Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (3399)Каталог авторефератів та дисертацій (38)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Мережеві ресурси (73)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 476
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: Н057263/2001/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2001р. Вип. 2
Зміст:
Козаков, Віталій. Соціально-психологічні аспекти активної навчальної діяльності у професійній освіті / В. Козаков. - С.7-20
Вільш, Іоланта. Детермінанти професійного пристосування / І. Вільш. - С.21-32
Рибалка, Валентин. Психолого-педагогічні принципи і стадії розробки особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти / В. Рибалка. - С.33-41
Мєщанінов, Олександр. Моделі вищої освіти: пошуки і проблеми / О. Мєщанінов. - С.42-53
Солдатенко, Микола. Самостійна пізнавальна діяльність як фактор професійного становлення / М. Солдатенко. - С.54-66
Волкова, Наталія. Загальноекономічна освіта в системі економічної культури суспільства / Н. Волкова. - С.67-76
Крюкова, Джааніта. Теоретичні і методичні засади підвищення рівня професійної готовності майбутніх спеціалістів технічного профілю / Д. Крюкова. - С.77-84
Кондратюк, Олександр. Сучасні проблеми виховання молоді у системі професійно-технічних закладів / О. Кондратюк. - С.85-90
Воловик, Павло. Проблеми порівняння ефективності різних форм і методів навчання та виховання / П. Воловик. - С.93-102
Пєхота, Олена. Педагогічні технології з позицій педагогіки розвитку дитини / О. Пєхота. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткін, Едуард. Розвиток у майбутніх професіоналів здатностей до конкурентоспроможної діяльності / Е. Помиткін. - С.113-119
Кобзар, Олександр. Педагогічні технології розвитку інтелектуальної діяльності в професійній підготовці сучасного лікаря / О. Кобзар. - С.120-129
Ісьянова, Людмила. "Феноменологічна діалектика мистецтва О. Ф. Лосєва" - навчальний курс для студентів художніх спеціалізацій / Л. Ісьянова. - С.130-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, Олександр. Комп’ютерна підготовка інженерів до управлінської діяльності / О. Романовський. - С.139-145
Новосад, Наталія. Актуальні питання інформаційної підготовки менеджерів туризму / Н. Новосад. - С.146-151
Талалуєва, Наталія. З історії наступності професійних закладів освіти (кінецт XIX - початку XX ст.) / Н. Талалуєва. - С.155-162
Цехмістер, Ярослав. Відбір учнів на професії медичного профілю: аналіз зарубіжного досвіду / Я. Цехмістер. - С.163-171
Біла, Оксана. Пізнання групової динаміки через малюнок "Я і група" / О. Біла. - С.175-188
Чернова, Людмила. Відкритість та її роль у процесі психодрами / Л. Чернова. - С.189-193
Ярмаченко, Микола. Педагогіку А. С. Макаренка - в кожну школу, кожний навчально-виховний заклад / М. Ярмаченко. - С.197-204
Носовець, Наталія. Погляди А. С. Макаренка на виховну роль праці / Н. Носовець. - С.205-209
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Н057263/2001/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2001р. Вип. 4
Зміст:
Кремень, Василь. Освіта в Україні: стан і перспективи розвитку / В. Кремень. - С.7-17
Абашкіна, Неллі. Методологія дослідження розвитку професійної освіти в Німеччині / Н. Абашкіна. - С.21-27
Козаков, Віталій. Психолого-педагогічна підготовка в галузевих університетах очима студентів: досвід Київського національного економічного університету / В. Козаков. - С.28-40
Рабош, Ірина. До проблеми формування науково-теоретичних засад гуманітаризації у контексті цілісного розвитку освіти / І. Рабош. - С.41-46
Іванців, Людмила. Термінологія дослідження якості педагогічної інформації: історичний аспект / Л. Іванців. - С.47-54
Чобітько, Микола. Проблема особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутніх учителів / М. Чобітько. - С.55-59
Сущенко, Людмила. Проблеми професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту у незалежній Україні / Л. Сущенко. - С.60-69
Заскалєта, Світлана. Індивідуалізація навчання студентів на заняттях з іноземної мови / С. Заскалєта. - С.70-74
Лакоза, Наталія. Формування наукових понять з біології в довузівській підготовці школярів / Н. Лакоза. - С.75-81
Ситченко, Анатолій. Психолого-педагогічні аспекти літературного аналізу / А. Ситченко. - С.85-91
Кудикіна, Надія. Психологічне забезпечення педагогічного керівництва ігровою діяльністю молодих школярів / Н. Кудикіна. - С.92-98
