Пошуковий запит: (<.>K=автори<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Поліщук Я. Реорієнтація в сучасній українській літературі/Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>2.
| Чик Д. Наратив повсякденності: "садибні романи" "Persuasion" Дж. Остен і "Прогулка с удовольствием и не без морали" Т. Шевченка/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 4
|
>3.
| Чик Д. "Хто москаля об’їхав зроду?": поема "Енеїда" І. Котляревського в контексті крутійської літератури/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 3
|
>4.
| Великорода Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic)/Ю. Великорода // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 3.-С.108-117
|
>5.
| Борисенко К. Засоби комічного в богословсько полемічному трактаті Теофілакта Лопатинського "Обличєниє нєправды расколничєская"/К. Борисенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.57-62
|
>6.
| Журавська О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах/О. Журавська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.28-35
|
>7.
| Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
|
>8.
| Кавун Л. Тема пам’яті й тотожності в сучасній українській прозі/Л. Кавун // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 1.-С.1-7
|
>9.
| Андрішко О. Неосемантизація у «Словничках-жартівничках»/О. Андрішко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 30,N № 1.-С.43-49
|
>10.
| Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.88-106
|
>11.
| Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/О. Синюкова, О. Чепок // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.78-86
|
>12.
| Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.77-88
|
>13.
| Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.136-148
|
>14.
| Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.49-61
|
>15.
| Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.106-120
|
>16.
| Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.62-74
|
>17.
| Линьов К. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану/К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.30-41
|
>18.
| Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.60-64
|
>19.
| Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.42-51
|
>20.
| Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/І. В. Леонтьєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.197-210
|
>21.
| Терентьєва Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку/Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.198-207
|
>22.
| Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/М. М. Василенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.30-42
|
>23.
| Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/Т. В. Журавель, М. А. Снітко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.79-95
|
>24.
| Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/Т. Л. Лях, А. О. Попова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.145-154
|
>25.
| Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/Ю. В. Трач // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.309-322
|
>26.
| Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/О. Солдатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.321-335
|
>27.
| Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/А. Курінна, Д. Фролов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.253-267
|
>28.
| Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/О. Горбань, М. Малецька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.1-18
|
>29.
| Батечко Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей/Н. Батечко, Л. Панталієнко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.68-85
|
>30.
| Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/І. Линьова, Т. Плешко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.141-155
|
|
|