Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1348)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (4)Мережеві ресурси (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.

Herzberg M. Possibilities for supporting the development of children disliked by peers due to anti-social behaviour/M. Herzberg // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2021,N № 6.-С.140-150
2.

Kwolek K. Wychowanie do odbioru kultury masowej/K. Kwolek // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2016,N № 5.-С.122-126
3.

Матюшинець Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу/Я. Матюшинець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.40-55
4.

Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/О. Д. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.43-56
5.

Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.206-219
6.

Андрієвська В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів/В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.1-9
7.

Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/О. Половіна, І. Кондратець // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.77-82
8.

Єсікова І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти/І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.62-70
9.

Літіченко О. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку/О. Літіченко, Д. Мастерук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 2(41).-С.23-36
10.

Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23./В. А. Вербицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.13-23
11.

Лупаренко С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.)/С. Лупаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.47-59
12.

Павлюк Р. Особливості адаптування навчальних завдань з української мови для учнів середнього шкільного віку з порушенням мовлення/І. Даценко, Р. Павлюк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.200-217
13.

Гончаренко А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку/А. М. Гончаренко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.160-170
14.

Полєвікова О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.144-159
15.

Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/Н. Голота, А. Карнаухова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.59-64
16.

Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.145-160
17.

Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/С. В. Гозак, О. О. Філоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.61-69
18.

Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/Т. Скрипник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.118-130
19.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 31 (Введено оглавление)
20.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2018г.,N 29 (Введено оглавление)
 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)