Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (352)Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=глобалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Євтушенко, С.
    "Втрачена ідентичність" як постколоніальний синдром [Електронний ресурс] / С. Євтушенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- ідентичність -- англофільство
Анотація: Сучасним глобалізаційним процесам притаманні інтенсивність і розмах. Через це особливої актуальності набувають проблеми ідентичності. Відсутність єдиного визначення поняття «ідентичність» зумовлена складною природою даного явища. У статті увагу зосереджено на дослідженні феномену «втраченої» ідентичності. В індійській колоніальній історії поява індійців із «втраченою» ідентичністю пов’язана з британської політикою «англізації» певного прошарку індійського суспільства. «Англофільство» індійських цивільних службовців та їх відмова від національної ідентичності актуалізуються в романах сучасних англо-індійських письменників. Кіран Десаї у «Спадщині втрачених» та Арундаті Рой у творі «Бог дрібниць» акцентують увагу на негативному впливі «англізації» на колишніх жителів індійської колонії. Письменниці підкреслюють, що англофіли виявляються небажаними анахронізмами постколоніальної Індії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Charchuła, J.
    "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services" [Електронний ресурс] = «Старі ідеї» в нових соціальних контекстах. університет і виклики світового ринку освітніх послуг / J. Charchuła. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P45-52, DOI 10.28925/2518-7635.2021.64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
університет -- глобалізація -- інтернаціоналізація -- освітні послуги
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Хархула Ярослав


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

3.


    Вдовиченко, Євген.
    Інтеграція у світовий науковий простір (на прикладі реформ у Китайській Народній Республіці) / Є. Вдовиченко // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 88-93, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.8893. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Філософія освіти--Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в Китаї -- модернізація змісту освіти -- університет -- глобалізація -- корупція
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.8893,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Кузьменко, Ольга.
    Лібералізація сучасної університетської освіти [Електронний ресурс] / О. Кузьменко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 109-114, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.109114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
посткласичний Університет -- лібералізація вищої освіти -- глобалізація -- інновації -- академічний капіталізм
Анотація: Проаналізовано зміну пріоритетів діяльності сучасних університетів під впливом глобалізації, яка призвела до лібералізації вищої освіти; осмислено кризу сучасного університету, яка зумовлена втратою ним традиційної орієнтації на державу та гумбольдтівських ідеалів; наголошено на новій регіональній ролі університетів і необхідності перетворення їх на центри створення та трансферу інновацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Попова, Діана.
    Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії [Електронний ресурс] / Д. Попова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 130-135, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.130135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- екстремізм -- ксенофобія -- полікультурна освіта -- програми профілактики
Анотація: В статті обґрунтована необхідність полікультурної освіти як ефективного та дієвого засобу соціальної профілактики екстремізму і ксенофобії серед молоді. Автор розкриває роль полікультурної освіти у підготовці молодої людини до міжнаціонального діалогу в полікультурному соціальному та культурному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Зінченко, В. В.
    Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 127-139. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- інтернаціоналізація освіти -- університет -- зближення народів -- вища школа -- політичне домінування -- демократія -- критичне мислення -- інтегральність особистості
Анотація: Стаття присвячена фундаментальним проблемам і ціннісним стратегіям освіти в руслі системного підходу. Така інтеграція знань і підходів повинна здійснюватися, перш за все, філософією (орієнтованою на контекст суспільного розвитку філософією освіти – соціальною філософією освіти) на рівні онтологічних і методологічних уявлень і понять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Василенко, М. М.
    Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Василенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 30-42, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.3042. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фітнес-тренер -- вища освіта -- вищий навчальний заклад -- професійна підготовка -- фізична культура і спорт
Анотація: У статті представлено сучасні тенденції реформування вищої фізкультурної освіти в контексті загальносвітової освітньої політики (глобалізація, інтернаціоналізація, європеїзація). Зазначено основні ризики та переваги входження вітчизняної фізкультурної освіти у європейський простір. З’ясовано, що професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах стала предметом обмеженої кількості досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців. У більшості випадків автори обмежуються рамками одного з компонентів такої підготовки. Зроблено висновок про необхідність розробки теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Зінченко, В. В.
    Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 74-96, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.7496. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- моделі філософії освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модель університету -- Болонський процес -- глобалізація освіти
Анотація: Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті порушують багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів, як іноземцям швидше пристосуватися до національного місцевого середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Pappas, G.
    For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс] = До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я» / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 1-14, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- космополітизм -- патріотизм -- критичне мислення -- всесвітня освіта -- освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Георгіос Паппас


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)