Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5549)Каталог авторефератів та дисертацій (44)Грінченкознавство (7)Рідкісні та цінні видання (9)Мережеві ресурси (61)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мережко Ю. В., Ходоровська І.М.
Назва : Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 99-104. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.615 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.615
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ладове відчуття--співаки-початківці--розвиток--вища школа--музично-теоретичні дисципліни
Анотація: У статті розкрито особливості розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу в вищій школі. Виявлено, що розвиток музичних здібностей, одним із складників яких є ладове відчуття, впливає на формування в студентів музичної культури як важливої і невід’ємної частини усієї духовної культури кожної особистості. У процесі дослідження були застосовані такі теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної та музичної літератури з досліджуваної проблеми, систематизація, контент-аналіз, узагальнення та формулювання його концептуальних положень і висновків. Здійснено аналіз праць науковців з питання визначення таких понять, як: «ладове відчуття», «здатність до слухового уявлення», «музично-ритмічне відчуття». Розглянуто основні музичні здібності, які складають структуру музикальності (за Б. Тепловим). Уточнено сутність поняття «розрізнення ладових функцій звуків». Окреслено основні властивості музичного звука — абсолютна та відносна висота. З’ясовано, що залежно від того, яка властивість звука лягла в основу сольфеджування, склалися й відповідні методичні системи виховання музичного слуху — абсолютна і відносна (релятивна). Обґрунтовано музично-педагогічну систему «свідомого нотного співу» — «Столбіци» — болгарського педагога Бориса Тричкова. Уточнено, що у процесі формування ладових уявлень студентів-початківців значну роль відіграє нотний запис. Запропоновано методи та прийоми розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на дисциплінах «Теорія музики», «Сольфеджіо», «Гармонія», «Аналіз музичної форми», а саме: відносного сольфеджування, сольмізації, спів мелодичних та гармонічних вправ, написання елементарних музичних диктантів. Надані методичні поради щодо формування чистого інтонування у студентів-вокалістів у процесі вокально-виконавської діяльності. Загальним висновком статті є думка науковців про те, що чим активнішою та різнобарвнішою є музична діяльність студентів-початківців на дисциплінах музично-теоретичного циклу, тим ефективнішим буде процес їх музичного розвитку, що сприятиме формуванню музичної культури кожного співака-початківця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Економова О. С., Гаркуша Л. І.
Назва : Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 111-115. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.617 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.617
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецька освіта--формування музичного досвіду--виконавська майстерність--професійно-педагогічне та естрадне спілкування
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання у піаністів активного музикування в процесі їхньої виконавської діяльності. Висвітлено погляди визначних особистостей щодо вдосконалення виконавського рівня музиканта та художньо-естетичного розвитку суб’єктів навчання. Розглядається ставлення студентів до музично-творчої діяльності, сценічного виступу, який є найважливішою формою реалізації потреби музиканта у комунікації та адекватним способом залучення слухацької аудиторії до процесу спілкування з музичним мистецтвом. Висвітлено необхідні піаністичні навички, різні прийоми підготовки до концертного виступу і до самого процесу естрадного виконання твору. Враховуючи, що трудовою нивою вчителя-піаніста є насамперед художньопросвітницька діяльність, основою якої завжди була й залишається здатність до спілкування, тому є необхідність докладніше зупинитися на комунікативних аспектах музичного виконавства. Зазначено, що формування культури професійно-педагогічного спілкування, набуття відповідного досвіду студентами може відбуватися за умов поширення міжособистісної взаємодії суб’єктів навчання, що стане запорукою високого рівня професійно-творчої виконавської майстерності майбутнього музиканта.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкасов, Володимир
Назва : Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 16-20. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.73 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.73
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки музики--факультативні заняття
Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід художньо-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в Італії. На основі аналізу програмного матеріалу та особливостей позакласної роботи розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час проведення факультативних занять із художньо-естетичного виховання молоді. Особливу увагу приділено вивченню історії вітчизняної та європейської культури, залученню учнів до активних форм музикування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Огродська-Мазур Є.
Назва : Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 147-154 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова освіта, реформи, польща
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Растригіна, Алла Миколаївна
Назва : Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 25-30. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.2530 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.2530
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--духовність виховання--творчий потенціал
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zeman А.
