Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (392)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
Шифр: Н057263/2003/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 2
Зміст:
Будак, Валерія. Технологізація підготовки педагога - майбутнє університету / В. Будак, О. Пєхота. - С.9-18
Нор, Катерина. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання сучасних освітніх технологій / К. Нор. - С.19-25
Середа, Ірина. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І. Середа. - С.27-32
Олексюк, Оксана. Концепція, мета та завдання спецкурсу "Сучасні технології виховного процесу" / О. Олексюк. - С.33-40
Ситченко, Анатолій. Дидактичні принципи технології літературного аналізу / А. Ситченко. - С.41-45
Тихонова, Тетяна. Особливості вивчення курсу "Освітні технології" майбутніми вчителями інформатики / Т. Тихонова. - С.47-53
Манькусь, Ірина. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання сучасних освітніх технологій / І. Манькусь. - С.55-62
Старєва, Анна. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя історії / А. Старєва. - С.63-70
Балицький, Олександр. Підготовка дитячого свята: технологічні аспекти / О. Балицький. - С.71-77
Квятковський, Стефан-М. Європейський контекст розвитку професійної освіти / С. Квятковський. - С.81-87
Квятковська-Коваль, Богуміла. Директори загальноосвітніх шкіл Польщі про освітню реформу / Б. Квятковська-Коваль. - С.89-95
Соколова, Ірина. Підготовка вчителів за двома спеціальностями в Росії / І. Соколова. - С.97-105
Лозниця, Віктор. Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту / В. Лозниця. - С.107-113
Козак, Людмила. Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз / Л. Козак. - С.113-117
Коваль, Тамара. Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих гуманітарних навчальних закладах: технологічний аспект / Т. Коваль. - С.119-131
Бендера, Іван. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства: принцип наскрізності / І. Бендера. - С.133-144
Бойко, Дмитро. Психологічні умови засвоєння старшокласниками правознавства / Д. Бойко. - С.145-151
Чобітько, Микола. Формування особистісно орієнтованої професії позиції майбутнього вчителя / М. Чобітько. - С.155-164
Цекова, Ярослава. Психологічний портрет особистості студента - соціального працівника / Я. Цекова. - С.165-171
Руденко, Тетяна. Формування економічної та комунікативної культури майбутнього вчителя економіки / Т. Руденко. - С.173-178
Сігаєва, Лариса. Андрагогічні аспекти самовдосконалення особистості / Л. Сігаєва. - С.179-185
Жорняк, Наталія. Концептуальні засади та феноменологія дослідження особистісного становлення дошкільника / Н. Жорняк. - С.187-192
Помиткіна, Любов. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С.193-200
Уфімцева, Світлана. Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку / С. Уфімцева. - С.201-205
Волошинова, Людмила. Результати впровадження експериментальної моделі використання аудіовізуальних мистецтв / Л. Волошинова. - С.209-214
Ткач, Марія. Структурно-функціональна модель становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога / М. Ткач. - С.215-223
Рашковська, Валентина. Православне і світське мистецтво в розвитку духовності вчителя / В. Рашковська. - С.225-231
Цілісна характеристика становлення і розвитку самоврядування в єдиній виховній системі колонії. - С.235-239
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лозниця, Віктор.
    Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту / В. Лозниця // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 2. - С. 107-113 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Сачук, Юлія Євгеніївна.
    Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність" / Ю. Є. Сачук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- мінливість -- мобілістична філософія

