Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1672)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=держави<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сопова Д.
Назва : Поняття академічної чесності: науковий дискурс [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 26-31. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)2631 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)2631
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна чесність--академічний обман--кодекс честі студента--плагіат
Анотація: У статті розкрито роль академічної чесності як складової феномену університетської освіти та професійної підготовки майбутніх фахівців; розглянуто сутність поняття академічної чесності, його змістове наповнення щодо формування компетентного студента і науковця;визначено ставлення до плагіату серед студентів-магістрантів і молодих учених. Автором розглядається збільшення чисельності порушень принципів академічної чесності в освітній діяльності українського академічного середовища. Європейська практика з розвитку академічної чесності уформуванні етичної компетентності у майбутніх педагогів розглядається як зразок для нашої держави стосовно подолання таких проблем академічної нечесності, як списування, плагіат, нелегітимне отримання оцінок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобрицька, Валентина Іванівна
Назва : Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 53-58. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)5358 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)5358
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 14.43
Предметні рубрики: Освіта-- Інклюзивна освіта-- Інклюзивне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державна освітня політика--інтегроване навчання--освіта дітей з особливими потребами--підготовка педагогів
Анотація: У статті здійснено узагальнення інформаційних джерел з розроблення й запровадження державної освітньої політики України у сфері освіти осіб з особливими потребами; виокремлено актуальні проблеми галузі, що потребують розв’язання з урахуванням сучасних запитів держави й громадянського суспільства; схарактеризовано стан розроблення національного освітнього законодавства з інклюзивної освіти; виявлено актуальність розв’язання проблем з подолання негативного стереотипу сприйняття суспільством дітей з інвалідністю; проаналізовано готовність системи освіти України до реалізації пріоритетів державної кадрової політики щодо підготовки кадрів для забезпечення якісного навчально-виховного процесу в умовах інклюзії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Піддячий В.
Назва : Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 15-21. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)1521 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)1521
Примітки : суб'єкт учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній процес--європейські цінності--суб’єкт учіння--громадянська компетентність
Анотація: У статті розглянуто аксіологічні основи громадянської компетентності майбутніх педагогів. Визначено, що розвиток особистості майбутнього педагога та формування його громадянської компетентності доцільно здійснювати на основі загальнолюдських, національних та європейських цінностей. Встановлено, що цінності визначають вектор розвитку людини, суспільства та держави, формують образ бажаного майбутнього. До аксіологічних основи громадянської компетентності майбутніх педагогів віднесено три групи цінностей: загальнолюдські, національні та європейські. Вказано на необхідність розробки вимог до організації та здійснення освітнього процесу на основі цінностей природніх прав людини, верховенства права, сім’ї, патріотизму, національної культури, національного суверенітету, національної безпеки, справедливості, демократії, добра, краси та істини.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євтушенко Н.
Назва : Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 155-160. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)155160 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)155160
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--підвищення кваліфікації--професійне вдосконалення--вчитель
Анотація: У запропонованій статті розглядається проблема розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів у післядипломній освіті України і Республіки Польща. Описуються цілі освітнього процесу системи підвищення кваліфікації педагогів на сучасному етапі розвитку цих країн. Окреслюються можливості впровадження позитивного досвіду професійного вдосконалення польських вчителів. Автор акцентує увагу на важливості дефінування системи підвищення кваліфікації педагогів – однієї з ланок неперервної освіти фахівців, яка здійснює значний внесок в економіку будь-якої держави.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коцур Л.
