Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (833)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (4)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=держава<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Щока, О.
    Жіночі образи як репрезентанти різних поглядів на фемінізм у романі Еліф Шафак "Три дочки Єви" [Електронний ресурс] / О. Щока. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 4. - С. 34-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
фемінізм -- гендер -- релігія -- жіночі образи -- точка зору -- аксіологічна ідентичність
Анотація: У статті проаналізовано жіночі образи в романі турецької письменниці Еліф Шафак як репрезентанти різних поглядів на фемінізм. Авторка порушує питання емансипації жінки в аспекті мусульманської культури. Тому актуальність дослідження її прози полягає в можливості розширити гендерні студії, зокрема шляхом аналізу жіночих образів у романі «Три дочки Єви», який поки що не став об’єктом розгляду літературознавців. Туреччину висвітлено як країну контрастів: з одного боку, це сучасна держава, в якій окремо існують світське й релігійне життя; з іншого — у ній залишаються стереотипні уявлення про другорядність жінки в родині та суспільстві. Роман «Три дочки Єви» є своєрідною галереєю жіночих образів, які втілюють різні форми сприйняття фемінізу. Мета цієї розвідки — дослідити їх крізь призму аксіологічної ідентичності. Твір побудовано на двох сюжетних лініях, які чергуються між собою. Перша — це реальний час дії — 2016 рік. Тут відбувається світський раут, на який головна героїня Назпері Налбантоглу (Пері) приїхала разом із дочкою та чоловіком. Друга сюжетна лінія — це спогади Пері про своє життя від дитинства й до навчання в Оксфорді, коли вона шукала себе, намагаючись з’ясувати свої релігійні переконання тощо. Головна героїня репрезентує усвідомлену, але пасивну позицію щодо відстоювання жіночих прав. Сельма є прикладом відсутності переконань як таких. Мона гучно заявляє про свої феміністичні погляди, проте є скоріше теоретиком боротьби за права жінок. Ширін — практик фемінізму, оскільки втілює ці переконання в життя. У фіналі роману свободу від гендерних стереотипів знаходить Ширін. Погляди героїнь твору свідчать, що боротьба за права жінок має відбуватися передусім у повсякденному житті, тоді феміністичні переконання матимуть результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740/2012/1
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2012р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією / Т. Левовицький. - С.49-21
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.22-29
Баліньська, М. У пошуках моделі освітології / М. Баліньська. - С.30-33
Беднарська, Н. Дослідження освіти в Польщі / Н. Беднарська. - С.34-48
Кузьменко, О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти / О. Кузьменко. - С.49-51
Бех, І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех. - С.52-58
Крушевський, К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський. - С.59-61
Дічек, Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста / Н. Дічек. - С.62-68
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Олександрович Огнев’юк. - С.69-75
Ґайда, Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти / Я. Ґайда. - С.76-82
Мазур, Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір / Б. Мазур. - С.83-85
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.86-90
Даценко, Ю. Освітологічні акценти освітньої політики / Ю. Даценко. - С.91-95
Корчак, Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак. - С.96-105
Калашнікова, С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами / С. Калашнікова. - С.106-112
Мєшальський, С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту / С. Мєшальський. - С.113-116
Мороз, О. Медіа-освіта у структурі освітології / О. Мороз. - С.117-119
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Хоружа, Людмила Леонідівна.
    Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 86-90


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Вербицький, В. А.
    Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- оздоровлення -- рекреація -- літні дитячі колонії -- рухливі ігри
Анотація: Розглянуто питання організації літніх шкільних таборів на території Херсонської губернії. Наприкінці ХІХ ст. на Півдні України зароджується рух по оздоровленню та рекреації учнів. Значний внесок у розвиток цієї справи внесли різного роду громадські організації, зокрема, Товариства сприянню фізичному вихованню дітей (м. Одеса, м. Херсон). Завдяки їх зусиллям на південному узбережжі України відкриваються перші дачі-колонії, в яких під час літніх канікул діти із малозабезпечених сімей мали можливість відпочити та оздоровитися. Дачі-колонії були непогано організовані. Раціональне харчування, свіже повітря, рухливі ігри позитивно впливали на стан здоров’я школярів. Держава не виділяла коштів на ці заходи, тому фінансування здійснювалося за рахунок громадських організацій. Нестача коштів було причиною того, що літні дачі-колонії працювали не регулярно.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Мачинська, Н.
