Пошуковий запит: (<.>K=дистанційне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шевчук О. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади/О. Шевчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.28-37
|
>2.
| Чікарькова М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19/М. Чікарькова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.73-80
|
>3.
| Хомік О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams/О. Хомік, Н. Савчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.173-195
|
>4.
| Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.136-146
|
>5.
| Староста В. І. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не) змішування/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.133-153
|
>6.
| Руднік Ю. В. Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови/Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.122-128
|
>7.
| Побризгаєва В. Г. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання/В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.134-149
|
>8.
| Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання/О. Г. Глазунова [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.1-11
|
>9.
| Олефіренко Н. В. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти/Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.116-129
|
>10.
| Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу/О. Наливайко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.166-179
|
>11.
| Наливайко О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання/О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.143-162
|
>12.
| Мосьпан Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів/Н. Мосьпан // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.141-153
|
>13.
| Маліновський Б. Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття/Б. Маліновський // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.24-29
|
>14.
| Ляшенко І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі/І. В. Ляшенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.150-157
|
>15.
| Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/Н. Лопіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.156-184
|
>16.
| Кулімова Ю. Г. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти/Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.80-89
|
>17.
| Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/Н. Дика, О. Глазова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.205-220
|
>18.
| Гвоздій С. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах/С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.200-223
|
>19.
| Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.42-51
|
>20.
| Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1
|
|
|