Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти дошкільного віку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гозак С. В., Філоненко О. О.
Назва : Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 61-69. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--шкільна зрілість--функціональна готовність--мотиваційна готовність--дрібна моторика
Анотація: За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Літіченко О. Д.
Назва : Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 43-56. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.4356 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.4356
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--діти дошкільного віку--трудове виховання--праця--педагогічна преса
Анотація: Соціально-педагогічні процеси на початку другої половини ХХ сторіччя сприяли розвитку системи дошкільного виховання. З’ясовано, що трудове виховання було провідною ідеєю радянської держави, проте в системі освіти мало місце калькування завдань трудового виховання школи на дитячий садок. Відставання трудового виховання на теоретичному та практичному рівнях від соціального замовлення спонукали до удосконалення та реформування освіти в 1958-1959 роках. В статті проаналізовано передумови формування ідей трудового виховання дітей дошкільного віку. З’ясовано, що завдання організації праці дітей дошкільного віку були відокремлені від завдань навчання в школі. Підняті проблеми знаходили своє відображення в педагогічній пресі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прохорчук В.
Назва : Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 60-71. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.6071 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.6071
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): говоріння--діти дошкільного віку--дошкільна освіта--іноземна мова--іншомовне спілкування--навичка
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики особливостей та шляхів оптимізації процесу формування навичок мовлення у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови, обґрунтовані етапи, вправи та завдання формування навичок мовлення. Визначено, що основною метою дошкільного навчання іноземним мовам є формування у дитини уявлення про іноземну мову як про засіб спілкування, а також розвиток елементарних навичок іншомовної комунікації. Окреслено основні тенденції навчання дітей дошкільного віку іноземної мови в цілому, формування навичок говоріння зокрема на сучасному етапі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк С., Кушнір І.
Назва : Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 110-124. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти дошкільного віку--ігрова діяльність--класифікація ігрової діяльності--психотехнічні вправи--психологічні ігри
Анотація: У статті розглянуто теоретичні підходи до використання ігор психологічного спрямування у закладах дошкільної освіти. З’ясовано необхідність врахування класифікації ігор в процесі організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку з виокремленням групи ігор психологічного спрямування. Доведено, що усвідомлення та визначення спільних суттєвих ознак ігор педагогічного та психологічного спрямування є основою класифікації та забезпечує якість освітнього впливу на дітей. Уточнено поняття «психологічні ігри», що беруть початок від психотехнічних вправ, і які широко використовують під час проведення психологічних тренінгів і спрямовані на розвиток психічних процесів та властивостей особистості. Виокремлено складники психотехнічних вправ, що є елементами психологічних ігор. Обґрунтовано взаємозв’язок дидактичних ігор та ігор психологічного спрямування. Розроблено комплексну модель ігор психологічного спрямування, що враховує різні сфери психічного розвитку особистості дитини дошкільного віку: когнітивну, соціальну, емоційну, вольову та є складником дидактичних ігор. Одним із видів таких ігор є кінозологічні вправи, що забезпечують баланс емоційного та фізичного складника. Структуровано способи впливу психологічних ігор на розвиток таких психічних процесів особистості дошкільника, як: відчуття, сприйняття, мислення, свідомість, мова, пам’ять, уява; розвиток вольових якостей, проактивності, самоповаги, розвиток навичок спілкування, розвиток міжпівкульної спеціалізації, розвиток почуття доброзичливості; зняття напруженості, невротичних станів, страхів. Ефективність впровадження в освітній процес різноманітних ігор психологічного спрямування залежить від професіоналізму педагогів та забезпечить розв’язання конкретних завдань практичного характеру, що дозволить поліпшити освітній процес та комунікацію всіх його учасників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полєвікова О., Швець Т.
Назва : Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 115-128. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.8 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--діти дошкільного віку--онлайн інструменти--онлайн платформи--пандемія
Анотація: У статті здійснено аналіз нових реалій дошкільної освіти в умовах пандемії Covid-19; виокремлено проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками під час дистанційної освіти; означено пріоритетні он-лайн платформи та інструменти для роботи з батьками вихованців та дошкільниками. Також авторами представлені позитивні аспекти дистанційної освіти для педагогів, а саме – можливості безоплатного навчання на різних освітніх платформах; результати опитування вихователів та майбутніх бакалаврів щодо проблем дистанційної освіти дошкільників в умовах пандемії. Серед технологічних труднощів, насамперед, виокремлюємо наявність комп’ютерної техніки, швидкісного Інтернету, можливість у період епідемії відремонтувати будь-які пошкодження апаратури. До педагогічних проблем варто віднести дефіцит кадрів із універсальною підготовкою, тобто таких, які володіють сучасними педагогічними та інформаційними технологіями і психологічно готові до роботи з дошкільниками та їх батьками в новому навчально-пізнавальному мережевому середовищі. Адміністративні проблеми охоплюють складання списків для групових тренінгових занять, консультацій батьків, зв’язок із сім’ями та дітьми, у яких змінилася електронна адреса. Визначено пріоритетні онлайн-платформи та інструменти для роботи з батьками та дошкільниками. Автори також представляють позитивні сторони дистанційної освіти для вихователів, а саме можливість безкоштовної освіти на різних освітніх платформах; результати опитування вихователів та майбутніх бакалаврів з проблем дистанційного навчання дошкільників в умовах пандемії. Результати проведеного опитування засвідчили, що в умовах епідемії стосовно дошкільних закладів не всі переваги дистанційної освіти були реалізовані. Наприклад, через завантаженість дорослих (і педагогів, і батьків), мережевого середовища такі риси дошкільної освіти як гнучкість (одержання освіти у зручний час та в зручному місці), велика аудиторія, економічність, технологічність (використання в освітньому процесі нових досягнень інформаційних технологій), соціальна рівність і, як наслідок – якість, виявилися не характерними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полєвікова О., Швець Т.
Назва : Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 144-159. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.310 (Шифр О283150799/2021/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.310
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностичні методики--діти дошкільного віку--логіко-математичний розвиток--математична освіта--флеш-ігри
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)