Цурканенко, Ірина. Вивчення музичної грамоти у вищих педагогічних закладах освіти / І. Цурканенко. - С.99-104
Новацка, Уршула. Педагогічна практика майбутніх учителів математично-природничого циклу: результати експериментального дослідження / У. Новацка. - С.105-109
Нероба, Єва. Підготовка інженерів-педагогів у Польщі в умовах інтеграції з Європейським Союзом / Є. Нероба. - С.110-118
Лузік, Ельвіра. Системний підхід до формування професійних якостей особистості у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті / Е. Лузік. - С.121-126
Панченко, Віктор. Принцип екологізації як фактор гармонійного розвитку особистості учня / В. Панченко. - С.127-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кекух, Лариса. Формування творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення математики / Л. Кекух. - С.137-141
Поясюк, Тамара. Творчий розвиток майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Т. Поясюк. - С.142-146
Цекова, Ярослава. Професійно важливі якості соціальних працівників: аналіз результатів експертного опитування / Я. Цекова. - С.147-153
Прокопова, Олена. Організація самоосвіти вчителя хімії середньої школи / О. Прокопова. - С.154-158
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: час і простір діяльності. - С.161-170
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Цехмістер, Ярослав.
    Відбір учнів на професії медичного профілю: аналіз зарубіжного досвіду / Я. Цехмістер // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 2. - С. 163-171 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Цекова, Ярослава.
    Професійно важливі якості соціальних працівників: аналіз результатів експертного опитування / Я. Цекова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 4. - С. 147-153 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2003/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 3/4
Зміст:
Федорченко, Володимир. Законодавче забезпечення розвитку туризму: порівняльний аналіз / В. Федорченко. - С.10-20
Сущенко, Людмила. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання та спорту в Україні: історичний аспект / Л. Сущенко. - С.21-28
Бездольний, Віктор. Галузева система неперервної професійної підготовки лоцманських кадрів / В. Бездольний, Г. Романов, Є. Гончаров. - С.29-36
Закота, Лариса. Формування загально-навчальних та інтелектуальних умінь учнів в контексті неперервної освіти / Л. Закота. - С.37-42
Смірнова, Валентина. Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз / В. Смірнова. - С.43-48
Іваненко, Богдана. Проблема формування професіоналізму майбутнього практичного психолога / Б. Іваненко. - С.49-57
Добренко, Інна. Розвиток здатності молоді до підприємництва: теоретичний аспект / І. Добренко. - С.58-64
Калінін, Вадим. Структура і зміст поняття "соціокультурна концепція" вчителя / В. Калінін. - С.65-71
Цебрій, Ірина. Етико-педагогічні ідеї у становленні професійної початкової та вищої освіти часів Середньовіччя і епохи Відродження / І. Цебрій. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект / С. Сисоєва. - С.78-87
Гайворонська, Вікторія. Модель діяльності викладача вищої технічної школи / В. Гайворонська, О. Пономарьов. - С.88-95
Ладогубець, Наталія. Система фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному університеті / Н. Ладогубець. - С.96-102
Гордієнко, Майя. Інтегрований підхід до викладання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі / М. Гордієнко. - С.103-108
Баловсяк, Надія. Формування самостійності у постановці навчальної мети у майбутнього економіста / Н. Баловсяк. - С.109-114
Руденко, Володимир. Консультативно-цільовий підхід до організації навчання комп’ютерних технологій / В. Руденко. - С.115-122
Лукіянчук, Алла. Професійна ідентифікація студентів вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації / А. Лукіянчук. - С.123-128
Наказний, Микола. Науково-методична робота в діяльності ліцею технічного профілю / М. Наказний. - С.129-134
Титаренко, Інна. Формування етичних відносин між вчителями в системі методичної роботи школи / І. Титаренко. - С.135-140
Остапенко, Олександр. Психолого-педагогічні аспекти формування у школярів інтересу до фізичної культури / О. Остапенко. - С.141-148
Степаніщева, Інна. Активізація пізнавальних інтересів учнів на уроках французької мови / І. Степаніщева. - С.149-152
Колодько, Тетяна. Іншомовна соціокультурна концепція у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.153-158
