Пошуковий запит: (<.>K=викладач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/М. А. Сухолова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.134-139
|
>2.
| Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.60-68
|
>3.
| Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/О. Ю. Процишина // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.66-73
|
>4.
| Вєтринська А. В. Професійні та особистісні якості викладача хореографії у вищій школі/А. В. Вєтринська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N № 3
|
>5.
| Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.94-98
|
>6.
| Батечко Н. Пріоритети вдосконалення викладацької і дослідницької діяльності у вищій школі Німеччини/Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.109-115
|
>7.
| Майєр Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови/Н. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.61-65
|
>8.
| Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.25-29
|
>9.
| Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/О. Б. Проценко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.69-73
|
>10.
| Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/К. П. Осадча // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.72-75
|
|
|