Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5545)Каталог авторефератів та дисертацій (44)Грінченкознавство (7)Рідкісні та цінні видання (9)Мережеві ресурси (60)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Даниленко, В.
    Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи [Електронний ресурс] / В. Даниленко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 125-130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
колоніалізм -- постколоніальна критика -- метрополія -- колонія -- колоніальна залежність -- міф -- алегорія -- казка -- інтерпретація -- національна зрада -- лідер -- периферійне явище літератури
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом до творчості Івана Липи, який пробудила бурхлива динаміка націотворчих процесів українського суспільства, коли активно відбувається переосмислення украї нської історії та культури. Попри активізацію досліджень доробку письменника казкова творчість лишилася на маргінесі уваги, проте вона становить дослідницький інтерес у контексті проблеми ідеології в казкових текстах, яка в статті розглядається крізь призму постколоніальних студій . Предметом цього дослідження є антиколоніальні елементи поетики «Казок про волю» Івана Липи. Методологія аналізу ґрунтується на теоретичних засадах постколоніальної критики, зокрема на ідеях Е. Саї да, Ґ. Ч. Співак, Е. М. Томпсон, С. Павличко, М. Рябчука, Т. Гундорової , Я. Поліщука, О. Юрчук, які допомагають розглянути «Казки про волю» Івана Липи як банк постколоніальних технологіи для окупованої Украї ни. Метою цього дослідження є деконструкція імперських наративів у філософських казках І. Липи і виявлення технологіи і практик для звільнення України від колоніальної залежності. У результаті проведеного аналізу зроблено висновок, що, дистанціюючись від конкретних історичних епох, письменник переносить проблеми украї нського суспільства в казковии простір. Це допомагає йому подивитися на украї нські перспективи поза часом, із позиціи вічності. У казковому просторі автор вирішує давні історичні проблеми Украї ни, пов’язані з утратою незалежності: відсутність сильних лідерів, національна зрада, неготовність народу до боротьби, деморалізація суспільства, зневіра у власних силах, виховання на фальшивіи історії , нав’язаніи метрополією. Розгляд казок під кутом зору постколоніалізму дає можливість знаи ти у творчості автора завуальовані алегорії і приховані інтенції , у яких письменник показує, яким чином Украї на має звільнитися від колоніальної залежності. Важливим чинником цього, на думку Івана Липи, є повернення історичної пам’яті. Перспективою дослідження є постколоніальнии аналіз творчості Івана Липи як ідейно-художньої цілісності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: T017777504/2016/1
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Kremen, V. Transformational potential of a classical university model / V. Kremen. - P.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Levovitski, T. About the model of higher education – university tradition, changes, problems and suggestions of solutions / T. Levovitski. - P.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Ognevyuk, V. In search of educational strategy for Ukraine / V. Ognevyuk. - P.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Savchenko, O. Modelling of a lesson in the context of competence approach / O. Savchenko. - P.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Saukh, P. Architectonics and methodological strategies of multicultural education / P. Saukh. - P.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Kaminska, M. Priorities of higher education in Poland and in Europe / M. Kaminska. - P.52-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Gladushyna, O. UNESCO’s strategy for rebuilding higher education in crisis and emergency situations / O. Gladushyna. - P.63-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Dichek, N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect) / N. Dichek. - P.74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Mikhno, O. Pedagogical portrait of Kyiv college student of the early twentieth century as reflected by behaviour lists / O. Mikhno. - P.84-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Sysoieva, S. Training PhDs in education on research methodology. - C. 96-100. / S. Sysoieva. - P.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsekhmister, Y. Postgraduate education of doctors: current state and perspectives / Y. Tsekhmister, O. Lysenko. - P.101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Minchanowska, A. The significance of pedagogical internships in the process of preparing students for the teacher’s profession / A. Minchanowska. - P.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Mospan, N. Students training tendency in the EU and Ukraine: legal aspect / N. Mospan. - P.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilola, T. Professionalization for graduate еmployability in Сameroon higher education: old wine in new wineskins / T. Bilola, D. Pascal. - P.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Korchak, L. School environment as a problem of aggression and violence / L. Korchak. - P.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Xiaoxing, Z. Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism / Z. Xiaoxing. - P.141-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Zheyuan, W. Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music / W. Zheyuan. - P.148-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: T017777504/2022/7
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2022р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. из техн. документации
Зміст:
Koshil, Oksana. Development of environmental communication skillsin student teachers / O. Koshil. - P.10-18
Merkulova, Svitlana. «Four – “i”» model: levels of interest development in teaching profession / S. Merkulova. - P.19-28
Holovatenko, Tetiana. Trends in pre-service primary school teachers’ admission to higher educational institutions in the benelux countries / T. Holovatenko. - P.29-40
Vynar, Valentyna. Development of youth identity and i-concept / V. Vynar. - P.41-52
Boichuk, Valentyna. Methodological support of intercultural communication of students in english lessons / V. Boichuk, V. Zhelanova. - P.53-66
Kyfenko, Anna. Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes / A. Kyfenko, K. Holian. - P.67-75
Sopova, Dana. Ethical principles of social educator activity / D. Sopova. - P.76-83
Rudnik, Yuliia. Teacher students training to implement ar and vr technologies in foreign language teaching / Y. Rudnik. - P.84-93
Koloskova, Nadiya. Approaches to distance learning in physical education in colleges during war / N. Koloskova. - P.94-103
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Xiaoxing, Z.
    Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism [Електронний ресурс] = Формування етнічної толерантності студентів на принципах полікультуралізму / Z. Xiaoxing. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P141-147, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
виховання етнічної толерантності -- формування етнічної толерантності учнів -- етнічна толерантність -- мультикультуралізм -- полікультурна освіта -- терпимість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сяосін Чжан


