Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (587)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=взаємодія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.


    Cubukcu, F.
    Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme [Електронний ресурс] = Підготовка викладачів у межах онлайн програм для вивчення іноземної мови: здобутки та перспективи / F. Cubukcu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P81-90, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
викладач-стажист -- мережева взаємодія -- онлайн-освіта -- онлайн-програми для вивчення мови -- переваги -- недоліки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Феріяль Кубуку


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Sopova, Dana.
    Ethical principles of social educator activity [Електронний ресурс] = Етичні принципи діяльності соціального педагога / D. Sopova. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P76-83, DOI 10.28925/2518-7635.2022.77 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
етика -- етичний кодекс
Анотація: У статті розкрито важливість етичної регламентації професії соціального педагога. Охарактеризовано зафіксовані в етичному кодексі етичні принципи соціально-педагогічної діяльності: повага до гідності кожної людини, пріоритетність інтересів клієнта, толерантність, довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта, доступність послуг, конфіденційність, дотримання норм професійної етики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сопова, Дана


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

3.


    Зайцева, Ю.
    Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 97-102, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.97102 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- підготовка -- професіоналізм
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Новік, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Луценко, О. В.
    Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів [Електронний ресурс] / О. В. Луценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 119-128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійне навчання -- мотивація до навчання -- діалогічні форми навчання -- навчальна взаємодія
Анотація: У статті розглянуто провідні шляхи оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах системи МВС України. Запропоновані шляхи застосування в практиці правоохоронної освіти методів і засобів учбової діяльності курсантів за допомогою новітніх дидактичних форм і методів. Наведено аналіз сучасної практики застосування інноваційних форм професійної освіти у вищих навчальних закладах МВС України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Острянко, Т. С.
    Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / Т. С. Острянко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 167-178. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- загальноосвітній навчальний заклад -- координація -- організаційно-педагогічна діяльність -- організація -- соціальний педагог -- суб’єкти соціально-педагогічної діяльності
Анотація: У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчальновиховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схарактеризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Павлюк, Р. О.
    Навчання на дослідницькій основі: європейські підходи до його характеристики [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 155-167, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.15567. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання на дослідницькій основі -- система навчання -- підготовка фахівців -- європейські підходи -- види завдань -- взаємодія
Анотація: Стаття присвячена аналізові європейських підходів до характеристики системи навчання на дослідницькій основі. На основі результатів теоретичних та емпіричних досліджень провідних європейських та світових вчених визначено поняття системи навчання на дослідницькій основі, її ключові характеристики та ознаки. Представлено особливості взаємодії викладача та студента у системі навчання на дослідницькій основі, охарактеризовано основні види завдань, які можуть бути ефективними у процесі формування нового покоління фахівців, дослідників, які здобувають вищу освіту. Запропоновано основні підходи до проектування системи навчання на дослідницькій онові та представлено основні відмінності між «традиційною» системою навчання та системою навчання на дослідницькій основі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Браткова, О. І.
    Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів [Електронний ресурс] / О. І. Браткова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 9-18, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.918. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- фахова підготовка -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- професійна взаємодія -- іншомовне спілкування -- фахівець галузі права
Анотація: В результаті аналізу наукових психолого-педагогічних джерел, з’ясовано сутність, завдання, принципи, структуру, форми та методи інтерактивного навчання у вищій школі; розкрито особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Дятленко, Н. М.
    Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Дятленко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 90-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- андрагогічна компетентність -- андрагогічна модель навчання -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- активні методи навчання
Анотація: У статті аналізуються андрагогічні складники в організації післядипломної педагогічної освіти; виокремлюються методи та прийоми, застосування яких в освітньому просторі позитивно впливає на підвищення інтересу вихователів ДНЗ до власної траєкторії післядипломної освіти, налаштовує їх на постійне професійне зростання та викликає прагнення до навчання протягом усього життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Круглик, Владислав.
    Інтеграція технологій доповненої та віртуальної реальності з адаптивними системами навчання: аналіз концептуальних моделей [Електронний ресурс] / В. Круглик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 69-82, DOI 10.28925/2312-5829.2023.44 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
адаптивне навчання -- вища освіта -- взаємодія користувача -- віртуальна реальність -- доповнена реальність -- концептуальні моделі -- профіль користувача -- системи навчання
Анотація: Технології доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальності все частіше використовуються в освіті для створення інтерактивного та захоплюючого досвіду навчання. Проте, більшість додатків не використовують повною мірою потенціал технологій AR/VR для адаптивного та персоналізованого навчання. Ця стаття аналізує п'ять нещодавно запропонованих концептуальних моделей, які інтегрують адаптивні методики в освітні системи AR/VR, щоб визначити їх основні компоненти та можливості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Коростелін, М. О.
    Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Коростелін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 135-149. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- тренінгові сесія -- конфліктологічі уміння -- майбутні фахівці з товарознавства та комерційної діяльності
Анотація: У статті розкрито сутність феномену «тренінг», основні його складові, внутрішні методи (групова дискусія, вправи та рольові ігри); акцентовано увагу на провідних принципах проведення тренінгів. Обґрунтовано доцільність використання тренінгів з метою формування конфліктологічних умінь майбутніх фахівців у галузі товарознавства та комерційної діяльності. Розкрито сутність взаємопов’язаних змістових блоків під час проведення тренінгових сесій – особистісного, комунікативного, професійного. Зроблено акцент на основних процедурах тренінгу, серед яких виокремлено визначення та оцінку ситуацій, зокрема конфліктних, що викликають труднощі, моделювання, інструктаж, підкріплення. Виокремлено необхідність гармонійного поєднання організаційних форм спілкування під час проведення тренінгів: індивідуально-колективне спілкування, спілкування в парах, спілкування в малих групах. Розкрито зміст авторських тренінгів: «Виробничі конфлікти», «Ефективна взаємодія в команді», «Попередження внутрішньоособистісної конфліктності». Зазначено, що ефект тренінгу було зафіксовано, що дало підставу стверджувати про доцільність його використання з метою формування конфліктологічних умінь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)