Пошуковий запит: (<.>K=взаємодії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 116
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Степаненко С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації/С. Степаненко, Н. Степаненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.26-33
|
>2.
| Замотаєва Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.50-56
|
>3.
| Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.32-38
|
>4.
| Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/Ю. Косенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.90-94
|
>5.
| Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/Л. Фамілярська, Л. Кльоц // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.78-83
|
>6.
| Dzikovska M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists/M. Dzikovska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.45-50
|
>7.
| Вей Ч. Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів/Ч. Вей // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.88-92
|
>8.
| Velykzhanina D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency/D. Velykzhanina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.152-158
|
>9.
| Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.9-13
|
>10.
| Лях О. Формування культурного осередку у Гринвіч-Віллидж/О. Лях // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 1(4).-С.19-25
|
|
|