Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (74)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вектор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вишневецька Л. Г.
Назва : Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 60-64. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецька освіта--заклад вищої мистецької освіти--фахова підготовка--контекстний підхід--майбутній педагог-музикант
Анотація: У статті розкрито авторський погляд на актуальну нині проблему пошуку способів реалізації нових стратегій розвитку вищої мистецької освіти, що пов’язані з інтеграцією у європейський простір. Автори статті пропонують вирішення цього питання шляхом упровадження контекстного підходу в процес фахової підготовки майбутнього музиканта-педагога. Розкриваючи зміст контекстного підходу увага акцентується на тому, що основною одиницею змісту контекстного навчання є не «частина інформації» чи завдання, що розв’язується за зразком, а проблемна ситуація, яка передбачає включення продуктивного мислення студента. Реалізація контекстного підходу до фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів сприяє розвитку професійних здібностей останніх, допомагає їм об’єктивніше і точніше визначати рівень своєї підготовки, сформованість професійних компетентностей та конкурентоспроможність. Застосування цього підходу визначає не тільки вектор розвитку особистості, а й створює умови для розробки стратегії його вдосконалення та реалізації індивідуальних здібностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива Л., Паламар С.
Назва : Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доповнена реальність--ікт-технології--інтегроване навчання--інтерактивні технології--літературна освіта--проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сметаніна Л. С.
Назва : Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 90-102. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алгоритмічна діяльність--професійна підготовка учителів--системно-алгоритмічне мислення
Анотація: У статті проаналізовані особливості професійної освіти майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму та обґрунтована необхідність організації алгоритмічної діяльності майбутніх учителів як потужного апарату підвищення ефективності їх професійної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євтух М. Б., Терентьєва Н. О.
Назва : Український вектор у розвитку європейської університетської освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 130-143. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nastas D.
Назва : Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies
Паралельн. назви :Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 40-47. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутніх учителів--вища освіта східної азії--цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартич Р.
Назва : Рецепція біблійної традиції ставлення до живого в середньовічних текстах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): християнство--патристика--пізнання--живе--буття
Анотація: У статті розкрито біблійні ремінісценції осмислення живого в середньовічних східнохристиянських мислителів, з’ясоване місце цієї проблематики в їх ученнях, визначене спільне та відмінне в підходах до осмислення сутності живого. Отці східної церкви відстоювали та утверджували ідеї цінності живого як творіння Божого, трепетного ставлення до нього, обожнюючи будь-який прояв життя, наділяючи його духовно-моральними вимірами. Актуалізація їхніх учень має значення для сучасної України, оскільки саме східна патристика безпосередньо пов’язана з православ’ям, яке впродовж століть задавало ритм і вектор розвитку вітчизняної культури. Продовженням даної роботи може бути простеження трансформації східнопатристичних поглядів у зв’язку з розвитком науки, їх коадаптація та суперечності з сучасною наукою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мороз О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку/ О. О. Мороз (стр.1-11)
Алексеєв О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування/ О. М. Алексеєв (стр.12-23)
Хорошайло О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду)/ О. С. Хорошайло (стр.24-34)
Чудіна О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії/ О. Л. Чудіна (стр.35-45)
Шовковий В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю/ В. М. Шовковий (стр.46-58)
Ляшенко І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування/ І. В. Ляшенко (стр.59-67)
Олексенко В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці/ В. М. Олексенко (стр.68-77)
Сенчук О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі/ О. В. Сенчук (стр.78-89)
Сметаніна Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму/ Л. С. Сметаніна (стр.90-102)
Безпалько О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі/ О. В. Безпалько (стр.103-111)
Кузьменко О. М. До проблеми становлення освітології в Україні/ О. М. Кузьменко (стр.112-120)
Литовченко О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості/ О. В. Литовченко (стр.121-133)
Байталюк О. М. Дитина в сімейних правовідносинах/ О. М. Байталюк (стр.134-142)
Калашнікова С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів/ С. А. Калашнікова (стр.143-167)
Панченко А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі/ А. Г. Панченко (стр.168-176)
Стороженко О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах/ О. М. Стороженко, О. Б. Німко (стр.177-184)
Канафоцька Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості/ Г. П. Канафоцька (стр.185-196)
Пішун С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента/ С. Г. Пішун (стр.197-210)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)