Пошуковий запит: (<.>K=анкетування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Курбан О. Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни/О. Курбан // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 1.-С.21-27
|
>2.
| Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/Д. Л. Бучинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.101-107
|
>3.
| Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.34-41
|
>4.
| Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.136-146
|
>5.
| Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.191-205
|
>6.
| Воротникова І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті/І. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.101-118
|
>7.
| Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/Т. Грановська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.30-39
|
>8.
| Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/Л. Міськевич // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.69-78
|
>9.
| Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.169-180
|
>10.
| Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.43-55
|
>11.
| Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.174-183
|
>12.
| Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.192-203
|
>13.
| Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
|
>14.
| Бірюкова Т. Використання інтерактивних технологій для підвищення рівня мотивації студентів/Т. Бірюкова, Л. Шинкура // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.107-117
|
>15.
| Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/О. Єсіпова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.121-129
|
>16.
| Купрій Т. Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО/Т. Купрій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.64-79
|
>17.
| Solomakha A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching/A. Solomakha, N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.125-140
|
>18.
| Шумков І. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ/І. Шумков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.169-179
|
|