Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (392)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобрицька В. І.
Назва : Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 22-31. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна адаптація--фахівці з вищою освітою--професійна дезадаптація--педагогічні умови
Анотація: У статті розглядаються особливості професійної адаптації молодих фахівців з вищою освітою; схарактеризовано сукупність обставин (соціально-психологічних, психофізіологічних), що викликають складнощі професійної адаптації фахівцівпочатківців; обґрунтовано педагогічні умови, що впливають на ефективність перебігу професійної адаптації молодих фахівців, профілюють виникнення дезадаптації та змін у ціннісно-мотиваційному ставленні до вибраної професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Лариса, Майсак, Олександра
Назва : Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 63-69. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--соціальна адаптація
Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вербовий В., Кушнірук М.
Назва : Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 53-67. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.4 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--професійна адаптація--студент
Анотація: У статті проаналізовано особливості професійної адаптації студентів до навчання у ЗВО. Встановлено, що найважливішою соціально-педагогічною умовою, якою визначається успішність адаптації до навчання у ЗВО, є оптимальна взаємодія системи функціонування ЗВО, системи організації освітнього процесу й студента як особливої соціально-педагогічної системи. Досліджено, що професійна адаптація передбачає: усвідомлення новим працівником цілей і мотивів у професії; включення в професійну команду, освоєння відносин і правил поведінки в колективі; прийняття завдань, результатів, засобів та умов професійної діяльності. Встановлено, що динаміка процесу адаптації студентів до умов навчання дозволяє прогнозувати особливості їх адаптації у майбутньому, а структурний аналіз адаптаційних можливостей дозволяє визначити найактуальніші індивідуальні проблеми (напруження на рівні енергозабезпечення активності в нових умовах, прив’язаність до стійкого середовища, труднощі зміни та засвоєння нового виду діяльності, нездатність налагодити зв’язки з соціальним середовищем). Підкреслено, що сам процес адаптації впродовж навчання стає специфічною моделлю становлення професійної відповідності студента, а своєчасність виявлення тих чинників, що у майбутньому негативно впливатимуть на навчальну діяльність, надає реальну можливість своєчасної психологічної корекції, розширення адаптаційних можливостей студента як професійно необхідної якості. На основі аналізу наукової літератури запропоновано різні підходи до визначення поняття «адаптація», «професійна адаптація», змістову характеристику, головні властивості професійної адаптації фахівця, її структурні компоненти та визначено поняття «професійна адаптація студентів ЗВО», яку трактуємо як феномен професійної діяльності молодого фахівця, що виявляється в його інтеграції в професію, оволодінні майстерністю, формуванні професійних компетентностей, успішному професійному самовизначенні та подальшому розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галицька, Майя, Кузьменко, Ольга
Назва : Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2023. - Том 12, № 12. - С. 55-64. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.5 (Шифр О168872740/2023/12/12). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.5. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етапи адаптації--«культурний шок»--психологічна адаптація--психічний стан--психологічні особливості
Анотація: У запропонованій статті висвітлено результати дослідження психологічних особливостей адаптації українців за кордоном (на базі Canterbury Christ Church University, Великобританія, серед слухачів курсів англійської мови). Психологічна адаптація розглядається як передумова до соціокультурної адаптації, а відтак є актуальним напрямом наукових досліджень у контексті тих труднощів та криз, з якими стикаються українці через вимушений виїзд за кордон. За результатами емпіричного дослідження було виявлено основні психічні стани українців, зумовлені новим місцем проживання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головатенко, Тетяна
Назва : Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, № 44. - С. 112-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18 (Шифр О283150799/2024/1/44). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація навчальної дисципліни--доступність освіти--інклюзія--компаративне дослідження--травма-інформований підхід--універсальний дизайн
Анотація: У статті проаналізовано проблему індивідуалізації у процесі опанування навчальних дисциплін у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) на засадах компаративного підходу. Актуальність дослідження зумовлена низкою суперечностей між зростаючими вимогами суспільства на врахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти в умовах війни в Україні та обмеженням такої індивідуалізації в ЗВО дидактичними способами; визначеною на законодавчому рівні стратегією індивідуалізації освітнього процесу та відсутності у ЗВО підрозділів, які б відповідали за забезпечення рівного доступу до освіти здобувачами; необхідністю вивчення перспективного зарубіжного досвіду підготовки здобувачів освіти у ЗВО та станом розробки теми індивідуалізації освітнього процесу на засадах компаративного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаренко-Закревська Н. В.
Назва : Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 17-29. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1729 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1729
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--особистість--педагогіка--поведінка дитини--соціалізація--трудове виховання--французький
Анотація: У статті досліджується оригінальна педагогічна концепція французького педагога-практика ХХ століття Селестена Френе щодо трудового виховання дитини у школі. Детально розглянути теоретичні положення, на яких С. Френе акцентує у своїй системі, які розкривають його особливе розуміння природи і процесу розвитку дитини, на динамо-генетичному підході до вирішення проблеми розвитку людини, на вирішальній ролі потреб, інстинктів, прагнень і бажань дітей до пізнавальної діяльності та розвитку. Розглядаються психологічні основи механізму розвитку особистості і формування поведінки дитини; роль ігор і праці у житті дитини і активізації діяльності, потреба дітей у вербальному і практичному самовираженні, соціалізація дітей у школі. Наголошується, що адаптація дитини до соціальних умов в школі повинна забезпечити її готовність до реального життя в суспільстві. Організація виховання і діяльнісного навчання на демократичній основі співпраці є тим стрижнем в педагогіці С. Френе на якому реалізується комплекс методів, спрямованих на досягнення гуманної мети виховання і навчання, а саме розкриття індивідуальності дитини і вільний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищук, Юлія
Назва : Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 75-80. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.7580 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.7580
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.91
Предметні рубрики: Освіта-- Освітнє право
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація законодавства--законодавство про вищу освіту--освіта в польщі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.7580,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кристопчук Т.
Назва : Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 130-136. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)130136 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)130136
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна освіта--діагностика--дуальна система--професійна орієнтація--вибір професії
Анотація: У статті обґрунтовано структурні елементи системи професійної орієнтації молоді (професійна діагностика, професійна освіта, професійна консультація, професійний відбір, професійна адаптація). Розкрито мету діагностики професійної спрямованості особистості. Подано загальну характеристику основних видів професійної освіти в Німеччині (професійне навчання на підприємствах; удосконалення або підвищення кваліфікації; перенавчання). Представлено програму професійної орієнтації та модель переходу молоді від школи до професії. Охарактеризовано етапи реалізації програми професійної орієнтації молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лозниця, Віктор
Назва : Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2003. - Вип. 2. - С. 107-113. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2003/2). - ISSN 1609-8595
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Музика О.
Назва : Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 132-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--адаптаційний тренінг--навчально-професійна діяльність--професіоналізація--самоефективність--студентський вік
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичних і емпіричних досліджень самоефективності як чинника успішної професіоналізації. Описується досвід розроблення адаптаційного тренінгу для студентів-першокурсників, заснованого на розвитку самоефективності. Обґрунтовуються теоретичні та організаційні засади тренінгу. Описується теоретична модель розвитку самоефективності в процесі адаптаційного тренінгу, в основу якої покладено аналіз реальних життєвих ситуацій, специфічна організація групової роботи та зворотного зв’язку, ціннісна взаємодія. Результатом ціннісної взаємодії в процесі рефлексії студентами власного і чужого досвіду є ампліфікація й часткова гомогенізація групового й індивідуального ціннісного простору, що стає ціннісною основою для адаптації студентів-першокурсників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)