньо-йоркська богема
Надтока, Геннадій. Участь російської православної церкви в діяльності чорносотенних організацій на українських землях на початку XX століття / Г. Надтока. - С.26-34. - Библиогр. в конце ст.
Головченко, Володимир. Історико-інформаційна складова гібридної агресії Росії проти Української держави / В. Головченко. - С.35-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агресія, гібридна війна, стратегія
Гражевська, Яна. Сеймова конституція 1611 року: контекст українських воєводств Речі Посполитої / Я. Гражевська. - С.46-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сеймова конституція, українські воєводства, Річ Посполита
Куляниця, Наталя. Уряд старости у місті Кременець в 1560-1627 роках / Н. Куляниця. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: місто, замок, уряд
Брехуненко, Віктор. Адвокатський хліб: заробітки адвокатів у Гетьманщині / В. Брехуненко. - С.60-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: судова система, адвокати, клієнти
Щербак, Віталій . Соціально-економічний розвиток Києва у XVIII ст. / В. Щербак. - С.68-75. - Библиогр. в конце ст.
Ковальов, Євген. Київський текст Миколи Костомарова (до двохсотліття з дня народження історика) / Є. Ковальов. - С.76-81. - Библиогр. в конце ст.
Куцик, Руслан. Прийоми інформаційного впливу Російської імперської влади на населення Київської, Подільської, та Волинської губерній у 1914-1917 / Р. Куцик. - С.82-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патріотизм, пропаганда, засоби масової інформації
Бонь, Олесандр Іванович. Діяльність всеукраїнського комітету сприяння вченим у Києві в 1920-х рр.: соціальний контроль / О. І. Бонь. - С.88-94. - Библиогр. в конце ст.
Довжик, Алла. Репресії проти жінок - викладачів вишів (за матеріалами архівно-слідчої справи Теофілії Войславської) / А. Довжик. - С.95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: політичні репресії, Польський педагогічний інститут, жінки - викладачі вишів
Черкаська, Дар’я. Робота Лазаря Славіна у Державній академії історії матеріальної культури / Д. Черкаська. - С.103-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія археології, радянська археологія, матеріальна культура
Тарнавський, Ігор. Місцева допоміжна поліція Донеччини в період нацистської окупації (1941-1943рр.) / І. Тарнавський. - С.110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: окупація, допоміжна поліція, колаборація
Кривошея, Ігор. Кримські об’єкти культурної спадщини ЮНЕСКО: постанексійний синдром (на матеріалі електронних видань) / І. Кривошея, Л. Якименко. - С.120-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЮНЕСКО, Україна, Росія
Мицик, Юрій. Маєтності Анастасії Скоропадської на Кролевеччині / Ю. Мицик. - С.129-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гетьман, маєтності, Кролевецька сотня
Будзар, Марина. Історія Києва в Ego-документах: лист Г. П. Галагана до О. В. Кочубея 1857 р. / М. Будзар. - С.136-139. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: К269584624/2016/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2
Зміст:
Ващенко, Володимир. Історик та стратегії конструювання історичного простору: Київ на ментальних мапах Михайла Грушевського / В. Ващенко. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Михайло Грушевський про передумови, причини та рушійні сили «Хмельниччини» / В. Щербак. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Євген. Історія Києва в науковій спадщині Михайла Грушевського / Є. Ковальов. - С.16-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Михайло Грушевський та Олекса Новицький у формуванні українських інтелектуальних мереж / О. Бонь. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Ольга. Михайло Грушевський в університеті Св. Володимира / О. Тарасенко. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчук, Інна. Редакційна політика Михайла Грушевського в журналі «Україна» (1924–1930) / І. Савчук. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Позатаборовий простір інтернованих військ УГА в ЧСР: повсякдення робітничих відділів (1922–1923 рр.) / І. Срібняк. - С.49-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Галина. Контакти українських освітян з югославськими у 50–60-ті рр. хх ст. / Г. Саган. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Володимир. Витоки агресивності зовнішньої політики Росії / В. Головченко. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Покляцька, Валерія. Образ США у пост-радянській Україні: радянська спадщина та її прояви у сучасній політиці (на прикладі Помаранчевої революції 2004 р.) / В. Покляцька. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурцева, Марія. Інформативні можливості вивчення імміграційної політики Канади на сучасному етапі / М. Бурцева. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мудрієвська, Ірина. Зовнішньоекономічні відносини України з Королівством Саудівська Аравія / І. Мудрієвська. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Аманмурадов, Нурберди. Транспортна політика як іміджеутворювальний фактор зовнішньополітичної стратегії Туркменістану / Н. Аманмурадов. - С.96-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Дуднік, Олександр. Регіональна політика в Азербайджанській республіці: активізація напередодні президентських виборів 2013 року / О. Дуднік. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрієнко, Вероніка. Містечко Іванків за часів Речі Посполитої (1589–1648 рр.) / В. Купрієнко. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, Тетяна. Вірменська громада в Кам’янці-Подільському XVI–XVII СТ. / Т. Зотова. - С.117-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Барвінок, Ольга. Функціонування станових інституцій дворянства Південно-західних губерній Російської імперії в кінці хіх — на початку хх ст. / О. Барвінок. - С.125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Критика системи обліку населення у Російській імперії дослідниками xix ст. / О. Іванюк. - С.134-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Джагунова, Олена. Уманський педагогічний університет — початок історії / О. Джагунова. - С.141-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубнича, Юлія. Репатріація інтернованих вояків армії УНР з Польщі (1921–1922 рр.): причини та наслідки / Ю. Голубнича. - С.147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Лях, Ольга. Меценатська діяльність родини Медічі у Флоренції / О. Лях. - С.153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Павло Ґалаґан (1853–1869) у джерелах особового походження / М. Будзар. - С.161-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривошея, Ігор. Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань) / І. Кривошея, Л. Якименко. - С.173-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Кривошея, Ігор.
    Кримські об’єкти культурної спадщини ЮНЕСКО: постанексійний синдром (на матеріалі електронних видань) / І. Кривошея, Л. Якименко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 1(4). - С. 120-128DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.1228. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ЮНЕСКО -- Україна -- Росія
Анотація: У статті проаналізовано співпрацю Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) з Україною в питаннях збереження та примноження культурної спадщини. Акцентується увага на кримських об’єктах, які потрапили під іноземний вплив після загарбання півострова Росією, і діяльності українського зовнішньополітичного відомства в цьому питанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Якименко, Людмила


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП КС (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Кривошея, Ігор.
    Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань) [Електронний ресурс] / І. Кривошея, Л. Якименко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 173-181, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
ЮНЕСКО -- Сирійська Арабська Республіка -- Пальміра -- терористи -- знищення культурної спадщини
Анотація: У статті простежено зусилля Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури, спрямовані на збереження культурних надбань у Сирії, де було зруйновано або пошкоджено цінні зразки античного мистецтва. ЮНЕСКО, зокрема, шукає шляхи фінансування й способи консолідації міжнародної спільноти для сприяння відновленню сирійської Пальміри — одного з шести об’єктів, внесених до списку світової культурної спадщини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Якименко, Людмила


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)