Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (594)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (38)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=допомога<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Срібняк І.
Назва : Табір інтернованих Військ УНР у Пикуличах (Польща)(січень — лютий 1921 р.): умови перебування та моральний стан вояцтва
Місце публікування : Київські історичні студії. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 18-24. - DOI 10.28925/2524-0757.2017.23 (Шифр К269584624/2017/2). - DOI 10.28925/2524-0757.2017.23
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернатовані--армія унр--шпиталь
Анотація: У статті проаналізовано умови перебування та моральний стан інтернованих вояків-українців Армії УНР у таборі Пикуличі (Польща) у січні — лютому 1921 р. Доведено, що побут таборян характеризувався значними труднощами, що було зумовлено перенаселеністю, браком дров для опалення бараків, неякісним харчуванням, недотриманням санітарно-гігієнічних норм, присутністю полонених червоноармійців. Водночас інтернованим надавалась кваліфікована лікарська допомога, що давало змогу уникнути поширення в їхньому середовищі пошесних хвороб.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Корчак Л.
Назва : Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 82-92 (Шифр О168872740/2013/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна допомога--причини безробіття--форми протидії безробіттю
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергєєнкова, Оксана
Назва : Психологічна допомога старшокласникам щодо вибору професії
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2002. - Вип. 1. - С. 165-170. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2002/1). - ISSN 1609-8595
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хмєлевська М.
Назва : Попередження агресії в молоді: соціальний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 16-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.2 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--соціокультурні детермінанти--соціальна допомога--молода людина
Анотація: Стаття присвячена феномену агресії як соціальному явищу, яке має і соціальні, і біологічні (психологічні) умови виникнення і розвитку. Авторка на основі аналізу наукових джерел здійснила класифікацію типів агресії, підкреслюючи, що типологія залежить від критерію поділу. Результати дослідження спираються на найбільш вживану класифікацію агресії на фізичну та словесну (психологічну), а також самоагресію. Особливу увагу в статті приділено соціокультурним детермінантам агресії та насильства молоді, серед яких виокремлено моделі агресії, що молоді люди спостерігають в близькому (сім’я, освітнє середовище) та віддаленому (ЗМІ, інтернет, телевізійні програми) оточенні. Наголошено, що обставинами, які обтяжують прояви агресії, є вживання алкоголю, наркотиків, комп’ютерна залежність. У статті підкреслюється, що ймовірність прояву агресивних форм поведінки залежить від частоти агресії в навколишньому середовищі, від її проявів авторитетними особами (наприклад вихователями), від спостереження вигоди агресії (наприклад у вигляді отриманої переваги), а також від частоти можливостей для агресивної поведінки. У статті акцентується, що допомоги потребують не тільки жертви агресії, а й агресори. Для того, щоб протидіяти агресії як складнику соціального життя молодої людини, мало виявити проблему; важливо усунути причини агресії. Обмеження, попередження і протидія цьому явищу потребує організації ефективної мережі соціальних послуг, а також активізації місцевих громад. На прикладі програм запобігання та усунення агресії в Республіці Польща авторка доводить, що допомогу, спрямовану на припинення агресії, слід вжити не лише заради особистого добробуту молодої людини, а й через соціальні і психологічні наслідки цього явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологія -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк (стр.9-14)
Левовицький Т. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю/ Т. Левовицький (стр.15-28) Кл.слова: освітні реформи, Польша,освіта Польщі ,соціологія освіти , Польша
Мешальський. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи/ Стефан Мешальський (стр.29-35) Кл.слова: освітні реформи, Польща,демократизація школи, Польща,освітні нерівності, Польща
Сисоєва С. О. Освітні реформи: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва (стр.36-45) Кл.слова: модернізація освіти,методологія міждисциплінарності,вища освіта
Поясок Т. Б. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Т. Б. Поясок (стр.46-50) Кл.слова: система освіти,міждисциплінарні зв'язки ,принципи освітньої політики
Гайдзіца А. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти/ А. Гайдзіца (стр.51-58) Кл.слова: система освіти, Польща,демографічні зміни, Польща,розвиток особистості, Польща
Ружанська А. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи/ А. Ружанська (стр. 59-65) Кл.слова: освітня політика,релігійна освіта,полікультурна Європа
Щурек-Борута. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти/ Аліна Щурек-Борута (стр.66-73) Кл.слова: суспільне замовлення,розвиток умінь,набуття знань
