Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5547)Каталог авторефератів та дисертацій (44)Грінченкознавство (7)Рідкісні та цінні видання (9)Мережеві ресурси (60)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Тимчик О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології/ О. В. Тимчик, О. В. Полковенко (стр.1-12)
Сафарян С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів/ С. І. Сафарян (стр.13-25)
Глазова О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період/ О. П. Глазова (стр.26-36)
Войцехівський М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти/ М. Ф. Войцехівський (стр.37-49)
Калашнікова C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління/ C. А. Калашнікова (стр.50-70)
Кочерга О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів/ О. В. Кочерга (стр.71-79)
Олексюк О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді/ О. М. Олексюк (стр.80-90)
Левітас Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104./ Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар (стр.91-104)
Січкар А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі/ А. Д. Січкар (стр.105-119)
Буренко В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)/ В. М. Буренко (стр.120-133)
Редько С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів/ С. І. Редько (стр.134-143)
Демченко Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів/ Я. А. Демченко (стр.144-153)
Линьова І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою/ І. О. Линьова (стр.154-164)
Сенчук О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними/ О. В. Сенчук (стр.165-175)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Ідея освіти/ В. О. Огнев’юк (стр.1-19)
Кудикіна Н. В. Гра: феноменологічна та педагогічна характеристики/ Н. В. Кудикіна (стр.20-31)
Боринець Н. І. Проектно-технологічна діяльність учнів та вчителів трудового навчання/ Н. І. Боринець (стр.32-41)
Якунін Я. Ю. Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій у системах дошкільної, початкової та середньої освіти/ Я. Ю. Якунін (стр.42-50)
Коваленко Л. Т. Застосування психологічних завдань у тестах досягнень на уроках української мови/ Л. Т. Коваленко (стр.51-63)
Максимов І. О. Протиріччя змісту таблиці хімічних елементів Д. Мендєлєєва/ І. О. Максимов (стр.64-74)
Калашнікова С. А. Актуальність лідерства в умовах сучасних суспільних трансформацій та його вплив на професійну підготовку управлінців/ С. А. Калашнікова (стр.75-89)
Дятленко Н. М. Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів/ Н. М. Дятленко (стр.90-102)
Куземко Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми/ Л. В. Куземко (стр.103-113)
Митник О. Я. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти/ О. Я. Митник (стр.114-121)
Василенко Н. В. Кредитно-модульна система організації навчального процесу з підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності/ Н. В. Василенко (стр.122-132)
Безпалько О. В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання/ О. В. Безпалько (стр.133-141)
Терещенко М. В. Освіта і картина світу/ М. В. Терещенко, Є. А. Щербань (стр.142-152)
Тимчик О. В. Інтеграція видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики/ О. В. Тимчик, О. В. Полковенко (стр.153-159)
Гончаренко А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку/ А. М. Гончаренко (стр.160-170)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безпалько О. В.
Назва : Дитячі громадські організації в системі соціального виховання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 133-141. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячі громадські організації--соціальне виховання--функції--форми дитячих організацій
Анотація: У статті cхарактеризовані особливості, функції та види дитячих громадських організацій як суб’єктів соціального виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Січкар А. Д.
Назва : Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 105-119. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісно-орієнтований підхід--розвивальне середовище--підготовка вихователя
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі сучасного дошкілля, а саме: проблемі підготовки вихователя, готового до співпраці з дитиною з позиції «творення, а не Творця», запровадження особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терещенко М. В., Щербань Є. А.
Назва : Освіта і картина світу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 142-152. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--культура--розвиток особистості--навчання виховання--світогляд--картина світу
Анотація: У статті розкривається поняття картини світу, світогляду, освіти, культури. А також робиться спроба розглянути розвиток людини під впливом освітніх процесів як розвиток її картини світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сенчук О. В.
