Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=архівні матеріали<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратьєва С.
Назва : Дочка, падчериця і знов дочка: як змінювався головний персонаж у редакціях п’єси Юрія Яновського [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 54-61. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): п’єса--головний персонаж--варіант--редакція--архівні матеріали
Анотація: П’єса Юрія Яновського «Дочка прокурора» вже привертала увагу дослівників, однак основною метою науковців наи частіше був аналіз остаточної редакції твору. Брак ґрунтовних досліджень історії постання п’єси зумовлює актуальність цієї статті. Архів Яновського дає багатии матеріал для вивчення «Дочки прокурора». У межах однієї розвідки видається правильнішим сконцентруватися на одніи з основних змін у тексті. Тож метою цього дослідження стає аналіз трансформації образу головної герої ні п’єси в різних редакціях твору. Предметом дослідження є образ головної герої ні п’єси в різних редакціях, а об’єктом дослідження — авторські нотатки до п’єси, ї ї варіанти, редакції та спогади сучасників Яновського, які стосуються и ого творчості. Такии аналіз вочевидь передбачає застосування не тільки загальнофілологічних методів дослідження, але також джерелознавчих і текстологічних. Результати дослідження. Попри авторську позицію Яновського та тих науковців, які також на неї пристають, у цьому дослідженні доводиться, що п’єсу «День гніву» 1940 року можна розглядати як першу редакцію «Дочки прокурора» через схожість переліку характерів і початку твору та навіть тотожність окремих діалогів. Визначено три редакції п’єси: уже згадану першу 1940 року; другу редакцію, яку Яновськии створив після віи ни, у 1952 році; та останню редакцію, яка в цьому дослідженні датується за останнім авторським варіантом п’єси, виданим посмертно, у 1956 році. Основна проблема твору в усіх редакціях — це залучення дівчини з нібито пристои ної та достатньо заможної сім’ї на злочиннии шлях. У першіи редакції автор яскраво змальовує вади характерів членів сім’ї , таким чином демонструючи, що злочиннии шлях — це закономірнии результат у житті дівчини, яка не має в родині ані любові, ані авторитетів. Образ головної герої ні в першіи редакції не позбавлении вад, але водночас є трагічним. У другіи і третіи редакціях Яновськии втілює оприявлений у нотатці задум виправдати дітеи . У другіи редакції образ головної герої ні ідеалізований , дівчина настільки виважена та холоднокровна, що здатна протистояти дорослому досвідченому злочинцю, якии обманом залучає дітеи до кримінальних схем. У третіи редакції головна герої ня зображена більш реалістично, вона розгублена і налякана перед дорослим злочинцем. Автор знову зміщує акцент на вади ї ї родичів, на брак уваги з ї хнього боку, через що дівчина лишається наодинці із заскладними для неї проблемами. Зроблений аналіз дає змогу побачити, як змінювався образ головної герої ні в різних редакціях «Дочки прокурора». З огляду на багатство матеріалу, збереженого у фонді Яновського, дослідження таких змін і в ціи п’єсі, і в інших драматургічних творах письменника має широкі перспективи, які уможливлять збагачення знання про індивідуальніи творчии підхід Яновського і стануть важливим внеском до загального вивчення української драматургії радянського часу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі/ О. М. Олексюк (стр.4-8) Кл.слова: духовний потенціал,мистецька освіта
Kaniowska M. The primary and secondary music schools in Ruda Ślaska (Poland) and their role in the dissemination of music culture in the local community in 2010–2015s/ M. Kaniowska (стр.9-12) Кл.слова: художні школи,музична культура
Zeman A. The choral concert communication between the performer and the audience in creating the community of the event / A. Zeman Кл.слова: хоровий концерт,спілкування,слухач
Тушева В. В. Свідомість як особистісне новоутворення і детермінанта ціннісних орієнтацій майбутнього педагога у мистецькій освіті/ В. В. Тушева Кл.слова: вища мистецька освіта,професіоналізація,самосвідомість
