Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (160)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дистанційне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-34 
1.

Шевчук О. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади/О. Шевчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.28-37
2.

Чікарькова М. Етичні аспекти дистанційного навчання у добу пандемії COVID-19/М. Чікарькова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.73-80
3.

Хомік О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams/О. Хомік, Н. Савчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.173-195
4.

Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 8.-С.136-146
5.

Староста В. І. (Не) змішане навчання у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не) змішування/В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.133-153
6.

Руднік Ю. В. Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови/Ю. В. Руднік // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 13.-С.122-128
7.

Побризгаєва В. Г. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання/В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.134-149
8.

Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання/О. Г. Глазунова [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.1-11
9.

Олефіренко Н. В. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти/Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 15.-С.116-129
10.

Наливайко О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу/О. Наливайко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.166-179
11.

Наливайко О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання/О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.143-162
12.

Мосьпан Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів/Н. Мосьпан // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.141-153
13.

Маліновський Б. Цифрова компетентність майбутнього концертмейстера-піаніста в умовах дистанційного навчання: сутнісний аналіз поняття/Б. Маліновський // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 8.-С.24-29
14.

Ляшенко І. В. Розвиток мотивації студентів до дистанційного навчання у вищій школі/І. В. Ляшенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.150-157
15.

Лопіна Н. Створення електронних екзаменаційних білетів засобами платформи дистанційного навчання MOODLE/Н. Лопіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.156-184
16.

Кулімова Ю. Г. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційної освіти/Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022,N N 12.-С.80-89
17.

Дика Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи/Н. Дика, О. Глазова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.205-220
18.

Гвоздій С. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах/С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1.-С.200-223
19.

Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.42-51
20.

Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 1
21.

Гаврілова Л. Г. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання в Україні/Л. Г. Гаврілова, Ю. І. Катасонова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.168-182
22.

Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/І. П. Воротникова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.15-20
23.

Волянюк А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання/А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.56-66
24.

Ветчанін Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти/Є. Ветчанін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.341-352
25.

Васильченко Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії/Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.43-55
26.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
27.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
28.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
29.

Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
30.

Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/A. Petrushkova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.104-111
 1-30    31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)