Назва : Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1. - С. 78-89. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральний клімат--шкільний лідер--виховання особистості--шкільна спільнота--атмосфера шкільного життя--моральні цінності
Анотація: У статті йдеться про важливість формування морального клімату шкільної спільноти, у якій закладається основа життєвих цінностей особистості, її готовності жити та реалізувати себе у суспільстві й провідну роль шкільного лідера у такому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Огнев’юк В. О.
Назва : Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 2. - С. 1-15. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2011/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--шкільна освіта--еволюційний поступ--людина освічена
Анотація: Стаття присвячена історіософському огляду ідеї та еволюції освіти, виділено та охарактеризовано сім основних етапів – «еволюційних поступів» шкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Освітологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк (стр.9-14)
Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю/ Т. Левовицький (стр.15-28) Кл.слова: освітні реформи, Польша,освіта Польщі ,соціологія освіти , Польша
Мешальський. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи/ Стефан Мешальський (стр.29-35) Кл.слова: освітні реформи, Польща,демократизація школи, Польща,освітні нерівності, Польща
Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва (стр.36-45) Кл.слова: модернізація освіти,методологія міждисциплінарності,вища освіта
Поясок Т. Б. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Т. Б. Поясок (стр.46-50) Кл.слова: система освіти,міждисциплінарні зв'язки ,принципи освітньої політики
Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/ А. Гайдзіца (стр.51-58) Кл.слова: система освіти, Польща,демографічні зміни, Польща,розвиток особистості, Польща
Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи/ А. Ружанська (стр. 59-65) Кл.слова: освітня політика,релігійна освіта,полікультурна Європа
Щурек-Борута. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.66-73) Кл.слова: суспільне замовлення,розвиток умінь,набуття знань
Козак. Науковий тезаурус інноваціної освіти/ Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація
Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст/ Л. Корчак (стр.82-92) Кл.слова: соціальна допомога,причини безробіття,форми протидії безробіттю
Линьов К. О. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу/ К. О. Линьов (стр.93-96) Кл.слова: професійний розвиток,індивідуальна траєкторія навчання,підвищення кваліфікації
Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою/ П. Ю. Саух (стр.97-109) Кл.слова: професійна підготовка,соціокультурна місія,комерціалізація
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/ У. Морщиньська, В. Морщиньський (стр.110-118) Кл.слова: філософія освіти, Польща,герменевтика ,феноменологія
Кузьменко О. Концептуальні моделі університету/ О. Кузьменко (стр.119-124) Кл.слова: місія Університету,функції Університету,ідея Університету
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології/ Н. Чернуха (стр.125-130) Кл.слова: соціальні відносини,гуманітарна освіта,освітологія
Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта/ М. Собецький (стр.131-137) Кл.слова: міжкультурна освіта,ідентичність
Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/ Я. Кужемпа (стр.138-146) Кл.слова: полікультурне навчання,імміграція,міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/ Є. Огродська-Мазур (стр.147-154) Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?/ В. Койс (стр.155-162) Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща,вчителі пограниччя,етнічні відносини
Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети/ С. Мартиненко (стр.163-167) Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа,модернізація освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Знайти схожі


9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Огродська-Мазур Є.