    Лідерство в освіті як провідний напрям освітньої політики [Електронний ресурс] / Н. Мачинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 117-128, DOI 10.28925/2312-5829.2022.348 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
лідерство в освіті -- людський фактор -- освітня політика -- управління
Анотація: Стаття присвячена аналізу теоретико-практичних аспектів освітнього лідерства. Зазначено, що лідерство: це модель управління освітньою організацією, що стимулює інноваційну поведінку педагогів, забезпечує використання новацій на всіх рівнях організації; повинно створити практику корпоративного управління з метою підтримки інноваційної поведінки педагогів в освітніх закладах різного типу. Автором показано, що одним із провідних напрямів державної освітньої політики виступає лідерство в освіті як спосіб ефективного управління персоналом в системі менеджменту освіти. Запропоновано різні підходи до визначення освітньої політики, де спільними показниками виступають: організована й цілеспрямована діяльність держави; комплексна система заходів державних інституцій; ключовий суб’єкт освітньої політики в суспільстві – держава; система освіти – провідний інститут демократичного суспільства. У статті виокремлено пріоритетні напрями освітньої політики: забезпечення державних гарантій доступу якісної освіти; створення умов для підвищення якості загальної та професійної освіти; формування ефективних економічних відносин в системі освіти; забезпечення системи освіти висококваліфікованими фахівцями, їх підтримка державою та суспільством; управління розвитком освіти на основі розподілу відповідальності між суб’єктами освітньої політики. Акцентовано увагу на техніці управління структурним підрозділом у закладі освіти (сукупність операцій, процесів і процедур управлінської діяльності, які виконуються формалізовано, на основі правил, інструкцій). Доведено, що навчання керівників основним аспектам кадрової політики в галузі освіти, залучення в програми їх підготовки й підвищення кваліфікації з питань організації управління персоналом сприяють формуванню в них науково обгрунтованої роботи з науковопедагогічними працівниками, що забезпечує ефективну організацію освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: К269584624/2017/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2017р. № 2
Зміст:
Драч, О. Освітній простір Європи доби Просвітництва:дискусії щодо гендерних параметрів навчання / О. Драч. - С.3-9
Кл.слова: гендер, жіноча освіта, просвітники
Попенко, Я. Румунська дипломатія у боротьбі за Бессарабію на Паризькій мирній конференції (січень — травень 1919 р. / Я. Попенко. - С.10-17
Кл.слова: дипломатія, Румунія, бессарабське питання
Срібняк, І. Табір інтернованих Військ УНР у Пикуличах (Польща)(січень — лютий 1921 р.): умови перебування та моральний стан вояцтва / І. Срібняк. - С.18-24
Кл.слова: інтернатовані, армія УНР, шпиталь
Ілюк, Т. Публічна дипломатія України в Грецькій Республіці: становлення та історичні трансформації (1991–2011 рр.) / Т. Ілюк. - С.25-31
Кл.слова: діаспора, культурні проекти, дипломатія
Щербак, В. Українська держава на межі XVII–XVIII ст. / В. Щербак. - С.32-37
Кл.слова: Гетьманщина, абсолютизм, державні засади
Іванюк, О. Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст. / О. Іванюк. - С.38-46
Кл.слова: військові підрозділи, музейні колекції, експозиція
Бонь, О. Київське театральне середовище першої половини 1920-х років у щоденниках Василя Василька / О. Бонь. - С.47-52
Кл.слова: театральне середовище, щоденники, Василько Василь
Довжик, А. Жінки — викладачі педагогічних і мистецьких вишів Києва у 1920-ті роки / А. Довжик. - С.53-63
Кл.слова: жінки-викладачі, виші, науково-педагічна
Байталюк, О. Діяльність пам’яткоохоронних органів на Шепетівщині у 1920–1930-х рр. / О. Байталюк. - С.64-70
Кл.слова: інспектура, пам'ятки, примусово-суспільні роботи
