Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (228)Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експеримент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Синопсис: текст, контекст, медіа - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Поліщук Я. Реорієнтація в сучасній українській літературі/Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
3.

Башкирова О. Тілесність як експеримент і перформанс у романі Олега Полякова "Рабині й друзі пані Векли"/О. Башкирова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 2.-С.16-26
4.

Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.104-120
5.

Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.77-88
6.

Рибалко О. О. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка»/О. О. Рибалко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.150-159
7.

Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2020,N № 9.-С.61-74
8.

Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.27-39
9.

Бігунова Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження/Ю. В. Бігунова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.13-23
10.

Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.49-60
11.

Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.34-44
12.

Грабовий А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.42-53
13.

Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/О. Ю. Тесленков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.208-216
14.

Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)