Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Herzberg M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour/M. Herzberg // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.140-150
|
>2.
| Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/K. Kwolek // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.122-126
|
>3.
| Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/Я. Матюшинець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.40-55
|
>4.
| Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/О. Д. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.43-56
|
>5.
| Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.206-219
|
>6.
| Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.1-9
|
>7.
| Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/О. Половіна, І. Кондратець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.77-82
|
>8.
| Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.62-70
|
>9.
| Літіченко О. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку/О. Літіченко, Д. Мастерук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.23-36
|
>10.
| Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./В. А. Вербицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.13-23
|
>11.
| Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/С. Лупаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.47-59
|
>12.
| Павлюк Р. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення/І. Даценко, Р. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.200-217
|
>13.
| Гончаренко А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку/А. М. Гончаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.160-170
|
>14.
| Полєвікова О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.144-159
|
>15.
| Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/Н. Голота, А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.59-64
|
>16.
| Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.145-160
|
>17.
| Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/С. В. Гозак, О. О. Філоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.61-69
|
>18.
| Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/Т. Скрипник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.118-130
|
>19.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
|
>20.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2018г.,N 29 (Введено оглавление)
|
|
|