Назва : Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 147-154 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова освіта, реформи, польща
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суходольська, Йолянта
Назва : Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 52-58. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогічна комунікація--реформа системи освіти--соціальна компетенція
Анотація: Сучасна система освіти повинна бути спрямованою на підготовку молодих людей до мінливих реалій. Потрібно не тільки заохочувати та стимулювати зміни, а й прогнозувати і випереджати їх. Принцип такого виховання має відношення до припущень критично-творчої освіти, які полягають у визнанні бажання людини прийняти демократичні стандарти та принципи соціального діалогу і сприяти їх утвердженню в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Брюханова Г. В. Становлення системи підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні у першій половині ХХ століття/ Г. В. Брюханова (стр.1-8)
Варченко-Троценко Л. О. Характеристика сервісів створення портфоліо викладача/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.9-19)
Головчук С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка/ С. Ю. Головчук (стр.20-27)
Гончаренко Т. О. Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів/ Т. О. Гончаренко, А. В. Тютюнник (стр.28-37)
Грищук Ю. В. Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості/ Ю. В. Грищук (стр.38-46)
Дудка І. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами/ І. Г. Дудка (стр.47-55)
Дьячкова Я. О. Практичне використання веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні/ Я. О. Дьячкова (стр.56-67)
Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості/ О. Б. Залюбівська (стр.68-81)
Заяць Л. І. Порівняльний аналіз університетської освіти в Україні та Нідерландах у контексті болонських угод/ Л. І. Заяць (стр.82-94)
Зубехіна Т. В. Характеристика моделі формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки/ Т. В. Зубехіна (стр.95-101)
Качанюк Н. В. Використання віртуальної стіни Padlet на практичному занятті у вищій школі/ Н. В. Качанюк (стр.102-112)
Кононенко Л. В. Модель формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки/ Л. В. Кононенко (стр.113-124)
Корнят В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога/ В. С. Корнят (стр.125-134)
Котломанітова Г. О. Соціально-педагогічний потенціал малих жанрів українського дитячого фольклору/ Г. О. Котломанітова (стр.135-145)
Лавренчук Ю. М. Гуманістичний ідеал М. І. Пирогова/ Ю. М. Лавренчук (стр.146-153)
Огнівчук Л. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі компетентністного підходу/ Л. М. Огнівчук (стр.154-165)
Пєша І. В. Готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей із складними життєвими обставинами/ І. В. Пєша, М. Г. Соляник (стр.166-178)
Романюк С. З. Еволюція дидактичного забезпечення рідномовної освіти українців у Канаді і США/ С. З. Романюк (стр.179-190)
Сабліна М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах/ М. А. Сабліна (стр.191-200)
Сітцева М. В. Соціально-психологічні аспекти організації комунікативної взаємодії у віртуальному просторі/ М. В. Сітцева (стр.201-210)
Стеблюк С. В. Економічна підготовка молодших спеціалістів сфери кооперації: модель та її реалізація/ С. В. Стеблюк (стр.211-219)
Чернігівська Н. С. Готовність майбутніх вчителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: теоретико-методологічне обґрунтування/ Н. С. Чернігівська (стр.220-230)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект/ С. Р. Бабушко (стр.1-12)
Гевчук Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів/ Н. С. Гевчук (стр.13-24)
Глушак О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології/ О. М. Глушак (стр.25-35)
Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету/ Н. В. Горбенко (стр.36-45)
Грищук Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти/ Ю. В. Грищук (стр.46-57)
Дідик Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів/ Н. М. Дідик (стр.58-69)
Заєць В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія"/ В. Г. Заєць (стр.70-81)
Зінченко В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції/ В. В. Зінченко (стр.82-94)
Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі/ Л. В. Козак (стр.95-107)
Кузьменко О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі/ О. М. Кузьменко (стр.108-116)
Кульбашна Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів/ Я. А. Кульбашна (стр.117-128)
Кучаковська Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу/ Г. А. Кучаковська (стр.129-138)
Мазур Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики/ Н. П. Мазур (стр.139-148)
Малахова М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі/ М. О. Малахова (стр.149-155)
Наровлянський О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні/ О. Д. Наровлянський (стр.156-167)
Неведомська Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.168-181)
Петрощук Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання/ Н. Р. Петрощук (стр.182-193)
Петрунько О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації/ О. В. Петрунько (стр.194-207)
Сазанович Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу/ Л. В. Сазанович (стр.208-217)
Тригуб І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект/ І. І. Тригуб (стр.218-226)
Тютюнник А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента/ А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко (стр.227-241)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук С. Ю.
Назва : Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 93-99. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головчук С. Ю.
Назва : Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - С. 20-27. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антипін Є. Б.