Мусіяченко, О. Історичні події як фактор впливу на розвій музичного середовища Києва другої половини XIX — початку XX ст. / О. Мусіяченко. - С.71-77
Кл.слова: музика, детермінізм, синергетика
Лабур, О. Київська кінофабрика ВУФКУ та фільм О. Каплера "Право на жінку":історія однієї заборони / О. Лабур. - С.78-87
Кл.слова: жіноче розкріпачення, гендер, кінофабрика ВУФК
Гедьо, А. Особливості правового статусу греків Ніжина у XVIII — на початку XIX ст.: аналіз приватноправових актів / А. Гедьо. - С.88-95
Кл.слова: правовий статус, ніжинська грецька громада, архів
Будзар, М. Смерть Миколи Гоголя у сприйнятті сучасників: есе Григорія Ґалаґана "Друзям" / М. Будзар. - С.96-101
Кл.слова: українська еліта, Ґалаґан Григорій
Мицик, Ю. З листування Василя Кравченка і Бориса Грінченка / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.102-108
Кл.слова: патріотизм, просвітництво
Анчабадзе, Г. Массовый террор в СССР. История одной семьи / Г. Анчабадзе. - С.109-113
Кл.слова: репресії, тоталітарний режим, Анчабадзе
Щербак, В. Резензія на книгу Брехуненко В., Синяк І. "Адвокати в судочинстві ранньомодерної Української держави — Гетьманщини" / В. Щербак. - С.114-115
Ковальов, Є. Рецензія на книгу Ададуров В. "Война цивилизаций: Социокультурная история русского похода Наполеона". — Т. 1: Религия — язык / Є. Ковальов. - С.115-116
Кравчук, О. Резензія на книгу Пиріг Р. Я., Тельвак В. В. "Михайло Грушевський: біографічний нарис" / О. Кравчук. - С.117
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Щербак, В.
    Українська держава на межі XVII–XVIII ст. / В. Щербак // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 32-37DOI 10.28925/2524-0757.2017.25

Кл.слова (ненормовані):
Гетьманщина -- абсолютизм -- державні засади
Анотація: У статті проаналізовано державні засади Війська Запорозького, сформовані в ході Визвольної війни середини XVII ст. Акцентується увага на трансформації цих правил під час «Руїни» під впливом положень «статей», які укладалися з Московією. На рубежі XVII–XVIIІ ст. в останній формується абсолютистська форма правління, що позначилося на відносинах з Гетьманщиною. Російська імперська влада взяла курс на ліквідацію Української держави, яка не змогла цьому протистояти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Ramač, J.
    Osnovni pravci, težnje i dileme u kulturno-prosvetnom i nacionalnom životu Rusina u Jugoslaviji (1945–1970) / J. Ramač // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 63-73, DOI 10.28925/2524-0757.2018.1.6373 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
національне питання -- національна ідентичність -- русини -- політичне життя
Анотація: Наприкінці Другої світової війни після звільнення від окупантів була створена нова держава — Федеративна Народна Республіка Югославія, з її комуністичним режимом. У новій державі русини, як невелика національна спільнота, могли реалізувати свої національні права відповідно до нової політичної, соціальної та соціально-економічної ситуації. У статті презентовано основні напрямки культурно-національної роботи, прагнення, дилеми та досягнення русинської спільноти в країні за чверть століття (1945–1970).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Щербак, В.
    Вагомий поступ у формуванні протурецької політики гетьмана Петра Дорошенка / В. Щербак // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 42-45, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.4246 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
політична свідомість -- гетьман -- держава
Анотація: У статті окреслено рівень політичної свідомості козацької старшини Війська Запорозького другої половини XVII ст. Зазначено прагнення Петра Дорошенка здобути суверенітет держави та об’єднати її у межах всіх етнічних українських земель. Характеризуються зовнішньополітичні уявлення гетьмана та його соратників про Україну під верховенством Оттоманської Порти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)