Назва : Remote work with choir under pandemic conditions
Паралельн. назви :Дистанційна робота з хором в умовах пандемії
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 80-87. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.612 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.612
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хор інституту музичного мистецтва--музична освіта у музичному мистецтві--сілезький університет у катовицях--пандемія--дослідження пандемії--студент--провідник--голосова емісія--музична інтерпретація--музичний розвиток
Анотація: Заняття хорового модуля на кафедрі художньої освіти в музичному мистецтві належать до блоку дисциплін, метою яких є розвиток та виховання вокальних здібностей хористів у процесі роботи над музичною інтерпретацією вокальних та вокально-інструментальних творів, різноманітних за фактурою та стилем. У статті висвітлюються особливості дистанційної роботи з хором, що діє в Інституті музичного мистецтва факультету мистецтв і наук про освіту в Цешині Сілезького університету в Катовицях. Пандемія COVID-19 змусила науковців шукати нові методичні рішення в організації навчання. Незважаючи на безліч незручностей та недоліків, зокрема відсутність прямого контакту зі студентами або концертної презентації їхніх досягнень, на нашу думку, цей період є надзвичайно важливим у музичному розвитку останніх. Робота над проблемами виконання, емісії та інтерпретації репертуару, що вивчається, запис твору вимагали великої відповідальності від диригента, солістів, а також усіх хористів. Автор висловлює щиру подяку учасникам хору Інституту музичного мистецтва за їхню відданість та серйозний підхід до нових викликів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Завалко, Катерина, Балюра, Катерина
Назва : Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 52-62. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.79
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--донотний період--музичне виховання
Анотація: У статті розглянуто донотний період як необхідний та важливий у процесі навчання музикантів. Від успішності навчання на цьому етапі залежить ефективність подальшого опанування грою на музичному інструменті. На основі вивчення літератури було визначено, що музичний розвиток є актуальним для дітей саме дошкільного віку, оскільки на різних вікових етапах дитина виявляє та розвиває різні здібності, які відповідають особливостям певного вікового періоду. Важливою ознакою музикальності дошкільника є його творче ставлення до музики, адже, слухаючи та сприймаючи музичний твір, дитина емоційно на свій розсуд уявляє художній образ, відтворюючи його у співі, грі, танці чи на папері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Троєльнікова Л. О.
Назва : Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 51-58. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.7 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.7
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--художня культура--освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Анотація: У статті здійснено культурологічний аналіз змісту основних моделей художньої освіти та виховання в провідних країнах світу, зокрема Японії, Китаї, США, Канаді, Німеччині.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкасов В. Ф.
Назва : Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 9-15. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.2 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.2
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки музики--творчі здібності--види діяльності
Анотація: У статті здійснено спробу схарактеризувати стан загальної музичної освіти в навчальних закладах Республіки Австрія. Відповідно до навчальних програм визначити зміст та організацію навчально-виховного процесу щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкасов, Володимир
Назва : Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 30-35. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.85 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.85
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична освіта--позакласна робота--художньо-естетичне виховання
Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід музично-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в кроскультурному середовищі Республіки Мальта. На основі аналізу програмного матеріалу розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час організації позакласної роботи з художньо-естетичного виховання. Особливу увагу приділено вокально-хоровій роботі, вивченню та виконанню народних пісень, а також залученню учнів до знайомства з творами вітчизняних та зарубіжних композиторів, формування у дітей і молоді засобами музичного мистецтва світоглядних уявлень.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вишинський В. В.
Назва : Концепт руху у музичній творчості, теорії та педагогіці 20–30-х років ХХ ст.
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 56-61. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201615661 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201615661
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепт руху--ритмічне виховання--емоції
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zeman A.
Назва : The culturally creative meaning of communication during choral concert
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 10-15. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.15 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.15
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні цінності--філософія діалогу--естетичне виховання
Анотація: У статті висвітлені питання, пов’язані із культурною значущістю спілкування під час концертного виступу хорового колективу. На думку автора, зазначений процес має відбуватися завдяки творчому діалогу, який сприяє розкриттю, трансляції особистісних цінностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черкасов В. Ф.
Назва : Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 4. - С. 22-28. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.3 (Шифр М898489384/2019/4). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.3
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художньо-естетичне виховання--навчальні плани--реформування загальної музичної освіти
Анотація: У статті здійснено спробу виявити та узагальнити основні тенденції розвитку загальної музичної освіти у Великій Британії наприкінці ХХ — початку ХХІ століття. Автором схарактеризовано основні підходи до проведення уроків музики в початковій та середній школі, виявлено особливості реформування загальної музичної освіти відповідно до Національного плану музичної освіти до 2020 року.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корольова І.
