Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (66)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=безробіття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Хамедова, О.
    Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років [Електронний ресурс] / О. Хамедова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 98-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
комуністичнии часопис -- фемінізм -- ідеологія -- гендерна дискримінація
Анотація: Предметом дослідження є взаємодія і перетин ідеологіи у медіи ному дискурсі. На відміну від гомогенного ідеологічного дискурсу радянської преси, західноукраї нська періодика міжвоєння була ідеологічно різновекторною, зокрема на шпальтах часописів пропагувалися и «ліві» ідеї . Спостерігається помітна тенденція в сучасних медіи них студіях: дослідники певною мірою ігнорують «комуністичнии сегмент» західноукраї нської преси міжвоєнного періоду, цим зумовлена актуальність нашого дослідження. Усвідомлюючи, що комуністичнии рух не був масовим на західноукраї нських землях у міжвоєннии період, візьмемо до уваги пресу комуністичних організаціи і задля об’єктивності, і з огляду на те, що варто дослідити моделі перетину комуністичної ідеології та фемінізму, що становить новизну дослідження. Мета статті — дослідити специфіку взаємодії фемінізму і комунізму в західноукраї нському медіи ному дискурсі 1920–1930 х років на матеріалі комуністичних часописів. Для аналізу обрано тижневики «Наша земля» і «Сель-Роб», які репрезентували комуністичнии ідеологічнии дискурс Західної Украї ни. У методологічному аспекті плідним є поєднання критичного дискурс-аналізу з феміністичною критикою. Результати дослідження. У комуністичних часописах переи малися питанням, як залучити украї нок до партіи них лав. Комуністична ідеологія наклала свіи відбиток і на проблематику публікаціи , і на стилістику ї хнього викладу. Ключовими проблемами, висвітлюваними в західноукраї нських комуністичних часописах, були безробіття жінок, низька кваліфікація робітниць, тяжкі умови и низька оплата праці. При цьому лише дописувачки-жінки звертали увагу на гендернии аспект таких проблем, наприклад на гендерну диспропорцію в заробітніи платні чоловіків і жінок. Очевидною була політична та ідеологічна орієнтація західноукраї нських комуністичних газет на Радянськии Союз і московськии більшовизм. Пропагандистські матеріали про успіхи в СРСР у вирішенні «жіночого питання» регулярно з’являлися на сторінках газет західноукраї нських комуністів. Публікації , присвячені проблемам жіноцтва, були феміністичними за авторськими інтенціями, ідеи ними акцентами, інтерпретацією фактів. Проте дискримінація жінок пояснювалася насамперед несправедливим соціально-економічним устроєм. Читачок переконували, що необхідно революціи ним шляхом позбутися и ого, встановити пролетарську владу — и одразу припиниться гендерна дискримінація, а всі жіночі прагнення реалізуються самі собою. Ідею класової боротьби закладали в усі публікації , які стосувалися жіноцтва, особливо це було помітно в полемічних статтях, у яких викривали та засуджували політичних конкурентів. Попри феміністичні інтенції в матеріалах комуністичних часописів чи не наи більше критикували активісток «Союзу Украї нок» як головних ідеологічних конкуренток у боротьбі за украї нську жінку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740/2012/1
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2012р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією / Т. Левовицький. - С.49-21
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.22-29
Баліньська, М. У пошуках моделі освітології / М. Баліньська. - С.30-33
Беднарська, Н. Дослідження освіти в Польщі / Н. Беднарська. - С.34-48
Кузьменко, О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти / О. Кузьменко. - С.49-51
Бех, І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех. - С.52-58
Крушевський, К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський. - С.59-61
Дічек, Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста / Н. Дічек. - С.62-68
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Олександрович Огнев’юк. - С.69-75
Ґайда, Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти / Я. Ґайда. - С.76-82
Мазур, Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір / Б. Мазур. - С.83-85
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.86-90
Даценко, Ю. Освітологічні акценти освітньої політики / Ю. Даценко. - С.91-95
Корчак, Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак. - С.96-105
Калашнікова, С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами / С. Калашнікова. - С.106-112
Мєшальський, С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту / С. Мєшальський. - С.113-116
Мороз, О. Медіа-освіта у структурі освітології / О. Мороз. - С.117-119
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О168872740/2013/2
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14
Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28
Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша
Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35
Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45
Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта
Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50
Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики
Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58
Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща
Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65
Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа
Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73
Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань
Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак
Кл.слова: освітня інновація
Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92
Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю
Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96
Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації
Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109
Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація
Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118
Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія
Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124
Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету
Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130
Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія
Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137
Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність
Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146
Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154
Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162
Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини
Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167
Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Корчак, Л.
    Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 96-105


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Корчак, Л.
    Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 82-92

Кл.слова (ненормовані):
соціальна допомога -- причини безробіття -- форми протидії безробіттю

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)