Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1348)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Мережеві ресурси (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.

Herzberg M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour/M. Herzberg // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.140-150
2.

Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/K. Kwolek // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.122-126
3.

Євтушенко С. Провідні мотиви лірики Ади Негрі/С. Євтушенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
4.

Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.62-70
5.

Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.1-9
6.

Антипін Є. Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей (1919-1934рр.)/Є. Антипін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.27-39
7.

Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.206-219
8.

Бровко К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org/К. Бровко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.59-64
9.

Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./В. А. Вербицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.13-23
10.

Гаращенко Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок/Л. Гаращенко, С. Кондратюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 35.-С.63-70
11.

Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/С. В. Гозак, О. О. Філоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.61-69
12.

Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/Н. Голота, А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.59-64
13.

Гончаренко А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку/А. М. Гончаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.160-170
14.

Журавель Т. В. Стан функціонування та розвиток сімейних форм виховання в м. Києві/Т. В. Журавель, М. А. Снітко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.79-95
15.

Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/С. Кондратюк, І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.110-124
16.

Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/О. Д. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.43-56
17.

Літіченко О. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку/О. Літіченко, Д. Мастерук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.23-36
18.

Лапіан Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу/Т. Лапіан // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 31.-С.9-13
19.

Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/С. Лупаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.47-59
20.

Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/Я. Матюшинець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.40-55
 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)