Назва : Виховання та освіта дітей кінця ХІХ — початку ХХ ст. як невід’ємний фактор формування інституту материнства
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 1(16). - С. 157-164. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.111 (Шифр К269584624/2023/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2023.111
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нацистський окупаційний режим--періодичні видання--стратегія виживання--мистецька інтелігенція
Анотація: У статті розкривається діяльність творчої інтелігенції в умовах окупованого нацистськими військами Києва через призму окупаційної періодики, зокрема часопису «Українське слово». Здійснено аналіз статей та повідомлень, представлених на сторінках часопису, архівних матеріалів і спогадів очевидців. Виявлено, що автори статей, опублікованих у часописі, не завжди відображали реальну дійсність, натомість показували події у пропагандистському аспекті під цензурним тиском окупаційної адміністрації. Показано, що представники творчих професій, зокрема актори, композитори, постановники та режисери, перебуваючи у складних умовах окупаційного режиму, допомагали населенню пережити нацистську окупацію, не втратити віру у перемогу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук В.
Назва : "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 44-48. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.15 (Шифр К269584624/2022/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маскулінність--націонал-соціалізм--політичне виховання--політична педагогіка
Анотація: У статті проаналізовано, як засобами освіти й виховання відбувався процес формування нового ідеалу чоловіка в Третьому рейху. Зазначено чинники, що вимагали створення нового ідеалу маскулінності, та досліджено теоретичні розробки провідних діячів націонал-соціалізму в цій галузі. З’ясовано, що на реалізацію цих ідей спрямовувалася вся діяльність Міністерства народної просвіти й пропаганди на чолі з Й. Геббельсом та Міністерства науки, виховання і народної освіти під керівництвом Б. Руста. Також автором виділено ті тенденції, що виникли в суспільстві через появу образу чоловіка як солдата.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Драч О.
Назва : Освітній простір Європи доби Просвітництва:дискусії щодо гендерних параметрів навчання
Місце публікування : Київські історичні студії. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 3-9. - DOI 10.28925/2524-0757.2017.21 (Шифр К269584624/2017/2). - DOI 10.28925/2524-0757.2017.21
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--жіноча освіта--просвітники
Анотація: У статті досліджено гендерні параметри освітнього простору Європи доби Просвітництва в контексті становлення засад системи освіти сучасної цивілізації Заходу. Висвітлено важливість питань освіти і виховання в ідеології просвітників. Розкрито міркування мислителів і громадськості щодо жіночої освіченості, розглянуто пропоновані проекти навчально-виховної підготовки жіноцтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Камінська, Малгожата
Назва : Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 9-17. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.1 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.1. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демократія--освіта--свобода в освіті--соціальні та освітні зміни
Анотація: У статті здійснено спробу інтерпретувати поняття свободи освіти на тлі міркувань про цінність та прояви свободи та демократії. Доведено, що виховання свободи є певним чином елементом виховання демократії, проаналізовано роль виховання як провідного чинника формування відносин свободи і примусу. Свобода освіти є і метою, і засобом турботи про довговічність і якість демократичного суспільства. Розглянуто дві концепції свободи («свобода від», негативна свобода, і «свобода для», позитивна свобода) з погляду філософсько-психологічного виміру. Стаття презентує своєрідну ілюстрацію тих явищ, які супроводжують освітні та соціальні зміни, що відбуваються в польській дійсності сьогодні. До їхніх негативних проявів відносимо приховану освітню програму без самостійності, незалежності думки й критичного мислення; розроблення та затвердження офіційних освітніх планів і програм; «тиранію більшості» і недотримання прав меншості; ідеологізацію освіти і науки. Сигналізовані явища контрольованої свободи, елітарної свободи чи фіктивної свободи, надані самим собі, позбавлені критичного осмислення та усвідомлення їх наслідків, можуть значно знизити якість освіти, а отже, послабити всю освітню систему та рівень демократичного суспільства. Зроблено висновок, що темпи реальних демократичних змін в освіті відстають від соціальних і культурних змін; незважаючи на розширення освітнього простору та обсяг доступної інформації, в освіті Польщі зберігаються певні тенденції до виховного й ідеологічного поневолення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зайцева Ю., Новік С.
Назва : Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 97-102. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.97102 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.97102. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.97102
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--підготовка--професіоналізм
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Старостіна О.
Назва : Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 34-42. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.3442 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.3442. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.3442
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісне виховання--шкільна освтіа--моральний розвиток
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суходольська, Йолянта
Назва : Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 52-58. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.5258
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогічна комунікація--реформа системи освіти--соціальна компетенція
Анотація: Сучасна система освіти повинна бути спрямованою на підготовку молодих людей до мінливих реалій. Потрібно не тільки заохочувати та стимулювати зміни, а й прогнозувати і випереджати їх. Принцип такого виховання має відношення до припущень критично-творчої освіти, які полягають у визнанні бажання людини прийняти демократичні стандарти та принципи соціального діалогу і сприяти їх утвердженню в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)