Болтівець, Сергій. Пріоритетні напрями освіти дорослих в матеріалах ЮНЕСКО / С. Болтівець, Л. Сігаєва. - С.160-164
Василенко, Олена. Вища заочна освіта в Україні: етапи розвитку / О. Василенко. - С.165-173
Лісова, Наталія. Педагогічна діагнотика в системі післядипломної освіти молодих учителів / Н. Лісова. - С.174-178
Панченко, Віктор. Актуальні питання професійного самовизначення учнівської молоді / В. Панченко. - С.180-183
Моляко, Роксолана. Фізичний Я-образ у розвитку самосвідомості підлітків та юнаків, деформації образу та їх психокорекція / Р. Моляко. - С.184-189
Гончарук, Тетяна. Рівні сформованості міжособистісної толерантності підлітків та юнаків / Т. Гончарук. - С.190-199
Бойко, Дмитро. Психологічний аналіз особистості підлітка-правопорушника / Д. Бойко. - С.200-208
Кравченко, Олена. Соціальна активність учнівської молоді: шляхи зростання / О. Кравченко. - С.209-213
Зімакова, Лілія. Соціально-професійна сенситивність майбутніх учителів початкових класів / Л. Зімакова. - С.214-220
Безсонова, Тетяна. Психологічний феномен соціальної занедбаності дитинства / Т. Безсонова. - С.221-227
Левченко, Олена. Психологічні особливості розвитку творчої самодіяльності майбутніх психологів / О. Левченко. - С.228-233
Снігур, Людмила. Вплив змісту позааудиторної діяльності студентів на розвиток їх громадянськості / Л. Снігур. - С.234-239
Абашкіна, Неллі. Інновації в освіті Німеччини у контексті розвитку європейської інтеграції / Н. Абашкіна. - С.242-248
Матвієнко, Ольга. Структура обов’язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об’єднаному Королівстві / О. Матвієнко. - С.249-254
Мороз, Інна. Проблема інтеграції України до Європейського простору вищої освіти / І. Мороз. - С.255-260
Тименко, Володимир. Основні етапи розвитку соціальної роботи в США / В. Тименко. - С.261-266
Романенко, Оксана. Педагогічна освіта Франції: підготовка вчителя-дослідника / О. Романенко. - С.267-274
Головченко, Гліб. Аналіз зарубіжного досвіду підготовки бакалаврів / Г. Головченко. - С.274-279
Яворська, Галина. Категорія "зрілість особистості юнацького віку" в зарубіжній літературі / Г. Яворська. - С.280-286
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: питання самоврядування в Полтавській трудовій колонії ім. Горького. - С.288-296
Мельникова, Ірина. Проблеми управління соціальним розвитком учнівської молоді в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / І. Мельникова. - С.297-302
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н057263/2003/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 2
Зміст:
Будак, Валерія. Технологізація підготовки педагога - майбутнє університету / В. Будак, О. Пєхота. - С.9-18
Нор, Катерина. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання сучасних освітніх технологій / К. Нор. - С.19-25
Середа, Ірина. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І. Середа. - С.27-32
Олексюк, Оксана. Концепція, мета та завдання спецкурсу "Сучасні технології виховного процесу" / О. Олексюк. - С.33-40
Ситченко, Анатолій. Дидактичні принципи технології літературного аналізу / А. Ситченко. - С.41-45
Тихонова, Тетяна. Особливості вивчення курсу "Освітні технології" майбутніми вчителями інформатики / Т. Тихонова. - С.47-53
Манькусь, Ірина. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання сучасних освітніх технологій / І. Манькусь. - С.55-62
Старєва, Анна. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя історії / А. Старєва. - С.63-70
Балицький, Олександр. Підготовка дитячого свята: технологічні аспекти / О. Балицький. - С.71-77
Квятковський, Стефан-М. Європейський контекст розвитку професійної освіти / С. Квятковський. - С.81-87
Квятковська-Коваль, Богуміла. Директори загальноосвітніх шкіл Польщі про освітню реформу / Б. Квятковська-Коваль. - С.89-95
Соколова, Ірина. Підготовка вчителів за двома спеціальностями в Росії / І. Соколова. - С.97-105
Лозниця, Віктор. Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту / В. Лозниця. - С.107-113
Козак, Людмила. Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз / Л. Козак. - С.113-117
Коваль, Тамара. Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих гуманітарних навчальних закладах: технологічний аспект / Т. Коваль. - С.119-131
Бендера, Іван. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства: принцип наскрізності / І. Бендера. - С.133-144
Бойко, Дмитро. Психологічні умови засвоєння старшокласниками правознавства / Д. Бойко. - С.145-151
