Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2378)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (68)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=використання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 439
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Манькусь, Ірина.
    Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання сучасних освітніх технологій / І. Манькусь // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 2. - С. 55-62 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Волошинова, Людмила.
    Результати впровадження експериментальної моделі використання аудіовізуальних мистецтв / Л. Волошинова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 2. - С. 209-214 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2003/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 2
Зміст:
Будак, Валерія. Технологізація підготовки педагога - майбутнє університету / В. Будак, О. Пєхота. - С.9-18
Нор, Катерина. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання сучасних освітніх технологій / К. Нор. - С.19-25
Середа, Ірина. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І. Середа. - С.27-32
Олексюк, Оксана. Концепція, мета та завдання спецкурсу "Сучасні технології виховного процесу" / О. Олексюк. - С.33-40
Ситченко, Анатолій. Дидактичні принципи технології літературного аналізу / А. Ситченко. - С.41-45
Тихонова, Тетяна. Особливості вивчення курсу "Освітні технології" майбутніми вчителями інформатики / Т. Тихонова. - С.47-53
Манькусь, Ірина. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання сучасних освітніх технологій / І. Манькусь. - С.55-62
Старєва, Анна. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя історії / А. Старєва. - С.63-70
Балицький, Олександр. Підготовка дитячого свята: технологічні аспекти / О. Балицький. - С.71-77
Квятковський, Стефан-М. Європейський контекст розвитку професійної освіти / С. Квятковський. - С.81-87
Квятковська-Коваль, Богуміла. Директори загальноосвітніх шкіл Польщі про освітню реформу / Б. Квятковська-Коваль. - С.89-95
Соколова, Ірина. Підготовка вчителів за двома спеціальностями в Росії / І. Соколова. - С.97-105
Лозниця, Віктор. Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту / В. Лозниця. - С.107-113
Козак, Людмила. Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз / Л. Козак. - С.113-117
Коваль, Тамара. Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих гуманітарних навчальних закладах: технологічний аспект / Т. Коваль. - С.119-131
Бендера, Іван. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства: принцип наскрізності / І. Бендера. - С.133-144
Бойко, Дмитро. Психологічні умови засвоєння старшокласниками правознавства / Д. Бойко. - С.145-151
Чобітько, Микола. Формування особистісно орієнтованої професії позиції майбутнього вчителя / М. Чобітько. - С.155-164
Цекова, Ярослава. Психологічний портрет особистості студента - соціального працівника / Я. Цекова. - С.165-171
Руденко, Тетяна. Формування економічної та комунікативної культури майбутнього вчителя економіки / Т. Руденко. - С.173-178
Сігаєва, Лариса. Андрагогічні аспекти самовдосконалення особистості / Л. Сігаєва. - С.179-185
Жорняк, Наталія. Концептуальні засади та феноменологія дослідження особистісного становлення дошкільника / Н. Жорняк. - С.187-192
Помиткіна, Любов. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С.193-200
Уфімцева, Світлана. Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку / С. Уфімцева. - С.201-205
Волошинова, Людмила. Результати впровадження експериментальної моделі використання аудіовізуальних мистецтв / Л. Волошинова. - С.209-214
Ткач, Марія. Структурно-функціональна модель становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога / М. Ткач. - С.215-223
Рашковська, Валентина. Православне і світське мистецтво в розвитку духовності вчителя / В. Рашковська. - С.225-231
Цілісна характеристика становлення і розвитку самоврядування в єдиній виховній системі колонії. - С.235-239
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Нор, Катерина.
    Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання сучасних освітніх технологій / К. Нор // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 2. - С. 19-25 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2005/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2005р. Вип. 3/4
Зміст:
Квятковська-Коваль, Богуміла. Польські вчителя про реалізацію шкільної реформи / Б. Квятковська-Коваль. - С.7-12
Зязюн, Лариса. Французькі теоретики педагогіки про соціальну зумовленість виховання / Л. Зязюн. - С.13-18
Болтівець, Сергій. Психогігієнічна роль освіти / С. Болтівець. - С.20-24
Заболотська, Ольга. Проблема розвитку індивідуальності студента / О. Заболотська. - С.25-34
Бондарєва, Любов. Формування професійної культури у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів / Л. Бондарєва. - С.35-40
Смілянець, Олена. Класифікація творчих фахових задач для професійної підготовки майбутніх економістів / О. Смілянець. - С.41-47
Герасіна, Світлана. Розвиток психологічної готовності до трудової діяльності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / С. Герасіна. - С.48-53
Редько, Сергій. Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю / С. Редько. - С.54-59
Іваницька, Парасковія. Розвиток особистісно значущого досвіду у студентів медичного коледжу: теоретичний аспект / П. Іваницька. - С.60-65
Спірін, Олег. Вплив кредитно-модульної форми організації навчального процесу на розвиток індивідуально типологічних особливостей студентів / О. Спірін. - С.66-71
Андрейко, Оксана. Розвиток професійних умінь музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми / С. Сисоєва. - С.78-85
Коваль, Тамара. Характеристика базових понять дослідження щодо професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів / Т. Коваль. - С.86-93
Поясюк, Тамара. Інформаційні технології у професійному навчанні фахівців фінансово-економічного профілю / Т. Поясюк. - С.94-99
Добровська, Людмила. Комп’ютерні експертні системи у профільній пропедевтичній підготовці майбутнього лікаря / Л. Добровська. - С.100-103
Артеменко, Інна. Використання інформаційних технологій для психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів / І. Артеменко. - С.104-107
Тищенко, Світлана. Педагогічна технологія корекції знань з математики студентів першого курсу вищих навчальних закладів II рівня акредитації / С. Тищенко. - С.108-114
Корнещук, Вікторія. Сучасна військово-професійна підготовка в Україні: напрями й шляхи удосконалення / В. Корнещук. - С.116-122
Лук’янова, Лариса. Використання дискусій на уроках екології в професійно-технічних навчальних закладах / Л. Лук’янова. - С.123-129
Конох, Анатолій. Самодіяльний спортивно-оздоровчий туризм у формуванні здорового способу життя молоді / А. Конох. - С.130-135
Мозговий, Віктор. Специфіка професійного навчання в професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю / В. Мозговий. - С.136-141
Цебрій, Ірина. Основні форми організації занять театральної освіти середньовічної доби у системі загальної шкільної освіти / І. Цебрій. - С.142-146
Сігаєва, Лариса. Зарубіжний досвід освіти дорослих:організаційний аспект / Л. Сігаєва. - С.148-152
Павлов, Юрій. Втрата роботи як психологічна проблема безробітних / Ю. Павлов. - С.153-159
Яремчук, Наталія. Підготовка молодої жінки до майбутнього материнства: соціально - психологічні аспекти / Н. Яремчук. - С.160-163
Піщалковська, Марина. Система профільного навчання старшокласників:підготовчий етап / М. Піщалковська. - С.165-169
Уфімцева, Світлана. Організація творчої діяльності молодших школярів в процесі навчання / С. Уфімцева. - С.170-173
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.175-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н057263/2005/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2005р. Вип. 2
Зміст:
Лук’янова, Лариса. Методологічні засади створення системи екологічної освіти / Л. Лук’янова. - С.8-16
Солдатенко, Микола. Пізнавальна діяльність як категорія сучасної педагогіки / М. Солдатенко. - С.17-25
Приходько, Валентин. Гендерний підхід до підготовки вчителя / В. Приходько. - С.26-34
Смірнова, Валентина. До проблеми підвищення ефективності правової освіти майбутніх педагогів професійної школи / В. Смірнова. - С.35-40
Зубелевич, Ян. Про філософію виховання Богдана Суходольського / Я. Зубелевич. - С.41-45
Козак, Людмила. Дидактичні принципи особистісно орієнтованого навчання природознавству майбутніх вихователів дошкільних закладів / Л. Козак. - С.47-51
Трегубова, Галина. Лінгвістична основа формування мовних і мовленнєвих знань і умінь студентів коледжів / Г. Трегубова. - С.52-60
Піщалковська, Марина. Модель профільного навчання старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі / М. Піщалковська. - С.61-67
Редько, Сергій. Розвиток особистості студента - майбутнього економіста в процесі професійної підготовки / С. Редько. - С.69-76
