Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (390)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Полтавцева, Н.
    Смена стилей жизни в постсоветской России: феномен "культурного промежутка" [Електронний ресурс] / Н. Полтавцева. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стиль життя -- зміна культурних парадигм -- стресова ситуація -- адаптація -- культурний маргіналізм
Анотація: Зміна стилів життя у пострадянській Росії проаналізована з позиції авторського концепту «культурного проміжку» – часу, відзначеного радикальною зміною всіх культурних цінностей. Пострадянська Росія досліджується: а) в контексті зміни культурних парадигм; б) в ситуації, що здатна викликати культурний індетермінізм і, відповідно, стресовій з погляду антропологічного і культурного, в) і, нарешті, досліджується як ситуація постмодерна. Під таким освітленням виокремлено три типи людської реакції на стрес (традиціоналістськи-консервативна, агресивно-деструктивна, адаптивно-конструктивна) й проаналізовано різноманітні соціальні групи, що їм відповідають. Однак незалежно від приналежності до тієї чи іншої групи, людина «культурного проміжку» – це маргінал, із усіма звідси належними наслідками. Автор також вдається до спроби соціально-культурного прогнозування, спираючись на матеріал художньої культури (літератури).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Організація диференційованого навчання за рівнем знань в неоднорідних групах засобами LMS Мoodle / Т. С. Терлецька, О. М. Глушак, Л. О. Варченко-Троценко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 77-89, DOI 10.28925/2414-0325.2023.147 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронний курс -- потреби студентів -- рівень знань
Анотація: Сьогодні адаптація освітнього процесу до потреб студентів є однією з найпоширеніших тем в педагогічних дослідженнях. Різні аспекти цієї теми вивчаються українськими та зарубіжними науковцями. Дана стаття досліджує одне з дотичних питань - різницю в рівні знань здобувачів всередині академічної групи закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глушак, Оксана Михайлівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О168872740/2016/5
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2016р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кремень, Василь. Трансформаційний потенціал класичної моделі університету / В. Кремень. - С.8-13. - Библиогр. в конце ст.
Lewowicki, Tadeusz. O modelu szkolnictwa wyzkszego - uniwersytecka tradycja, przemiany, problemy i sugestie rozwiazan / Т. Lewowicki. - С.13-23. - Библиогр. в конце ст.
Іваній, Олена. Історичні засади відродження та популяризації римського права середньовічними університетами / О. Іваній. - С.23-27. - Библиогр. в конце ст.
Дерека, Тетяна. Тенденції розвитку фізкультурної освіти в Україні на початку XXI століття / Т. Дерека. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина. Мережа фармацевтичних закладів освіти в Україні у 90-х рр. XX століття / В. Сліпчук. - С.33-36. - Библиогр. в конце ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта та конкурентоспроможність суспільства / В. Огнев’юк. - С.37-44. - Библиогр. в конце ст.
Мосьпан, Наталія. Механізми регулювання взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Линьов, Костянтин. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов. - С.50-56. - Библиогр. в конце ст.
Чернуха, Надія. Оцінка сформованості професійно значущих якостей студентів-випускників спеціальності "Управління персоналом та економіка праці" / Н. Чернуха, Н. Головач. - С.56-62. - Библиогр. в конце ст.
Szafranska-Gajdzica, Anna. Uwarunkowania uprawiania polityki oswiatowej w Srodowiskach zroznicowanych kulturowo / A. Szafranska-Gajdzica. - С.63-69. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна. Формування державної освітньої політики: синергетичний аспект / Н. Батечко. - С.69-75. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія. Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана. Наукові ступені Ph.D. та Ed.D. в галузі освіти у США: дискусійні аспекти / С. Сисоєва. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Вдовиченко, Євген. Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга. Розвиток освітнього середовища закладів середньої освіти в умовах інтеграції в європейський простір освіти / О. Іваницька, С. Редько, А. Панченко. - С.94-99. - Библиогр. в конце ст.