Козак. Науковий тезаурус інноваціної освіти/ Людмила Козак Кл.слова: освітня інновація
Корчак Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст/ Л. Корчак (стр.82-92) Кл.слова: соціальна допомога,причини безробіття,форми протидії безробіттю
Линьов К. О. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу/ К. О. Линьов (стр.93-96) Кл.слова: професійний розвиток,індивідуальна траєкторія навчання,підвищення кваліфікації
Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою/ П. Ю. Саух (стр.97-109) Кл.слова: професійна підготовка,соціокультурна місія,комерціалізація
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти/ У. Морщиньська, В. Морщиньський (стр.110-118) Кл.слова: філософія освіти, Польща,герменевтика ,феноменологія
Кузьменко О. Концептуальні моделі університету/ О. Кузьменко (стр.119-124) Кл.слова: місія Університету,функції Університету,ідея Університету
Чернуха Н. Соціологія освіти в структурі освітології/ Н. Чернуха (стр.125-130) Кл.слова: соціальні відносини,гуманітарна освіта,освітологія
Собецький М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта/ М. Собецький (стр.131-137) Кл.слова: міжкультурна освіта,ідентичність
Кужемпа Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти/ Я. Кужемпа (стр.138-146) Кл.слова: полікультурне навчання,імміграція,міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі/ Є. Огродська-Мазур (стр.147-154) Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити?/ В. Койс (стр.155-162) Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща,вчителі пограниччя,етнічні відносини
Мартиненко С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети/ С. Мартиненко (стр.163-167) Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа,модернізація освіти
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2002р.,N 1
Цікаві статті :
Вільш І. Системний підхід до освітніх реформ/ І. Вільш (стр.9-17)
Мещанінов О. Моделі університетської системи освіти: сьогодення та майбуття/ О. Мещанінов (стр.18-31)
Дьомін А. Суперечлива дія "закону ефекту" і формування витривалості в активній навчальній діяльності/ А. Дьомін, О. Дьомін, П. Лузан (стр.32-40)
Цехмістер Я. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: структура моделі, планування діяльності, специфіка управління/ Я. Цехмістер (стр.39-53)
Павленко О. Становлення іміджу навчального закладу нового типу/ О. Павленко (стр.54-60)
Мамєшина О. Екологічна психологія в системі неперервної освіти/ О. Мамєшина (стр.61-69)
Сисоєва С. Особистісно орієнтовані педагогічні технології: метод проектів/ С. Сисоєва (стр.73-80)
Шамес Й. Психодіагностика культурно-професійної спрямовпності студентів в індивідуалізації педагогічного процесу/ Й. Шамес (стр.81-92)
Волкова Н. Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності/ Н. Волкова (стр.93-101)
Волошинова Л. Аудіовізуальні мистецтва у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова (стр.102-106)
Джелілова Л. Реалізація принципу наступності в математичній підготовці майбутніх учителів/ Л. Джелілова (стр.107-111)
Лісова Н. До проблеми професійного вдосконалення молодого вчителя/ Н. Лісова (стр.112-117)
Воловик П. Проблеми порівняння результатів педагогічних експериментів/ П. Воловик (стр.121-127)
Васильєва М. Професійне визначення особистості: філософський аспект/ М. Васильєва (стр.131-140)
Вітковська О. Дослідження психологічних факторів професійного самовизначення особистості/ О. Вітковська (стр.141-147)
Тимченко Н. Формування професійно-етичних якостей у майбутнього фахівця митної служби/ Н. Тимченко (стр.148-154)
Малкова Т. Формування професійної спрямованості у слухачів вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ/ Т. Малкова (стр.155-164)
Сергєєнкова О. Психологічна допомога старшокласникам щодо вибору професії/ О. Сергєєнкова (стр.165-170)
Смирнова Т. Диригентсько-хорова підготовка у вищих педагогічних закладах освіти України/ Т. Смирнова (стр.173-181)
Андрейко О. Формування виконавської майстерності музиканта-інструменталіста/ О. Андрейко (стр.182-188)
Абашкіна Н. Професійні якості вчителя в оцінках німецьких дослідників XX століття/ Н. Абашкіна (стр.192-200)
Гайда І. Педагогіка любові до дитини Януша Корчака/ І. Гайда (стр.201-213)
До історії Полтавської Трудової колонії ім. М. Горького (стр.217-224)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шалак, Оксана
Назва : Наукова співпраця Каленика Шейковського і Бориса Грінченка крізь призму епістолярного наративу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 3. - С. 206-212. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.7 (Шифр С325934233/2023/29/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): каленик шейковський--борис грінченко--листи--епістолярний наратив