Кушнір К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителі музичного мистецтва/ К. В. Кушнір Кл.слова: соціокультурний простір,компетентність,комп’ютерні технології
Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/ А. В. Вєтринська Кл.слова: хореографічне мистецтво,викладач вищого закладу,професійні якості викладача
Шпирка А. О. Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/ А. О. Шпирка (стр.36-42) Кл.слова: емоційна виразність,фахова підготовка,майбутній вокаліст
Косінська Н. Л. Принципи та підходи до формування сценічно-образної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки/ Н. Л. Косінська (стр.43-48) Кл.слова: майбутні вчителі,сценічно-образна культура,наукові принципи
Davidovitch N. Jerusalem — the heart of the jewish people in poetry and song/ N. Davidovitch (стр.49-53) Кл.слова: єврейський народ,поезія,пісня
Троєльнікова Л. О. Музично-фольклорні джерела культурного ландшафту України/ Л. О. Троєльнікова (стр.54-60) Кл.слова: фольклор,обряд,ендогенні коди
Свириденко Н. С. Музика в музеї (ІІ половина ХХ ст., Україна)/ Н. С. Свириденко (стр.61-65) Кл.слова: старовинна музика,клавесин,експозиція
Ізваріна О. М. Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття/ О. М. Ізваріна (стр.66-70) Кл.слова: українське оперне мистецтво,українськиймузично-драматичний театр,музична критика
Друцэ А. П. Из истории изготовления румынского ная на рубеже XX–XXI столетий/ А. П. Друцэ (стр.71-74) Кл.слова: флейта,тараф,най
Яковчук Н. Д. «Маленьке тріо» для кларнета, фагота і фортепіано Олександра Яковчука: жанрово-стильовий аспект/ Н. Д. Яковчук (стр.75-79)
Єрмак І. Ю. Трактат Амана Вандерхаґена «nouvelle méthode de flute» як віддзеркалення виконавського мистецтва Франції другої половини XVIII ст./ І. Ю. Єрмак (стр.80-88) Кл.слова: виконавський трактат,флейта
Давлатова Т. І. Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)/ Т. І. Давлатова (стр.89-92) Кл.слова: українське оперне мистецтво,виконавська школа,архівні матеріали
Шило А. П. Виконавська діяльність Лариси Руденко (за архівними матеріалами)/ А. П. Шило (стр.93-96) Кл.слова: вокальне мистецтво,музична критика,оперне мистецтво
Полубоярина І. І. Інтеграційні процеси в професійній підготовці музикантів як основа їхнього духовного розвитку/ І. І. Полубоярина (стр.97-102) Кл.слова: духовні цінності,інтеграція наук,студент-музикант
Комендант Т. П. Исследование национальной культуры в вузе профессионального художественного образования Республики Молдова/ Т. П. Комендант (стр.103-109) Кл.слова: національна культура,професійна мистецька освіта,мистецтво
Гмиріна С. В. Розвиток харизматичних якостей соліста-вокаліста у процесі фахової підготовки/ С. В. Гмиріна (стр.110-115) Кл.слова: харизма вокаліста,естрадний співак,творчий імідж
Ходоровська І. М. Інноваційні технології розвитку чуття ритму у студентів на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська (стр.116-120) Кл.слова: чуття ритму,інноваційні технології,навчальний процес
Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність молодших школярів у «кольоровій музиці»/ О. К. Рахманова (стр.121-124) Кл.слова: синтезія,інтеграція,звук–колір
Ван Я. Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання/ Я. Ван (стр.125-131) Кл.слова: диригентсько-хорове навчання,вища мистецька освіта
Лимаренко В. І. Умови використання ед’ютейнменту та хмарних технологій у професійній мистецькій освіті/ В. І. Лимаренко (стр.132-136) Кл.слова: хмарні технології,ед’ютейнмент
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/4#.XJTfIhEyWM8,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давлатова Т. І.
Назва : Творчий шлях Марії Донець-Тессейр (за архівними матеріалами)
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі/ науковий журнал. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - № 3. - С. 89-92. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.8992 (Шифр М898489384/2018/3). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2018.3.8992
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українське оперне мистецтво--виконавська школа--архівні матеріали
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)