Назва : Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 1-9. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В. В.
Назва : Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 1. - С. 82-94. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Венгловська О. А.
Назва : Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 67-80. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Джуринський П. Б.
Назва : Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 84-94. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спортивні дисципліни--підготовка--міждисциплінарна інтеграція--методи--мотивація--коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу
Анотація: Недостатність глибини міждисциплінарної інтеграції призводила, до недостатнього засвоєння студентами низки тем. У дослідженні представлено результати з визначення методичних аспектів викладання спортивних дисциплін з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Підготовка майбутніх фахівців здійснювалася з урахуванням поглиблення міждисциплінарних зв’язків, активізацією самостійної діяльності студентів та використанням інтерактивних методів навчання. Виявлено, що коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та показники мотивації до використання міждисциплінарної інтеграції спортивних дисциплін у досліджуваних експериментальної групи поліпшилися, що призвело до підвищення рівнів підготовки. У перспективі, дослідження проблеми усвідомленого позитивного ставлення до занять фізичним вихованням та здорового способу життя майбутніх учителів фізичної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Бабійчук С. М. Геоінформаційна компетенція старшокласників як складова інформаційної компетенції/ С. М. Бабійчук (стр.1-12)
Бігунова Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження/ Ю. В. Бігунова (стр.13-23)
Волярська О. С. Формування професійної компетентності працівників центрів зайнятості: технологічний підхід/ О. С. Волярська (стр.24-35)
Гвоздій С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів/ С. П. Гвоздій (стр.36-48)
Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/ А. К. Грабовий (стр.49-60)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Республіці Польщі: теоретичний аспект/ Ю. В. Грищук (стр.61-74)
Демешкант Н. А. Роль і функції науково-педагогічних працівників у реалізації завдань екологічної освіти/ Н. А. Демешкант (стр.75-83)
Джуринський П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання/ П. Б. Джуринський (стр.84-94)
Дишко О. Л. Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко (стр.95-103)
Дружененко Р. С. Функціональна основа навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів української мови і літератури: лінгвістичний коментар/ Р. С. Дружененко (стр.104-115)
Житинська М. О. Забезпечення якості життя людей похилого віку як соціальна проблема/ М. О. Житинська (стр.116-124)
Кокнова Т. А. Засоби оптимізації самостійної роботи студентів-філологів/ Т. А. Кокнова (стр.125-134)
Коростелін М. О. Тренінг у формуванні конфліктологічних умінь майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності/ М. О. Коростелін (стр.135-149)
Ляшенко І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі/ І. В. Ляшенко (стр.150-157)
Неведомська Є. О. Як визначити педагогу психологічний портрет студента?/ Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська (стр.158-166)
Острянко Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект/ Т. С. Острянко (стр.167-178)
Пляченко Т. М. Особистість керівника учнівського музично-інструментального колективу в педагогічній теорії і практиці/ Т. М. Пляченко (стр.179-191)
Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/ В. В. Прошкін (стр.192-203)
Савельчук І. Б. Соціально-педагогічне середовище навчально-професійних студій як чинник формування інноваційного потенціалу майбутніх соціальних працівників/ І. Б. Савельчук (стр.204-214)
Сльоза Н. В. Спрямованість змісту нових підручників курсу "Загальна географія" на формування умінь самостійної роботи учнів/ Н. В. Сльоза (стр.215-228)
Уруський А. В. Реалізація індивідуального підходу у процесі практичної роботи старшокласників на уроках технологічного профілю/ А. В. Уруський (стр.229-238)
Шаповалова Р. Г. Навчання сольному співу: голосоутворення та його структурні компоненти/ Р. Г. Шаповалова (стр.239-249)
Юрій Р. Ф. Навчання теорії ймовірностей студентів фармацевтичних факультетів медичних університетів: застосування інформаційно-комунікаційних технологій/ Р. Ф. Юрій (стр.250-260)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)