Korczak, Leandra. Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak. - С.100-102. - Библиогр. в конце ст.
Zieba, Beata. Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba. - С.103-106. - Библиогр. в конце ст.
Bartosiak, Lukasz. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich : dzien powszedni z dzieckiem / L. Bartosiak. - С.107-113. - Библиогр. в конце ст.
Karpinska, Agnieszka. Tozsamosc kobiety z atypowa cielesnoscia / A. Karpinska. - С.114-121. - Библиогр. в конце ст.
Kwolek, Katarzyna. Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Вей, Чжеюань. Обґрунтування технології міжкультурного виховання студентів у позааудиторній роботі засобами музики / Ч. Вей. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Grabowska, Barbara. Poczucie tozsamosci polakow na evigracji / B. Grabowska. - С.132-139. - Библиогр. в конце ст.
Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек. - С.140-146. - Библиогр. в конце ст.
Мартинчук, Олена. Інклюзивна педагогіка в контексті розвитку сучасного наукового знання про освіту / О. Мартинчук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Олексюк, Ольга. Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці - "золотий" перетин століть / О. Олексюк. - С.152-157. - Библиогр. в конце ст.
Minczanowska, Aleksandra. Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska. - С.158-163. - Библиогр.: с.
Лозова, Ольга. Освітні інновації у підготовці практичного психолога на компетентнісній основі / О. Лозова. - С.164-169. - Библиогр.: с.
Лисенко, Олександра. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко. - С.169-172. - Библиогр. в конце ст.
Кульбашна, Ярослава. Педагогічне оцінювання у підготовці компетентного лікаря в Україні: проблеми застосування і перспективи вирішення / Я. Кульбашна, О. Астапенко. - С.173-179. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2015.4,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Грищук, Юлія.
    Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 75-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.7580. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітнє право

Кл.слова (ненормовані):
адаптація законодавства -- законодавство про вищу освіту -- освіта в Польщі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.7580,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Слуцький, Я.
    Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід / Я. Слуцький // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 91-100, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.10 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- акультураційна тріада -- іноземний студент -- компетентність -- соціально-педагогічний супровід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Галицька, Майя.
    Порівняльний аналіз різних етапів психологічної адаптації українців за кордоном під час війни / М. Галицька, О. Кузьменко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 55-64, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.5 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
етапи адаптації -- «культурний шок» -- психологічна адаптація -- психічний стан -- психологічні особливості
Анотація: У запропонованій статті висвітлено результати дослідження психологічних особливостей адаптації українців за кордоном (на базі Canterbury Christ Church University, Великобританія, серед слухачів курсів англійської мови). Психологічна адаптація розглядається як передумова до соціокультурної адаптації, а відтак є актуальним напрямом наукових досліджень у контексті тих труднощів та криз, з якими стикаються українці через вимушений виїзд за кордон. За результатами емпіричного дослідження було виявлено основні психічні стани українців, зумовлені новим місцем проживання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Лариса.
    Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 63-69, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- соціальна адаптація
Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Майсак, Олександра


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

8.
Шифр: О283150799/2020/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Горбань, О. Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання / О. Горбань, М. Малецька. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. Медіаосвітня діяльність в Україні: аналіз нормативно-правового забезпечення / Г. Головченко. - С.19-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кушнір, І. Дискурсний підхід у системі навчання української мови іноземних студентів медичних спеціальностей / І. Кушнір. - С.37-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербовий, В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти / В. Вербовий, М. Кушнірук. - С.53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей / Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів / Ю. Скиба. - С.86-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кондратюк, С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку / С. Кондратюк, І. Кушнір. - С.110-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching / A. Solomakha, N. Kosharna. - С.125-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва / І. Линьова, Т. Плешко. - С.141-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Лопіна, Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE / Н. Лопіна. - С.156-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Євстрат’єв, С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії / С. Євстрат’єв. - С.185-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Окрепка, Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти / Г. Окрепка. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога / І. Новик. - С.220-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, І. Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід / І. Мельник. - С.235-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, О. Професійна підготовка фахівців з електроніки в Україні та США: методологія порівняльного дослідження / О. Павленко. - С.254-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Бобрицька, В. І.
    Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою [Електронний ресурс] / В. І. Бобрицька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 22-31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- фахівці з вищою освітою -- професійна дезадаптація -- педагогічні умови
Анотація: У статті розглядаються особливості професійної адаптації молодих фахівців з вищою освітою; схарактеризовано сукупність обставин (соціально-психологічних, психофізіологічних), що викликають складнощі професійної адаптації фахівцівпочатківців; обґрунтовано педагогічні умови, що впливають на ефективність перебігу професійної адаптації молодих фахівців, профілюють виникнення дезадаптації та змін у ціннісно-мотиваційному ставленні до вибраної професії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Ху, Жунсі
    Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс] / Жунсі Ху. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 65-75, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- іноземні студенти -- методологічні основи -- методичні засоби -- педагогічні умови -- програма адаптації -- освітнє середовище
Анотація: У статті представлено методологічні основи та методичні засоби адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Охарактеризовано сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України як наукового феномена. Визначено педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Розкрито зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Гончаренко-Закревська, Н. В.
    Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко-Закревська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 17-29, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1729. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гра -- особистість -- педагогіка -- поведінка дитини -- соціалізація -- трудове виховання -- французький
Анотація: У статті досліджується оригінальна педагогічна концепція французького педагога-практика ХХ століття Селестена Френе щодо трудового виховання дитини у школі. Детально розглянути теоретичні положення, на яких С. Френе акцентує у своїй системі, які розкривають його особливе розуміння природи і процесу розвитку дитини, на динамо-генетичному підході до вирішення проблеми розвитку людини, на вирішальній ролі потреб, інстинктів, прагнень і бажань дітей до пізнавальної діяльності та розвитку. Розглядаються психологічні основи механізму розвитку особистості і формування поведінки дитини; роль ігор і праці у житті дитини і активізації діяльності, потреба дітей у вербальному і практичному самовираженні, соціалізація дітей у школі. Наголошується, що адаптація дитини до соціальних умов в школі повинна забезпечити її готовність до реального життя в суспільстві. Організація виховання і діяльнісного навчання на демократичній основі співпраці є тим стрижнем в педагогіці С. Френе на якому реалізується комплекс методів, спрямованих на досягнення гуманної мети виховання і навчання, а саме розкриття індивідуальності дитини і вільний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Музика, О.
    Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 132-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- адаптаційний тренінг -- навчально-професійна діяльність -- професіоналізація -- самоефективність -- студентський вік
Анотація: У статті аналізуються результати теоретичних і емпіричних досліджень самоефективності як чинника успішної професіоналізації. Описується досвід розроблення адаптаційного тренінгу для студентів-першокурсників, заснованого на розвитку самоефективності. Обґрунтовуються теоретичні та організаційні засади тренінгу. Описується теоретична модель розвитку самоефективності в процесі адаптаційного тренінгу, в основу якої покладено аналіз реальних життєвих ситуацій, специфічна організація групової роботи та зворотного зв’язку, ціннісна взаємодія. Результатом ціннісної взаємодії в процесі рефлексії студентами власного і чужого досвіду є ампліфікація й часткова гомогенізація групового й індивідуального ціннісного простору, що стає ціннісною основою для адаптації студентів-першокурсників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Вербовий, В.
    Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Вербовий, М. Кушнірук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 53-67, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- професійна адаптація -- студент
Анотація: У статті проаналізовано особливості професійної адаптації студентів до навчання у ЗВО. Встановлено, що найважливішою соціально-педагогічною умовою, якою визначається успішність адаптації до навчання у ЗВО, є оптимальна взаємодія системи функціонування ЗВО, системи організації освітнього процесу й студента як особливої соціально-педагогічної системи. Досліджено, що професійна адаптація передбачає: усвідомлення новим працівником цілей і мотивів у професії; включення в професійну команду, освоєння відносин і правил поведінки в колективі; прийняття завдань, результатів, засобів та умов професійної діяльності. Встановлено, що динаміка процесу адаптації студентів до умов навчання дозволяє прогнозувати особливості їх адаптації у майбутньому, а структурний аналіз адаптаційних можливостей дозволяє визначити найактуальніші індивідуальні проблеми (напруження на рівні енергозабезпечення активності в нових умовах, прив’язаність до стійкого середовища, труднощі зміни та засвоєння нового виду діяльності, нездатність налагодити зв’язки з соціальним середовищем). Підкреслено, що сам процес адаптації впродовж навчання стає специфічною моделлю становлення професійної відповідності студента, а своєчасність виявлення тих чинників, що у майбутньому негативно впливатимуть на навчальну діяльність, надає реальну можливість своєчасної психологічної корекції, розширення адаптаційних можливостей студента як професійно необхідної якості. На основі аналізу наукової літератури запропоновано різні підходи до визначення поняття «адаптація», «професійна адаптація», змістову характеристику, головні властивості професійної адаптації фахівця, її структурні компоненти та визначено поняття «професійна адаптація студентів ЗВО», яку трактуємо як феномен професійної діяльності молодого фахівця, що виявляється в його інтеграції в професію, оволодінні майстерністю, формуванні професійних компетентностей, успішному професійному самовизначенні та подальшому розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кушнірук, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Цимбалюк, Світлана.
    Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США [Електронний ресурс] / С. Цимбалюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 307-324, DOI 10.28925/2312-5829.2023.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
центр академічного успіху -- успішність студента -- адаптація -- кампус -- тьюторство -- академічний коучин -- менторство
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США (англ. Academic success centers – ASC). У зв’язку з цим, було проаналізовано поняття «успішність студента», з’ясовано, що це поняття безпосередньо пов’язане з академічними досягненнями, зокрема, академічним успіхом. Єдиного визначення поняття «центр академічного успіху» в науковому дискурсі сьогодні немає. Це пов’язано з академічною автономією закладів вищої освіти, які самостійно визначають спектр послуг і програм підтримки для здобувачів освіти в таких центрах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Пищик, Олена.
    Розвиток комунікативної культури вчителя в умовах воєнного стану: виклики та можливості [Електронний ресурс] / О. Пищик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 21-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.42 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна культура -- педагог -- воєнний стан -- емоційний інтелект -- активне слухання -- вирішення конфліктів -- адаптація до змін -- розвиток учнів
Анотація: Стаття зосереджується на важливості етикету комунікації та вмінь спілкуватися для вчителів, які працюють під час воєнного стану, адже в таких умовах вчителі стикаються з рядом викликів, які можуть впливати на ефективність освітнього процесу та психологічне благополуччя учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Головатенко, Тетяна .
    Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО [Електронний ресурс] / Т. Головатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 112-130, DOI 10.28925/2312-5829.2024.18 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптація навчальної дисципліни -- доступність освіти -- інклюзія -- компаративне дослідження -- травма-інформований підхід -- універсальний дизайн
Анотація: У статті проаналізовано проблему індивідуалізації у процесі опанування навчальних дисциплін у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) на засадах компаративного підходу. Актуальність дослідження зумовлена низкою суперечностей між зростаючими вимогами суспільства на врахування індивідуальних особливостей здобувачів освіти в умовах війни в Україні та обмеженням такої індивідуалізації в ЗВО дидактичними способами; визначеною на законодавчому рівні стратегією індивідуалізації освітнього процесу та відсутності у ЗВО підрозділів, які б відповідали за забезпечення рівного доступу до освіти здобувачами; необхідністю вивчення перспективного зарубіжного досвіду підготовки здобувачів освіти у ЗВО та станом розробки теми індивідуалізації освітнього процесу на засадах компаративного підходу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)