Пошуковий запит: (<.>K=вектор<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Вишневецька Л. Г. Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта/Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.60-64
|
>2.
| Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.129-142
|
>3.
| Сметаніна Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму/Л. С. Сметаніна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.90-102
|
>4.
| Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4.-С.130-143
|
>5.
| Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/D. Nastas // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.40-47
|
>6.
| Мартич Р. Рецепція біблійної традиції ставлення до живого в середньовічних текстах/Р. Мартич // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1
|
>7.
| Освітологічний дискурс - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
|