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Zheyuan, W.
    Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music [Електронний ресурс] = Технологія міжкультурного виховання студентів у позашкільній роботі засобами музики / W. Zheyuan. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P148-156, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- технологія міжкультурної освіти студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Чжеюань Вей


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Koloskova, Nadiya.
    Approaches to distance learning in physical education in colleges during war [Електронний ресурс] = Нові підходи до організації дистанційного навчання фізичного виховання в умовах війни в закладах фахової передвищої освіти / N. Koloskova. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P94-103, 10.28925/2518-7635.2022.79 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- фізичне виховання -- студент
Анотація: Карантин та протиепідемічні заходи через запобігання поширенню COVID-19, російська військова агресія проти України та запровадження через це освітнього процесу в дистанційному форматі, значно обмежили можливість студентів користуватися спортивними залами закладів фахової перед вищої освіти та знизили кількість практичних з викладачами, що згубно вплинуло на стан здоров’я студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Колоскова, Надія


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

7.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Лугова, Т. А.
    Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 42-59, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетенції -- прийняття управлінських рішень -- наратив і сторітелінг навчальної гри
Анотація: У статті порушуються питання гуманізації сучасної технологізованої освіти, аналізуються чинники синергії інформаційних освітніх технологій і духовно-орієнтованої педагогіки для підготовки нового покоління менеджерів-гуманістів. Для цього визначається роль наративу і сторітелінгу в процесі створення навчальних комп'ютерних ігор, які формують компетенції прийняття управлінських рішень. Аналіз знанієвної структури навчальних ігор на основі запропонованої методики розробки їхнього сюжету показує необхідність балансування у відеогрі процесів формалізації навчання, та збереження наративу через звернення до творів усної народної творчості, мистецтва, класичної художньої літератури як до джерел неявного знання. Описано загрози формалізації та автоматизації сучасної освіти: «ретрансляційне» навчання, в якому учень виступає тільки каналом, а не метою звернення знань, коли завдання виконуються поверхнево, без «занурення» та затримки на осмислення, а отже виховання техно-менеджерів. Вказано, що саме збереження та ефективна трансляція глибинних наративів, що містять в собі виховні гуманістичні сенси, є першочерговим завданням для конструкторів навчальних відео-ігор. Зіставлено компоненти гри за Д. Греєм, МДА-моделі, ігрової історії та педагогічних стратегій, що дало можливість уточнити значення термінів «наратив», «сюжет», «сторітелінг», визначити місце їхньої найбільшої актуалізації в процесі створення навчальних комп’ютерних ігор. Розкривається важливість дотримання принципу нелінійного ігрового сюжету для підвищення ефективності ділових ігор. Підкреслено тісний зв'язок ділових ігор з кейсовим, проектним і проблемним навчанням. Співвідношення нарратологіі і людологіі гри показано в матриці перетворення професійних компетенцій і процедур щодо прийняття управлінського рішення в правила гри, їхню метафоризацію і переклад у фрази сценарію. Показано, що гейміфікація тренувальних вправ і ділових ситуацій є процесом синергії творчої та інформаційно-аналітичної роботи з базами даних і проектними документами геймдізайну. Ядром геймдизайну є баланс наративу та сторітелінгу, явного та неявного знання, що досягається за допомогою ефективної колаборації та комунікації між усіма учасниками навчальних і ділових процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Тітаренко, С. А.
    Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 147-153, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- рухова активність -- фізичне виховання
Анотація: У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку. Зауважується, що рухи так само необхідні для нормального росту та розвитку дитини, як і повноцінне її харчування. Фізичні вправи не тільки розвивають та зміцнюють дитячий організм, попереджують різні захворювання, а також є одним із ефективних засобів лікування та відновлення сил дитини після хвороби. На основі аналізу сучасної науково-методичної літератури констатовано, що значна частина досліджень в галузі фізичного виховання присвячена створенню на основі комп’ютерних технологій, систем контролю, оцінки і накопиченню інформації про рівень фізичної підготовленості та стан здоров’я, формуванню рекомендацій щодо занять фізичними вправами школярів та інших верств населення. Встановлено, що використання мультимедійних технологій у процесі проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в закладі дошкільної освіти сприяє оптимізації рухової активності дошкільників. Охарактеризовано специфіку використання мультимедійних презентацій у роботі з дітьми дошкільного віку. Зауважується, що мультимедійні технології дозволяють вирішити проблему пошуку і зберігання інформації, планування, контролю і управління заняттями фізичною культурою, діагностики стану здоров’я і рівня фізичної підготовленості дітей. Автор зазначає, що за допомогою презентації також можна доступно пояснити дітям правила спортивних ігор, тактичні дії гравців, яскраво презентувати історичні події, біографії спортсменів. Зауважується, що створення флеш-презентацій і відеороликів з комплексами загальнорозвивальних вправ доцільно використовувати у процесі проведення ранкової гімнастики. Використання мультимедійних освітніх засобів дозволяє наочно відтворювати просторові характеристики рухів, з високою точністю розраховувати кінематичні параметри техніки виконання рухових дій в умовах ігрової діяльності, що має особливе значення в процесі розвитку просторового орієнтування дітей. Зазначається, що пріорітетним напрямом роботи кожного закладу дошкільної освіти є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на заняттях з фізичної культури, зокрема оптимізації рухової активності. Вказано перспективи подальших досліджень у даному напряму, що полягають у необхідність пошуку і розробки науково обґрунтованих інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні дошкільників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Анісімова, О. Е.
    Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 10-19, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальна складова професійної підготовки -- інваріантна складова професійної підготовки -- варіативна складова професійної підготовки -- особистісно-комунікативний критерій -- діяльнісний критерій -- дистанційна освіта -- партнерська взаємодія -- вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)