Назва : Просопографічний портрет батьків-засновників Української незалежної держави та Литовської республіки: компаративний аналіз
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 101-109. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.211 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.211
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): україна--литовська республіка--президент--саюдіс--просопографія--державотворення
Анотація: У статті створено просопографічні портрети батьків-засновників Української незалежної держави та Литовської Республіки, відновлених у 1990 та 1991 рр. Акцентовано увагу на лідерах громадсько-політичних організацій, які становили ядро опозиційного руху проти диктатури компартії (Вітаутас Ландсбергіс, В’ячеслав Чорновіл, Левко Лук’яненко). Вдалося визначити спільні та відмінні риси очільників в обох країнах: національно-демократичний ухил, тривалість дисидентської діяльності, належність до того чи іншого суспільного прошарку, участь у політичній діяльності, особистий внесок у розбудову незалежності країни тощо. Водночас постають образи перших президентів України та Литовської Республіки Леоніда Кравчука й Альгірдаса Бразаускаса. Вони розглядаються з урахуванням фактору часу; відзначаються суттєві відмінності у стратегіях державницької поведінки цих двох вихідців з однієї комуністичної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салата, Оксана
Назва : Історичний досвід розбудови Чеської незалежної держави в умовах демократичних реалій 90-х років XX ст.
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 2. - С. 83-88. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.10 (Шифр К269584624/2019/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2019.2.10
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історичний досвід--добросусідство--історична пам’ять--чеська республіка--словацька республіка--оксамитова революція--помаранчева революція
Анотація: У статті здійснено аналіз історичного досвіду двох європейських держав — Чеської Республіки і Словацької Республіки; показано негативний спадок тоталітаризму, уміння їхнього керівництва уникнути негативних суспільних явищ, що стоять на заваді розбудови вільного громадянського суспільства; продемонстровано, у який спосіб чеський та словацький народи починали самостійне державницьке життя, «розлучившись» у мирний спосіб, без жодних істотних претензій один до одного. Наголошено, як у сучасних умовах демократичного середовища важливо підтримувати одне одного як партнери і сприяти укріпленню добросусідських відносин, що може стати прикладом для Української держави
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щербак В.
Назва : Вагомий поступ у формуванні протурецької політики гетьмана Петра Дорошенка
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 2. - С. 42-45. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.4246 (Шифр К269584624/2018/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.4246
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--гетьман--держава
Анотація: У статті окреслено рівень політичної свідомості козацької старшини Війська Запорозького другої половини XVII ст. Зазначено прагнення Петра Дорошенка здобути суверенітет держави та об’єднати її у межах всіх етнічних українських земель. Характеризуються зовнішньополітичні уявлення гетьмана та його соратників про Україну під верховенством Оттоманської Порти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казаков Г.
Назва : Афро-американська спільнота у період мобілізаційних заходів 1917 – 1918 рр.: надії та практика
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 1. - С. 39-43. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.14 (Шифр К269584624/2022/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.14
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перша світова війна--афроамериканці--мобілізація--експедиційний корпус--сегрегація--армія сша
Анотація: Статтю присвячено аналізу практики мобілізації представників афро-американської спільноти до лав армії США у роки Першої світової війни та їхнім очікуванням від участі у бойових діях. Окреслюється позиція американського уряду щодо ролі афроамериканців у збройних силах. Наголошено, що світова війна стала першою глобальною подією, яка дала афро-американській спільноті надію на здобуття рівних прав у межах своєї держави. Водночас в армії зберігалася сегрегація та дискримінація за расовою ознакою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонь, Олесандр Іванович
Назва : Гуманітарна інтелігенція Харкова 1920-х років в его-документах письменника Олекси Варавви (Кобця)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 167-173. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.119 (Шифр К269584624/2021/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.119
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська гуманітарна інтелігенція--харків--микола хвильовий
Анотація: У статті наголошується на тому, що дослідження діяльності української інтелігенції в радянський період, попри тривале вивчення в часи новітньої незалежної держави, ще не привело в українській історіографії до вироблення єдиних методологічних підходів. На основі аналізу раніше неопублікованих джерел особового походження українського письменника, редактора Олекси Варавви (Кобця) розглядається середовище української гуманітарної інтелігенції столиці УСРР Харкова. Висвітлено важливі постаті та атмосферу українського відродження того часу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A.
Назва : The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): докторантура--елітні школи--оцінка якості--університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)