Чобітько, Микола. Формування особистісно орієнтованої професії позиції майбутнього вчителя / М. Чобітько. - С.155-164
Цекова, Ярослава. Психологічний портрет особистості студента - соціального працівника / Я. Цекова. - С.165-171
Руденко, Тетяна. Формування економічної та комунікативної культури майбутнього вчителя економіки / Т. Руденко. - С.173-178
Сігаєва, Лариса. Андрагогічні аспекти самовдосконалення особистості / Л. Сігаєва. - С.179-185
Жорняк, Наталія. Концептуальні засади та феноменологія дослідження особистісного становлення дошкільника / Н. Жорняк. - С.187-192
Помиткіна, Любов. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С.193-200
Уфімцева, Світлана. Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку / С. Уфімцева. - С.201-205
Волошинова, Людмила. Результати впровадження експериментальної моделі використання аудіовізуальних мистецтв / Л. Волошинова. - С.209-214
Ткач, Марія. Структурно-функціональна модель становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога / М. Ткач. - С.215-223
Рашковська, Валентина. Православне і світське мистецтво в розвитку духовності вчителя / В. Рашковська. - С.225-231
Цілісна характеристика становлення і розвитку самоврядування в єдиній виховній системі колонії. - С.235-239
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Головченко, Гліб.
    Аналіз зарубіжного досвіду підготовки бакалаврів / Г. Головченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 3/4. - С. 274-279 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Федорченко, Володимир.
    Законодавче забезпечення розвитку туризму: порівняльний аналіз / В. Федорченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 3/4. - С. 10-20 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Козак, Людмила.
    Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз / Л. Козак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 2. - С. 113-117 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Смірнова, Валентина.
    Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз / В. Смірнова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 3/4. - С. 43-48 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Бойко, Дмитро.
    Психологічний аналіз особистості підлітка-правопорушника / Д. Бойко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 3/4. - С. 200-208 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: Н057263/2004/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2004р. Вип. 2
Зміст:
Воловик, Павло. Педагогічна технологія оцінювання ефективності нових методів навчання та виховання за допомогою непараметричних критеріїв / П. Воловик. - С.8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Алєксєєнко, Тетяна. Система якостей знань як об’єкт управління / Т. Алєксєєнко. - С.21-28
Сущенко, Людмила. Інформаційні та комунікаційні технології: педагогічний аспект / Л. Сущенко. - С.29-36
Прийма, Сергій. Технологічна культура майбутніх учителів інформатики: проблеми та перспективи / С. Прийма. - С.37-44
Дудка, Галина. До проблеми вдосконалення базової математичної підготовки майбутніх економістів / Г. Дудка. - С.45-51
Охременко, Ольга. Аналіз виконання складних сенсомоторних завдань під час професійної підготовки майбутніх військовослужбовців / О. Охременко. - С.52-58
Титаренко, Інна. Підготовка вчителя до виховання культури поведінки учнів / І. Титаренко. - С.59-67
Торубара, Олексій. Обгрунтування змісту профільного курсу "Основи фотографії" для майбутніх вчителів / О. Торубара. - С.68-72
Коркунова, Анжела. Психологічні передумови розвитку в учнів професійно-технічних навчальних закладів інтересу до конструктивно-технічної творчості / А. Коркунова. - С.74-79
Молчанова, Алевтина. Морально-етичні основи громадянського виховання учнів у професійно-технічної навчальних закладах / А. Молчанова. - С.80-86
Поліщук, Світлана. Розвиток соціальної зрілості учнів професійно-технічного навчального закладу: психологічний аспект / С. Поліщук. - С.87-94
Сисоєва, Світлана. Неперервна професійна освіта в контексті її технологічного забезпечення / С. Сисоєва. - С.96-103
Клопов, Роман. Вивчення основних дефініції дистанційного навчання: педагогічний аспект / Р. Клопов. - С.104-111
Філіпчук, Наталія. Мистецько-педагогічна спадщина Л. Липковської / Н. Філіпчук. - С.114-118
Фарина, Сергій. Гуманістичні орієнтири розвитку вітчизняної педагогічної думки XVI - початку XVII ст. / С. Фарина. - С.119-130
Смілянець, Олена. Творчий розвиток студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення інформатики / О. Смілянець. - С.131-137
