Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (92)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Kuzminska, O. H.
    Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 20-26, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.c2026 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
краудсорсинґ -- вища школа -- ІКТ -- соціальна мережа -- досвід
Анотація: Матеріали статті присвячено питанням імплементації технології краудсорсингу в діяльність вищого навчального закладу. Розроблено класифікацію краудсорсингових проектів та визначено характеристики їх складових. Запропоновано приклад реалізації в НУБіП України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Мережко, Ю. В.
    Розвиток ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу / Ю. В. Мережко, І. М. Ходоровська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 99-104, DOI 10.28925/2518-766X.2021.615. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
ладове відчуття -- співаки-початківці -- розвиток -- вища школа -- музично-теоретичні дисципліни
Анотація: У статті розкрито особливості розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на заняттях музично-теоретичного циклу в вищій школі. Виявлено, що розвиток музичних здібностей, одним із складників яких є ладове відчуття, впливає на формування в студентів музичної культури як важливої і невід’ємної частини усієї духовної культури кожної особистості. У процесі дослідження були застосовані такі теоретичні методи: аналіз психолого-педагогічної та музичної літератури з досліджуваної проблеми, систематизація, контент-аналіз, узагальнення та формулювання його концептуальних положень і висновків. Здійснено аналіз праць науковців з питання визначення таких понять, як: «ладове відчуття», «здатність до слухового уявлення», «музично-ритмічне відчуття». Розглянуто основні музичні здібності, які складають структуру музикальності (за Б. Тепловим). Уточнено сутність поняття «розрізнення ладових функцій звуків». Окреслено основні властивості музичного звука — абсолютна та відносна висота. З’ясовано, що залежно від того, яка властивість звука лягла в основу сольфеджування, склалися й відповідні методичні системи виховання музичного слуху — абсолютна і відносна (релятивна). Обґрунтовано музично-педагогічну систему «свідомого нотного співу» — «Столбіци» — болгарського педагога Бориса Тричкова. Уточнено, що у процесі формування ладових уявлень студентів-початківців значну роль відіграє нотний запис. Запропоновано методи та прийоми розвитку ладового відчуття у співаків-початківців на дисциплінах «Теорія музики», «Сольфеджіо», «Гармонія», «Аналіз музичної форми», а саме: відносного сольфеджування, сольмізації, спів мелодичних та гармонічних вправ, написання елементарних музичних диктантів. Надані методичні поради щодо формування чистого інтонування у студентів-вокалістів у процесі вокально-виконавської діяльності. Загальним висновком статті є думка науковців про те, що чим активнішою та різнобарвнішою є музична діяльність студентів-початківців на дисциплінах музично-теоретичного циклу, тим ефективнішим буде процес їх музичного розвитку, що сприятиме формуванню музичної культури кожного співака-початківця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ходоровська, І.М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Davidovitch, N.
    The rule of humanities and culture in the academy [Електронний ресурс] / N. Davidovitch // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 74-88, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.13 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарні науки -- вища школа -- цінності
Анотація: У цьому дослідженні розглядається профіль студентів гуманітарних дисциплін, як старшокласників, так і випускників середніх шкіл. Загалом у цьому дослідженні взяли участь 136 суб’єктів (73 чоловіки та 60 жінок). Результати показують позитивну та значну кореляцію між ставленням до гуманітарних наук та мотивацією до вивчення цих предметів у майбутньому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Зінченко, В. В.
    Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 127-139. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- інтернаціоналізація освіти -- університет -- зближення народів -- вища школа -- політичне домінування -- демократія -- критичне мислення -- інтегральність особистості
Анотація: Стаття присвячена фундаментальним проблемам і ціннісним стратегіям освіти в руслі системного підходу. Така інтеграція знань і підходів повинна здійснюватися, перш за все, філософією (орієнтованою на контекст суспільного розвитку філософією освіти – соціальною філософією освіти) на рівні онтологічних і методологічних уявлень і понять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Попович, А. С.
    Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі [Електронний ресурс] / А. С. Попович. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 109-121, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.10921. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- дисципліна «Стилістика української мови -- методика навчання -- моделі реалізації принципу історизму -- освітній процес -- принцип історизму -- рівні вивчення історичних аспектів дисципліни
Анотація: У статті аналізуються теоретичні аспекти використання принципу історизму в навчанні стилістики майбутніх учителів української мови і літератури. Виокремлюються методологічний, морально-ціннісний та культурологічний підходи до застосування принципу історизму. Зважаючи на особливості організації освітнього процесу у вищих навчальних закладах, увага акцентується на навчальному (навчально-теоретичному й навчальнопрактичному), науковому та виховному рівнях вивчення історичних аспектів стилістики. Характеризуються основна, доповнювальна, самоосвітня та комплексна моделі реалізації принципу історизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Кульбашна, Я.
    Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 141-157, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.31220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- заклад вищої медичної освіти -- загальні компетентності -- здоров’язбережувальна компетентність -- майбутні лікарі -- функції викладача вищої школи
Анотація: У статті розкрито ролі і функції сучасного викладача закладів вищої медичної освіти (наставника, тренера, тьютора, ментора, коуча, фасилітатора, менеджера, дослідника) у створенні якісного досвіду для студентів та забезпеченні умов для набуття ними знань, компетентностей і навичок. Обгрунтовано необхідність оновлення педагогічної парадигми у вищій медичній школі відповідно до еволюційних особистісних змін сучасної генерації молоді. Встановлено, що серед недостатньо оцінених функцій викладача вищої медичної школи є формування здоров’язберігаючої та іншомовної компетентностей майбутнього лікаря. Визначено ключові завдання сучасного викладача вищої медичної освіти, які взаємопов’язані і взаємозалежні між собою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ткачук, О.
Захарова, В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Паламар, С.
    Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 105-120, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь дітей дошкільного віку -- вища школа -- конкурентоздатність -- освітні парадигми -- професійна компетентність -- освітній процес -- якість освітнього процесу
Анотація: У статті визначено вплив зміни освітніх парадигм на організацію освітнього процесу в закладах вищої освіти України, в умовах входження її до Європейського освітнього простору. Проаналізовано сучасні дослідження з визначеної теми, з’ясовано, що якість освітнього процесу у вищій школі визначається фахівцем (випускником ЗВО), що володіє знаннями у визначеній галузі на високому рівні, вміє та активно використовує ці знання у практиці своєї діяльності, має сформовані уміння і навички відповідно до обраної ним професії, є компетентним та конкурентоздатним на світовому ринку праці. Опрацьовано результати досліджень Світового банку «Навички для сучасної України» (2015 р.), які показали, що актуальними є когнітивні уміння, самоорганізація, стійкість, командна робота та бажання вчитися, а у перспективі до 2030 року успішними будуть фахівці, що матимуть критичне мислення та проектний підхід до вирішення завдань. Здійснено огляд сучасних освітніх парадигм та представлено їх класифікацію (за Т. Поповою). Визначено чинники, що впливають на якість професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку за результатами опитування студентів 4–5 курсів спеціальності «Дошкільна освіта» Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)