Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4061)Грінченкознавство (22)Рідкісні та цінні видання (12)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вид<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
Шифр: С325934233/2017/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Полтавцева, Н. Сообщество как область социокультурного пространства: два пути описания / Н. Полтавцева
Пухонська, О. Культурна амнезія: від суспільного до літературного дискурсу незалежності / О. Пухонська
Бабенко, А. Урбаністичні та аксіологічні домінанти у романі Сергія Жадана "ДЕПЕШ МОД" / А. Бабенко
Регрут, П. Новаторські ідеї Михайла Коцюбинського на шляху від класичного реалізму до імпресіонізму на початковому етапі творчості / П. Регрут
Руснак, І. Улас Самчук про феномен книги (на матеріалі публіцистики) / І. Руснак
Цокол, О. Текстові стратегії української драматургії (на матеріалі антології актуальної драми "Майдан до і після") / О. Цокол
Волошук, Л. Інтермедіальність як прояв міжмистецької поліфонії у новелах Ольги Кобилянської / Л. Волошук
Кальченко, Т. Концептуалізація української історії в полімодальному дискурсі нових медіа / Т. Кальченко
Александрова, Г. Від посмішки Чеширського кота до портрета реальної історичної особистості (рецензія на монографію: Галич А. О. Портрет у мемуарному та біографічному дискурсах: семантика, структура, модифікації : монографія / А. О. Галич ; за наук. ред. О. О. Бровко. – Старобільськ : Вид-во ДЗ "Луганський нац. ун-т імені Тараса Шевченка", 2017. – 449 с.) / Г. Александрова
Мейзерська, Т. Фрагмент "одесской драматургии" в европейском контексте (рецензия на монографию: Малютина Н. П. "Поэтика высказывания в пьесах одесских драматургов Анны Яблонской и Александра Марданя". – Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. – Rzeszow, 2016. – 180 s.) / Т. Мейзерська
Луцюк, М. Давньоєгипетська поема "Бесіда зневіреного зі своїм ба": художній переклад на українську. Перекладено за факсиміле, наведеним у праці H. Goedicke (Goedicke H. The Report about the Dispute of a Man with His Ba. Papyrus Berlin 3024. – London, 1970. - 248 p.) / М. Луцюк
Сінченко, О. Януш Славінський. Методологічні зволікання. Переклад зроблено за першою публікацією: Janusz Sławiński Zwłoki metodologiczne // Teksty : teoria literatury, krytyka, interpretacja 1978, nr 5 (41), 1–9 / О. Сінченко
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Александрова, Г.
    Від посмішки Чеширського кота до портрета реальної історичної особистості (рецензія на монографію: Галич А. О. Портрет у мемуарному та біографічному дискурсах: семантика, структура, модифікації : монографія / А. О. Галич ; за наук. ред. О. О. Бровко. – Старобільськ : Вид-во ДЗ "Луганський нац. ун-т імені Тараса Шевченка", 2017. – 449 с.) [Електронний ресурс] / Г. Александрова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Кирилова, О.
    Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа [Електронний ресурс] / О. Кирилова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 141-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наукова журналістика -- науково-популярна журналістика -- науковий медіадискурс
Анотація: Актуальність статті полягає в потребі наукової диференціації двох суміжних категоріи сучасної комунікативістики: «наукова журналістика» (science journalism) та «науковопопулярна журналістика» (popular science journalism). У вітчизняному дискурсі не існує сталого підходу до цього питання, а чинні нормативні документи змушують редакції визначати вид діяльності не за специфікою медіа, а за переліком, наявним, наприклад, у ДСТУ. Об’єктом дослідження стали світові та вітчизняні ресурси, які спеціалізуються на науковій тематиці: Cosmos, Popular Science, Discover, Scientific American, «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке». При цьому аналізувалися як діджитальні практики (вебресурси), так і традиціи ні паперові ЗМІ (журнали). Предмет вивчення — особливості дефініції наукової та науково-популярної журналістики і складності типологізації відповідних медіа. Основним методом дослідження став компаративнии аналіз, підкріплении дискурс-аналізом. Метод дав змогу, по-перше, порівняти наявні наукові погляди на категорії «наукова журналістика» та «науково-популярна журналістика» і виокремити головні риси кожної ; по-друге, здійснити аналіз провідних світових ресурсів, які спеціалізуються на науковій журналістиці, та провести паралелі з українськими медіа такого типу. Результатом дослідження є типологічна диференціація сучасних медіа. Основою дослідження стала гіпотеза, що визначальними в плані диференціації медіа як наукових і науково-популярних є характеристика аудиторії та функціональна специфіка ресурсу. Відповідно до неї ті медіа, які орієнтуються на підготовленого користувача, зосереджуються на останніх досягненнях науки й техніки та обмежено використовують онлайнові можливості, майже не вдаючись до прийомів едьютейнменту та саєнстейнменту, ми віднесли до каналів наукової журналістики. Ресурси ж, які об’єднують спрямування на масового користувача, акцент на навчальний складник та орієнтація на популярні навколонаукові теми, що мають пролонговану потенційну актуальність, ми вважаємо науковопопулярними. З урахуванням аудиторного і функціонального факторів у статті до наукової журналістики відносимо проєкти «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», а «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке» — до науково-популярної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Росінська, О.
    Життя на грані: гостра проблематика серіалів для підлітків [Електронний ресурс] / О. Росінська. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 38-46, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
серіал -- медіа-контент -- проблеми підлітків -- наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіали для підлітків як особливии вид художньо-освітнього контенту, що, розважаючи, порушує сери озні особистісні та соціальні проблеми. Матеріалом для дослідження є серіали «13 причин чому» (США, 2017), «Перші ластівки» (Украї на, 2019), «Зберігаи спокіи » (Польща, 2022), «Червона троянда» (Велика Британія, 2023), у яких порушено проблему суї циду чи смерті підлітка, булінгу тощо. Ці серіали об’єднані спільним колом порушуваних проблем, що дає можливість проаналізувати подібність прии омів, образів і конфліктів при розв’язанні цих проблем. Також вивчення реакції медіа на цеи контент дає змогу констатувати наявність активної громадської реакції , відзначити вплив серіалів для підлітків на ї хню поведінку в реальному житті та мережах. Мета дослідження полягала у визначенні особливих медіи них наративів, аналізі специфіки образів у серіалах, що відбивають проблеми підлітків як складні психологічні та соціальні. Для реалізації цієї мети було здіи снено глибокии контент-аналіз, а також порівняльний і наративний аналіз. Результати дослідження доводять, що з огляду на особливі запити цільової аудиторії цього контенту своєрідним чином визначається проблематика, сценарні ходи, образи персонажів тощо. Деякі проблеми, висвітлені в серіалах для підлітків, шокують дорослу аудиторію і викликають активну реакцію медіа. Наприклад, після серіалу «13 причин чому» медіа писали про збільшення кількості запитів про самогубство в пошуковіи системі Google і обговорювали питання щодо шкоди чи користі порушення настільки болючих питань у такому форматі. Загалом фільмовии контент є досить потужним інструментом впливу на суспільну свідомість, особливо на глядачів такого віку, що зумовлює потребу аналізувати образи, наративи й проблеми молодіжного кіно. Зокрема в дослідженні ми прагнули показати, що за однією соціально важливою проблемою в серіалах ховають ще більші, котрі зачіпають кожного підлітка, а також батьків підлітків, тому актуальність дослідження такого контенту незаперечна
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Веремей, Є.
    Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 90-100, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.90100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Електронне навчання -- електронний навчальний курс -- контроль навчальної діяльності
Анотація: Використання електронного навчання дає можливість студенту навчатися у будь-який час та у будь-якому місці, він може опановувати нові дисципліни та формувати додаткові компетентності у вже вивчених. Сучасні педагоги високо оцінюють даний вид навчання і покладають на нього великі надії. Слід констатувати, що електронне навчання є одним з найефективніших у підготовці студентів у різноманітних сферах та галузях освіти у всьому світі. Відомі педагоги називають електронне навчання провідною ланкою ХХІ століття. Проте, враховуючи усі переваги такого виду навчання, потрібно відмітити, що оцінювання в електронному режимі є певним викликом для викладача, адже важко оцінити роботу, за якою не спостерігаєш наочно. Немає жодних гарантій того, що студент самостійно зробив ту чи іншу роботу, сумлінно виконав завдання чи зрозумів поданий матеріал. В статті здійснено детальний аналіз поняття діагностики навчальної діяльності студентів та запропоновано вирішення проблеми оцінювання в умовах електронного навчання за допомогою так званого формуючого оцінювання. Формуюче (внутрішнє) оцінювання націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного студента і не припускає як порівняння результатів, продемонстрованих різними студентами, так і адміністративних втручань за результатами навчання. Здійснено порівняння процесу оцінювання від традиційного до формуючого. Запропоновано ряд ресурсів, які допоможуть запровадити систему формуючого оцінювання у електронному навчальному курсі. У статті також наведено приклади таблиць, які використовуються при впровадженні формуючого оцінювання у електронному навчальному курсі. Продемонстровано авторський приклад застосування формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі «Управління системою електронного навчання студентів вищого педагогічного навчального закладу».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Горбань, Олександр.
    Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі / О. Горбань // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 7-19, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.1 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- гейміфікація -- гра в освіті -- мотивація -- навчання -- освітологія -- творчість
Анотація: У статті на основі освітологічних ідей про комплексний, інтегрований характер системи освіти запропоноване авторське бачення місця і ролі відеоігор як важливого елемента навчального процесу, що впливає на формування сучасного освітнього середовища. Відзначається, що відеогра як вид ігрової діяльності є складним соціально-кібернетичним феноменом, специфічним явищем в сучасному житті суспільства, який потребує глибоких наукових досліджень з метою з’ясування його методичного потенціалу в системі освіти. Унікальність відеоігор полягає в тому, що вони здатні забезпечити формування особливого віртуального простору, створити особливу спільноту учасників, розширюють вербальні та невербальні способи комунікації, тобто відеогра стає частиною сучасної культури людей, вона впливає на соціалізацію індивіда, формує специфічний світогляд, закладає підвалини певних ціннісних орієнтацій учасників гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Смоляк, Олег Степанович.
    Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 68-72DOI 10.28925/2518-766X.20172.6872. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вид виконання -- ладозвукорядна будова -- церковні коляди
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: О283150799/2022/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні / В. Огнев’юк, В. Луговий. - С.1-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики / Я. Хархула. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр. / І. Срібняк. - С.29-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва / К. Линьов [и др.]. - С.55-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Коцюба Анна
Скиба, Юрій. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти / Ю. Скиба. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни / О. Мельниченко. - С.89-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, Олександр. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури / О. Горбань, О. Проценко. - С.101-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті / О. Тадеуш. - С.113-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, Валентина. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах / В. Гладкова. - С.133-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Лутаєнко, Яна. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання / Я. Лутаєнко. - С.148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Побірченко, Н. А.
    Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Побірченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 158-165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія -- синергія -- здоров’я -- наукові ідеї -- діяльність учіння -- майбутній викладач -- вища освіта -- цілісність психології і педагогіки як вид професійної діяльності
Анотація: У статті розглядаються наукові ідеї впровадження феноменології здоров’я у практику розвитку готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти; здоров’язбережувальну феноменологію представлено як формально незалежну самоосвітню діяльність студентів – учіння; діяльність учіння студентів рекомендовано досліджувати як здоров’язбережувальне новоутворення в розвитку готовності студентів синергувати феноменологічні функції здоров’я; розкрито реально діючі функції психологічних і педагогічних знань, умінь і навичок, спрямованих на охорону здоров’я як наукового засобу формування цілісності психолого-педагогічної професійної діяльності майбутнього викладача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)