Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (298)Мережеві ресурси (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=автори<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-53 
1.

Поліщук Я. Реорієнтація в сучасній українській літературі/Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
2.

Чик Д. Наратив повсякденності: "садибні романи" "Persuasion" Дж. Остен і "Прогулка с удовольствием и не без морали" Т. Шевченка/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 4
3.

Чик Д. "Хто москаля об’їхав зроду?": поема "Енеїда" І. Котляревського в контексті крутійської літератури/Д. Чик // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 3
4.

Великорода Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic)/Ю. Великорода // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 3.-С.108-117
5.

Борисенко К. Засоби комічного в богословсько полемічному трактаті Теофілакта Лопатинського "Обличєниє нєправды расколничєская"/К. Борисенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.57-62
6.

Журавська О. Цитування джерел в інформаційних радіопередачах/О. Журавська // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.28-35
7.

Rosinska O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners")/O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.146-155
8.

Кавун Л. Тема пам’яті й тотожності в сучасній українській прозі/Л. Кавун // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 1.-С.1-7
9.

Андрішко О. Неосемантизація у «Словничках-жартівничках»/О. Андрішко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. т.Том 30,N № 1.-С.43-49
10.

Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.88-106
11.

Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/О. Синюкова, О. Чепок // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.78-86
12.

Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.77-88
13.

Могілевська В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти/В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.136-148
14.

Havrysh O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany/O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.49-61
15.

Nalyvaiko O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space/O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.106-120
16.

Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.62-74
17.

Линьов К. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану/К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2023. т.Том 12,N № 12.-С.30-41
18.

Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.60-64
19.

Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.42-51
20.

Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/І. В. Леонтьєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.197-210
21.

Терентьєва Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку/Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.198-207
22.

Василенко М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні/М. М. Василенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 3.-С.30-42
23.

Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/Т. В. Журавель, М. А. Снітко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.79-95
24.

Лях Т. Л. Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад/Т. Л. Лях, А. О. Попова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.145-154
25.

Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/Ю. В. Трач // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.309-322
26.

Солдатенко О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи)/О. Солдатенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.321-335
27.

Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/А. Курінна, Д. Фролов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.253-267
28.

Горбань О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання/О. Горбань, М. Малецька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.1-18
29.

Батечко Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей/Н. Батечко, Л. Панталієнко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.68-85
30.

Линьова І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва/І. Линьова, Т. Плешко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.141-155
 1-30    31-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)