Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=деревовидна карта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ліченко А.
Назва : Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 3. - С. 156-163. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2022/28/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика даних--візуалізація даних--візуальна комунікація--деревовидна карта--цифрові медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовила тенденція урізноманітнення графічних форм репрезентації даних у новітніи медіапрактиці: поряд зі звичними секторними чи стовпчиковими діаграмами в журналістських матеріалах дедалі частіше з’являються більш складні візуалізації даних. У зв’язку з цим у теоретичніи площині соціальних комунікаціи актуалізуються питання, пов’язані з вивченням функціональних і перцепціи них характеристик різних типів діаграм. У статті окреслено специфіку відображення ієрархічних структур за допомогою деревовидних карт (карт-дерев, ієрархічних карт) із урахуванням особливостей медіи ного контенту. Метою дослідження є виявити и охарактеризувати особливості деревовидних карт як різновиду візуальної репрезентації даних ієрархічної структури в публікаціях онлаи н-медіа. Основним методом дослідження був кількіснии контентаналіз, додатковими — історичнии і порівняльно-описовии . Емпіричні дані отримано за допомогою вибіркового статистичного спостереження. Вибіркова сукупність дослідження — 85 деревовидних карт, опублікованих на онлаи н-сторінках видань The New York Times, The Washington Post, Visual Capitalist, VC Elements, BBC, Financial Times, The Wall Street Journal за період 2018–2022 років. У статті досліджено чотири різновиди деревовидних карт, а саме: прямокутні деревовидні карти, кругові деревовидні карти, карти-дерева Вороного і радіальні деревовидні карти («сонячні промені»). З’ясовано, що в публікаціях медіа наи частіше використовують прямокутні карти-дерева, адже вони є компактними, ефективно демонструють складники, тобто частини і ціле. У статті також окреслено тематичнии спектр карт-дерев у медіа. Кількіснии аналіз показав, що деревовидні карти здебільшого застосовуються для висвітлення фінансово-економічної тематики і промислово-енергетичної , значно менше візуалізаціи такого типу стосуються політики, суспільства, екології . Окрім цього, узагальнено функціональні переваги и недоліки карт-дерев, сформовано перелік базових принципів візуалізації , дотримання яких сприятиме підвищенню ефективності комунікації , спрощенню процесу інтерпретації візуального повідомлення реципієнтом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)