Пошуковий запит: (<.>K=викладач<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/L. Rakityanska // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2019,N № 4.-С.10-16
|
>2.
| Cubukcu F. Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme/F. Cubukcu // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.81-90
|
>3.
| The Modern Higher Educational Review - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Bulvinska О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching/О. Bulvinska, L. Chervona // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.38-41
|
>5.
| Мамченко О. М. Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів/О. М. Мамченко, Л. А. Дерев’янко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.94-98
|
>6.
| Купрій Т. Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів")/Т. Купрій, С. Щудло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.26-31
|
>7.
| Проценко О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст/О. Проценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.344-354
|
>8.
| Батечко Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури/Н. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.60-68
|
>9.
| Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/Н. Г. Батечко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.25-29
|
>10.
| Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
|
|
|