Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (763)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=взаємодії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Степаненко С. Семантичні бар’єри у структурі педагогічної комунікації/С. Степаненко, Н. Степаненко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.26-33
2.

Замотаєва Н. Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови/Н. Замотаєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.50-56
3.

Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.32-38
4.

Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/Ю. Косенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.90-94
5.

Фамілярська Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google/Л. Фамілярська, Л. Кльоц // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.78-83
6.

Dzikovska M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists/M. Dzikovska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.45-50
7.

Вей Ч. Міжкультурна толерантність та міжкультурна комунікація: результати опитування студентів/Ч. Вей // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.88-92
8.

Velykzhanina D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency/D. Velykzhanina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.152-158
9.

Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва/Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.9-13
10.

Лях О. Формування культурного осередку у Гринвіч-Віллидж/О. Лях // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 1(4).-С.19-25
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)