Пошуковий запит: (<.>K=діти дошкільного віку<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Полєвікова О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том Т. 34,N № 3.-С.144-159
|
>2.
| Кондратюк С. Теоретичні основи використання ігор психологічного спрямування в роботі з дітьми дошкільного віку/С. Кондратюк, І. Кушнір // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.110-124
|
>3.
| Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/О. Полєвікова, Т. Швець // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.115-128
|
>4.
| Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/В. Прохорчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.60-71
|
>5.
| Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/О. Д. Літіченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.43-56
|
>6.
| Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/С. В. Гозак, О. О. Філоненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.61-69
|
|