Іванчук, Марія. Міжособистісна взаємодія в умовах інтегрованого підходу до організації навчальної діяльності / М. Іванчук. - С.138-144
Конох, Анатолій. Врахування специфіки спортивно-оздоровчого туризму у професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів / А. Конох. - С.145-152
Минько, В. Центральна Паризька Інженерна Вища Школа на початку третього тисячоліття / В. Минько. - С.154-162
Марцинюк, Вадим. Професійне навчання майбутніх менеджерів у США / В. Марцинюк. - С.163-168
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.170-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Охременко, Ольга.
    Аналіз виконання складних сенсомоторних завдань під час професійної підготовки майбутніх військовослужбовців / О. Охременко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2004. - Вип. 2. - С. 52-58 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: Н057263/2005/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2005р. Вип. 3/4
Зміст:
Квятковська-Коваль, Богуміла. Польські вчителя про реалізацію шкільної реформи / Б. Квятковська-Коваль. - С.7-12
Зязюн, Лариса. Французькі теоретики педагогіки про соціальну зумовленість виховання / Л. Зязюн. - С.13-18
Болтівець, Сергій. Психогігієнічна роль освіти / С. Болтівець. - С.20-24
Заболотська, Ольга. Проблема розвитку індивідуальності студента / О. Заболотська. - С.25-34
Бондарєва, Любов. Формування професійної культури у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів / Л. Бондарєва. - С.35-40
Смілянець, Олена. Класифікація творчих фахових задач для професійної підготовки майбутніх економістів / О. Смілянець. - С.41-47
Герасіна, Світлана. Розвиток психологічної готовності до трудової діяльності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / С. Герасіна. - С.48-53
Редько, Сергій. Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю / С. Редько. - С.54-59
Іваницька, Парасковія. Розвиток особистісно значущого досвіду у студентів медичного коледжу: теоретичний аспект / П. Іваницька. - С.60-65
Спірін, Олег. Вплив кредитно-модульної форми організації навчального процесу на розвиток індивідуально типологічних особливостей студентів / О. Спірін. - С.66-71
Андрейко, Оксана. Розвиток професійних умінь музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми / С. Сисоєва. - С.78-85
Коваль, Тамара. Характеристика базових понять дослідження щодо професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів / Т. Коваль. - С.86-93
Поясюк, Тамара. Інформаційні технології у професійному навчанні фахівців фінансово-економічного профілю / Т. Поясюк. - С.94-99
Добровська, Людмила. Комп’ютерні експертні системи у профільній пропедевтичній підготовці майбутнього лікаря / Л. Добровська. - С.100-103
Артеменко, Інна. Використання інформаційних технологій для психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів / І. Артеменко. - С.104-107
Тищенко, Світлана. Педагогічна технологія корекції знань з математики студентів першого курсу вищих навчальних закладів II рівня акредитації / С. Тищенко. - С.108-114
Корнещук, Вікторія. Сучасна військово-професійна підготовка в Україні: напрями й шляхи удосконалення / В. Корнещук. - С.116-122
Лук’янова, Лариса. Використання дискусій на уроках екології в професійно-технічних навчальних закладах / Л. Лук’янова. - С.123-129
Конох, Анатолій. Самодіяльний спортивно-оздоровчий туризм у формуванні здорового способу життя молоді / А. Конох. - С.130-135
Мозговий, Віктор. Специфіка професійного навчання в професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю / В. Мозговий. - С.136-141
Цебрій, Ірина. Основні форми організації занять театральної освіти середньовічної доби у системі загальної шкільної освіти / І. Цебрій. - С.142-146
Сігаєва, Лариса. Зарубіжний досвід освіти дорослих:організаційний аспект / Л. Сігаєва. - С.148-152
Павлов, Юрій. Втрата роботи як психологічна проблема безробітних / Ю. Павлов. - С.153-159
Яремчук, Наталія. Підготовка молодої жінки до майбутнього материнства: соціально - психологічні аспекти / Н. Яремчук. - С.160-163
Піщалковська, Марина. Система профільного навчання старшокласників:підготовчий етап / М. Піщалковська. - С.165-169
Уфімцева, Світлана. Організація творчої діяльності молодших школярів в процесі навчання / С. Уфімцева. - С.170-173
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.175-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Сисоєва, Світлана.
    Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми / С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 3/4. - С. 78-85 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Шовковий, В. М.
    Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю [Електронний ресурс] / В. М. Шовковий. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 46-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- диференційована методика -- імпліцитність -- герменевтичний аналіз
Анотація: Стаття присвячена методиці диференційованого навчання читання давньогрецьких оригінальних текстів з урахуванням рівня імпліцитності: співвідношення лінгвістичних (граматичних явищ, діалектних та архаїчних лексичних, граматичних та фонетичних одиниць, емотивів, троп, антитез, паралелізмів, стилістичної конвергенції) та смислових імплікатів (локальних, глобальних та темних). У статті визначені критерії імпліцитності, розроблені моделі герменевтичного аналізу текстів з низькою та середньою імпліцитністю: вербальних та невербальних засобів вираження фактуальної, емотивної, підтекстової та оцінної інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: О283150799/2011/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мороз, О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку / О. О. Мороз. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Алексеєв, О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування / О. М. Алексеєв. - С.12-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошайло, О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) / О. С. Хорошайло. - С.24-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудіна, О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії / О. Л. Чудіна. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шовковий, В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю / В. М. Шовковий. - С.46-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування / І. В. Ляшенко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексенко, В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці / В. М. Олексенко. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі / О. В. Сенчук. - С.78-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметаніна, Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму / Л. С. Сметаніна. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі / О. В. Безпалько. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. До проблеми становлення освітології в Україні / О. М. Кузьменко. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості / О. В. Литовченко. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Байталюк, О. М. Дитина в сімейних правовідносинах / О. М. Байталюк. - С.134-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів / С. А. Калашнікова. - С.143-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / А. Г. Панченко. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Стороженко, О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах / О. М. Стороженко, О. Б. Німко. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Канафоцька, Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості / Г. П. Канафоцька. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Пішун, С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента / С. Г. Пішун. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Хорошайло, О. С.
    Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) [Електронний ресурс] / О. С. Хорошайло. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 24-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів -- симуляція -- веб-квест -- розумова карта -- бортовий журнал -- подвійні (двочастинні) щоденники
Анотація: У статті розглядається проблема організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів і можливості використання провідного закордонного досвіду в Україні. Автор аналізує деякі інноваційні технології та прийоми, що можуть бути використані у навчальному процесі ВНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Безпалько, О. В.
    Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі [Електронний ресурс] / О. В. Безпалько. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 103-111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- соціальна робота -- соціально-педагогічна діяльність -- галузі наукових знань
Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз соціальної педагогіки та соціальної роботи як галузей наукових знань і практичної діяльності фахівців, виокремлено проблеми та перспективи їх подальшого розвитку у сучасному освітологічному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Паращенко, Л. І.
    Розвиток загальної середньої освіти як проблема теорії і практики управління освітою [Електронний ресурс] / Л. І. Паращенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 34-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- державне управління розвитком загальної середньої освіти -- критерії розвитку освіти -- навчальний заклад -- курикулум
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку системи загальної середньої освіти (ЗСО), досліджено розробленість категорій «розвиток освіти», «розвиток загальної середньої освіти», критеріїв розвитку ЗСО. Запропоновано визначення поняття «розвиток системи загальної середньої освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)