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2015/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2 (42-43) . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва. - С.7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетенція, результати навчання
Гриневич, Лілія Михайлівна. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі / Л. М. Гриневич. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні тенденції, освіта, освітня політика
Галицька, Майя Михайлівна. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою) / М. М. Галицька. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, міжкультурна комунікація, мовленнєвий етикет
Диба, Тетяна Григорівна. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття / Т. Г. Диба. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акме, акмеологія, професійна підготовка
Сачук, Юлія Євгеніївна. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність" / Ю. Є. Сачук. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, мінливість, мобілістична філософія
Олексюк, Ольга Миколаївна. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, вища мистецька освіта, парадигма
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс / О. М. Слюсаренко. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: елементно-структурний баланс, елітна вища школа, реформа вищої школи
Пушкар, Олександр Іванович. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів / О. І. Пушкар, О. В. Фомічова. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна поведінка студента, тренінг, формування поведінки студента
Піддячий, Володимир Миколайович. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога / В. М. Піддячий. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольова культура, духовна культура, естетична культура
Галян, Олена Іванівна. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема / О. І. Галян. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс, структурно-змістова модель, суб'єкт
Цапро, Галина Юріївна. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою) / Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба. - С.64-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, фільм, мотивація студентів
Лісневська, Аліна Леонідівна. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера) / А. Л. Лісневська. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, професійне мислення, професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна. Особистісна характеристика медичного працівника / Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, медична освіта, медичний працівник
Шиян, Віктор Олександрович. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу / В. О. Шиян. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, зв’язки з громадськістю, рекламна освіта
Пастушенко, Любомир Андрійович. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики / Л. А. Пастушенко. - С.82-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музики, педагогічні технології, професійна компетентність
Караман, Ольга Володимирівна. Формування методичної компетентності студентів-філологів / О. В. Караман. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, методична культура, структура методичної компетентності
Катернюк, Вікторія Вікторівна. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: домашнє читання, навичка читання, розвиток читання
Матвєєва, Катерина Сергіївна. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю / К. С. Матвєєва. - С.96-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи навчання, прийоми навчання, іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко, Вікторія Вікторівна. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей / В. В. Матвєйченко. - С.101-105
Литвин, Лідія Володимирівна. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках / Л. В. Литвин. - С.106-109
Кл.слова: модель дитячого садка, реформа дошкільного виховання, концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко, Ольга Валеріївна. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою) / О. В. Нітенко. - С.109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, фахівці права, іноземна мова
Андрюшина, Олена Владиславівна. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою) / О. В. Андрюшина. - С.114-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стандарти, моніторинг, якість освіти
Заяць, Людмила Іванівна. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів / Л. І. Заяць. - С.118-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта, реформування вищої освіти, педагогіка Нідерландів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Бобрицька, В. І.
    Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою [Електронний ресурс] / В. І. Бобрицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 22-31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- фахівці з вищою освітою -- професійна дезадаптація -- педагогічні умови
Анотація: У статті розглядаються особливості професійної адаптації молодих фахівців з вищою освітою; схарактеризовано сукупність обставин (соціально-психологічних, психофізіологічних), що викликають складнощі професійної адаптації фахівцівпочатківців; обґрунтовано педагогічні умови, що впливають на ефективність перебігу професійної адаптації молодих фахівців, профілюють виникнення дезадаптації та змін у ціннісно-мотиваційному ставленні до вибраної професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Ху, Жунсі
    Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс] / Жунсі Ху. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 65-75, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- іноземні студенти -- методологічні основи -- методичні засоби -- педагогічні умови -- програма адаптації -- освітнє середовище
Анотація: У статті представлено методологічні основи та методичні засоби адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Охарактеризовано сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України як наукового феномена. Визначено педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Розкрито зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: О168872740/2016/5
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2016р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кремень, Василь. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету / В. Кремень. - С.8-13. - Библиогр. в конце ст.
Lewowicki, Tadeusz. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan / Т. Lewowicki. - С.13-23. - Библиогр. в конце ст.
Іваній, Олена. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами / О. Іваній. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Дерека, Тетяна. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття / Т. Дерека. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття / В. Сліпчук. - С.33-36. - Библиогр. в конце ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта та конкурентоспроможність суспільства / В. Огнев’юк. - С.37-44. - Библиогр. в конце ст.
Мосьпан, Наталія. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Линьов, Костянтин. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Чернуха, Надія. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" / Н. Чернуха, Н. Головач. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Szafranska-Gajdzica, Anna. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко. - С.69-75. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти / С. Сисоєва. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вдовиченко, Євген. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Korczak, Leandra. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak. - С.100-102. - Библиогр. в конце ст.
Zieba, Beata. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba. - С.103-106. - Библиогр. в конце ст.
Bartosiak, Lukasz. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak. - С.107-113. - Библиогр. в конце ст.
Karpinska, Agnieszka. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia / A. Karpinska. - С.114-121. - Библиогр. в конце ст.
Kwolek, Katarzyna. Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Вей, Чжеюань. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики / Ч. Вей. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Grabowska, Barbara. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji / B. Grabowska. - С.132-139. - Библиогр. в конце ст.
Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек. - С.140-146. - Библиогр. в конце ст.
Мартинчук, Олена. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Олексюк, Ольга. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк. - С.152-157. - Библиогр. в конце ст.
Minczanowska, Aleksandra. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska. - С.158-163. - Библиогр.: с.
Лозова, Ольга. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова. - С.164-169. - Библиогр.: с.
Лисенко, Олександра. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко. - С.169-172. - Библиогр. в конце ст.
Кульбашна, Ярослава. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення / Я. Кульбашна, О. Астапенко. - С.173-179. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Полтавцева, Н.
    Смена стилей жизни в постсоветской России: феномен "культурного промежутка" [Електронний ресурс] / Н. Полтавцева. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стиль життя -- зміна культурних парадигм -- стресова ситуація -- адаптація -- культурний маргіналізм
Анотація: Зміна стилів життя у пострадянській Росії проаналізована з позиції авторського концепту «культурного проміжку» – часу, відзначеного радикальною зміною всіх культурних цінностей. Пострадянська Росія досліджується: а) в контексті зміни культурних парадигм; б) в ситуації, що здатна викликати культурний індетермінізм і, відповідно, стресовій з погляду антропологічного і культурного, в) і, нарешті, досліджується як ситуація постмодерна. Під таким освітленням виокремлено три типи людської реакції на стрес (традиціоналістськи-консервативна, агресивно-деструктивна, адаптивно-конструктивна) й проаналізовано різноманітні соціальні групи, що їм відповідають. Однак незалежно від приналежності до тієї чи іншої групи, людина «культурного проміжку» – це маргінал, із усіма звідси належними наслідками. Автор також вдається до спроби соціально-культурного прогнозування, спираючись на матеріал художньої культури (літератури).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Ху, Жунсі
    Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс] / Жунсі Ху. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 105-110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- іноземні студенти -- міжкультурне спілкування -- моніторинг -- освітнє середовище
Анотація: У статті виокремлено педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Представлено сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України. Визначено та охарактеризовано педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України: реалізація програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університету, забезпечення міжкультурного спілкування всіх учасників процесу адаптації, проведення моніторингу адаптації. Обгрунтовано зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України, курсу «Основи навчальнопізнавальної діяльності у вищій школі України», кроскультурних тренінгів.

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Грищук, Юлія.
    Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 75-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.7580. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітнє право

Кл.слова (ненормовані):
адаптація законодавства -- законодавство про вищу освіту -- освіта в Польщі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.7580,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)