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що через листи Каленика Шейковського до Бориса Грінченка розкриті наукові взаємини вчених, спільність їхніх зацікавлень, взаємна підтримка і допомога —окремий епізод у біографіях, який характеризує обох як надзвичайноретельних лексикографів, талановитих мовознавців, знавців фольклору. Предмет дослідження —епістоляріи К. Шейковського та рецензія Б. Грінченка на «Опыт южнорусского словаря», які осмислено як джерела до біографій науковців. Метою стала реконструкція міжособистісних наукових зв’язків, особливостей співпраці дослідників за допомогою порівняльно-історичного методу, джерелознавчих прийомів і засобів, що дали змогу відтворити окремий період у життєписах учених. У результаті дослідження виявилося, що науковці обмінювалися окремими зафіксованими лексемами, 1888р. К.Шей ковськии надсилав опубліковании випуск «Опыта юж-норусского словаря» Б.Грінченку, на що той відгукнувся схвальною рецензією на сторінках львівського часопису «Зоря». На підставі его-документів можна констатувати, що К.Шейковський видавав словник власним коштом, Б.Грінченко допомагав йому порадами. Науковці обмінювалися власними працями, а також К. Шейковський надіслав своєму адресату 18 загадок із варіантами. Листи містять відомості про точну кількість лексем на окремі літери в словнику. Епістолярний наратив насичений подробицями життя, які створюють неповторну картину світу не тільки обох учених, тодішнього наукового життя, а й видавничої справи, побуту людей науки, ставлення до українства в імперії . Листи К. Шей ковського —свідчення матеріальних труднощів фактично засланого до М. Мензелінска Уфимської губернії небезпечного для імперії знавця української мови, який працював і в умовах ізоляції та переслідування. Над «Опытом...» К. Шеийковськиий працював понад 30 років, видати його повністю вченому перешкоджали і цензура, і його статус небезпечного українофіла, проте навіть ті два томи (у трьох випусках), які вдалося опублікувати, були значним внеском у мовознавство и фольклористику, змінили обізнаність із лексичним складом української мови
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бонь, Олесандр Іванович
Назва : Діяльність всеукраїнського комітету сприяння вченим у Києві в 1920-х рр.: соціальний контроль
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 1(4). - С. 88-94. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.8894 (Шифр К269584624/2017/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0754.2017.1.8894
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 03
Предметні рубрики: Історія-- Історія України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелігенція--соціальний контроль--житло--академпайок--оздоровлення--матеріально-грошове забезпечення
Анотація: У статті досліджується діяльність Всеукраїнського комітету сприяння вченим у найбільш критичний період — 1920–1925 рр. В умовах голоду 1921–1923 рр. у найбільшому науковому центрі України Києві комітет підтримував своєю роботою не тільки науковців, викладачів вищих навчальних закладів, але й митців. Розглядаються механізми, як ця допомога була перетворена більшовицькою владою на засіб соціального контролю інтелігенції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кузьмінська О. Г., Кантур В. О.
Назва : Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 11. - С. 80-91. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.117 (Шифр В505452853/2021/11). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.117
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня програма--інформаційна система--тестування--магістр--заклад вищої освіти
Анотація: В умовах COVID-19, коли більшість процесів переведено в онлайн, одним із завдань цифровізації сучасних університетів є реалізація маркетингових стратегій, зокрема, для здійснення професійно орієнтаційних заходів, та допомога майбутнім абітурієнтам – здобувачам І та ІІ (магістерського) рівня вищої освіти, у здійсненні вибору освітніх програм. Відтак актуалізується потреба проєктування інформаційної системи підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм за результатами профорієнтаційного тестування. Створення та використання системи «Підбір магістерської програми» сприятиме підвищенню ефективності профорієнтаційної роботи зі сторони закладів вищої освіти, а також більш свідомому вибору освітньої програми з боку вступників. За результатами аналізу потреб потенційних користувачів (майбутніх магістрантів) та існуючих аналогів, нами змодельовано інформаційну систему підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм. Визначено основні бізнес-процеси, типи користувачів (абітурієнт, методист, експерт, аналітик) та варіанти їх взаємодії із системою, а саме: формування тестів, проходження тестування, надання рекомендацій (освітніх програм) та здійснення освітньої аналітики. Запропоновано варіант реалізації цієї системи засобами Visual Stusio Code та MySQL для визначення спеціальностей та освітніх програм на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Даний веб-ресурс може бути корисним як для студентів чи майбутніх абітурієнтів університету, так і для інших користувачів, адже розроблювана система належить до класу довідкових. Окреслено напрями подальших досліджень, зокрема, застосування методів інтелектуального аналізу даних для здійснення освітньої аналітики. Визначено необхідність залучення фахівців для створення тестів – бази для визначення освітньої програми не лише на основі аналізу вподобань майбутніх абітурієнтів, але й рівня сформованості відповідних професійних навичок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)