Яворська, Галина. Змістові характеристики соціально-професійної зрілості працівника міліції / Г. Яворська. - С.77-82
Михальська, Вікторія. Професійна управлінська підготовка вчителя початкової школи / В. Михальська. - С.83-91
Чаплак, Ян. Підготовка майбутніх психологів до консультативної діяльності із старшокласниками / Я. Чаплак. - С.92-98
Коваль, Тамара. Дослідження проблеми впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність менеджерів-економістів / Т. Коваль. - С.100-113
Поясок, Тамара. Використання інформаційних технологій для розробки методичних матеріалів у вищому навчальному закладі / Т. Поясок. - С.114-120
Титаренко, Інна. Підготовка вчителя до самовдосконалення за допомогою сучасних інформаційних технологій / І. Титаренко. - С.121-128
Клопов, Роман. Дистанційне навчання в системі відкритого навчання / Р. Клопов. - С.129-134
Зязюн, Лариса. Діалоговий метод і виховання громадян Франції / Л. Зязюн. - С.136-146
Василенко, Ірина. Виховання громадянських якостей студентів у вищих навчальних закладах Канади / І. Василенко. - С.147-152
Мукан, Наталія. Університет Альберти - інтелектуальний ресурс Канади / Н. Мукан. - С.153-158
Сущенко, Людмила. Акмеологічні чинники розвитку професіоналізму фахівця з фізичної реабілітації / Л. Сущенко. - С.160-166
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих як чинник соціального захисту особистості / Л. Сігаєва. - С.167-171
Карпенко, Олена. Професійна діяльність соціального працівника як творчий процес / О. Карпенко. - С.172-178
Павлов, Юрій. Пробеми професійного самовизначення безробітних з кризовими станами в нових умовах праці / Ю. Павлов. - С.179-184
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.186-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Лук’янова, Лариса.
    Використання дискусій на уроках екології в професійно-технічних навчальних закладах / Л. Лук’янова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 3/4. - С. 123-129 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Поясок, Тамара.
    Використання інформаційних технологій для розробки методичних матеріалів у вищому навчальному закладі / Т. Поясок // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 2. - С. 114-120 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Артеменко, Інна.
    Використання інформаційних технологій для психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів / І. Артеменко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 3/4. - С. 104-107 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: О283150799/2010/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2010р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. О. Ідея освіти / В. О. Огнев’юк. - С.1-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кудикіна, Н. В. Гра: феноменологічна та педагогічна характеристики / Н. В. Кудикіна. - С.20-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Боринець, Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання / Н. І. Боринець. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Якунін, Я. Ю. Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій у системах дошкільної, початкової та середньої освіти / Я. Ю. Якунін. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Л. Т. Застосування психологічних завдань у тестах досягнень на уроках української мови / Л. Т. Коваленко. - С.51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Максимов, І. О. Протиріччя змісту таблиці хімічних елементів Д. Мендєлєєва / І. О. Максимов. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, С. А. Актуальність лідерства в умовах сучасних суспільних трансформацій та його вплив на професійну підготовку управлінців / С. А. Калашнікова. - С.75-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дятленко, Н. М. Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів / Н. М. Дятленко. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми / Л. В. Куземко. - С.103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Митник, О. Я. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти / О. Я. Митник. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, Н. В. Кредитно-модульна система організації навчального процесу з підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності / Н. В. Василенко. - С.122-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання / О. В. Безпалько. - С.133-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, М. В. Освіта і картина світу / М. В. Терещенко, Є. А. Щербань. - С.142-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. В. Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - С.153-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку / А. М. Гончаренко. - С.160-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)