Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (48)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклади вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.


    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів [Електронний ресурс] / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 194-215, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
великі мовні моделі -- генеративний штучний інтелект -- науково-педагогічна діяльність -- чат-бот -- заклади вищої освіти -- трудові функції викладачів
Анотація: Однією з навичок, необхідних викладачу закладу вищої освіти у 21-му столітті, є застосування штучного інтелекту (ШІ), зокрема інструментів на основі великих мовних моделей, у науково-педагогічній практиці, розуміння принципів роботи ШІ та взаємодії з ним, реагування на ризики, пов’язані з використанням ШІ в освіті. Чат-боти на основі штучного інтелекту стали однією з найбільш використовуваних технологій у різних сферах людської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Коваленко, Ірина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Сяо, Лей
    Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Лей Сяо. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 196-209, DOI 10.28925/2312-5829.2021.412 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самовираження -- заклади вищої освіти -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- творче самовираження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Муромець, В. Г.
    Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень [Електронний ресурс] / В. Г. Муромець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 121-130, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.12130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальні компетентності -- студенти магістратури -- компетентнісні засади -- заклади вищої освіти
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізові концептуальних засад розвитку загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої освіти. Наголошено, що одними із основних завдань підготовки студентів магістратури є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі; визначеність й унормування змісту всіх підсистем освіти, що забезпечує поступовий розвиток загальних (універсальних) компетентностей, конкурентоспроможність на зовнішньому ринку праці, створення сприятливих умов для професійного вдосконалення, розвитку лідерських компетенцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Бульвінська, О.
    Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 95-106, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- види і форми професійного розвитку -- заклади вищої освіти -- науково-педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Друганова, Олена.
    Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Друганова, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 99-116, DOI 10.28925/2312-5829.2023.312 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самовдосконалення -- професійна діяльність -- заклади вищої освіти -- здобувачі
Анотація: Дане дослідження розглядає шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти. Метою статті є аналіз та узагальнення шляхів формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як важливих й необхідних компетентностей сучасного здобувача закладу вищої освіти, що накопичені в закладах вищої освіти України. Для досягнення цієї мети були проаналізовані наукові джерела та проведений емпіричний дослід, включаючи опитування та спостереження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Чжан, Вей.
    Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР [Електронний ресурс] / В. Чжан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 132-145, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність -- тенденції -- здобувачі освіти -- заклади вищої освіти -- КНР
Анотація: У статті розглянуто питання сучасних тенденцій формування професійної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Проаналізовано визначення поняття професійної компетентності на основі різних визначень і сформульовано власне бачення цього поняття як: сукупність знань, навичок, умінь та якостей, які необхідні для успішного виконання певної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Дембіцька, С.
    Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 16-21, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.1621. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
працеохоронна діяльність -- фахова підготовка -- фахівці -- механічна інженерія -- заклади вищої освіти
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність розвитку навичок працеохоронної діяльності студентів машинобудівних спеціальностей в процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти технічного спрямування. Проаналізовані ключові поняття дослідження, зокрема «працеохоронна діяльність», «працеохоронна компетентність», «культура безпеки» та наявні шляхи розвитку працеохоронної компетентності в процесі підготовки фахівців технічних спеціальностей. На основі ґрунтовного аналізу наукових публікацій з проблеми дослідження, окреслені умови формування навичок працеохоронної діяльності майбутніх фахівців машинобудівних спеціальностей в закладах вищої освіти, а також перспективи подальших наукових розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Мартиненко, С.
    Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - С. 32-37, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3237. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- корекційна (коригувальна) -- анкетування -- заклади вищої освіти -- освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему функціонування корекційної діагностики в закладах вищої освіти, подано аналіз основних концепцій розвитку педагогічної діагностики, її основних функцій; розкрито сутність і особливості діагностичної діяльності викладача університету. Автором особливу увагу звернено на складові корекційної функції діагностики, особливості її реалізації в освітньому процесі університету, її вплив на професійне становлення особистості, індивідуалізацію освітнього середовища. Подано конкретні приклади проведення корекційної діагностики у Київському міжнародному університеті з метою моніторингу навчальних досягнень студентів; проаналізовано труднощі та алгоритм їх подолання; розкрито особливості проведення діагностичного тестування й анкетування студентів багатопрофільного університету; визначено перспективи подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Chervona, L.
    Social and cultural determinants of the university social responsibility [Електронний ресурс] / L. Chervona, O. Bulvinska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P25-31, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університет -- соціальна відповідальність -- детермінанти -- заклади вищої освіти
Анотація: Розвиток людської цивілізації переконливо доводить, що людина, народжуючись в певну історичну епоху в певній країні, готується не до життя загалом, а до життєдіяльності в конкретних соціокультурних умовах. Аналіз наявної філософської, педагогічної, соціологічної літератури та напрями наукових і освітніх досліджень свідчать, що в останні роки помітно посилилася увага дослідників до проблеми соціальної відповідальності сучасних університетів. Діяльність університетів ніколи не обмежувалася лише підготовкою майбутніх фахівців, а виконувала соціальну функцію відтворення і розвитку самого соціуму і систем його життєдіяльності, реалізуючись через процеси трансляції культурних норм у змінюваних історичних обставинах, щоразу на новому матеріалі соціальних відносин. Незважаючи на те, що серед дослідників відсутня єдність щодо визначення соціальної відповідальності університету та сфер її здійснення, є загальне розуміння її як певного зобов’язання закладу вищої освіти перед суспільством. Саме тому важливо усвідомлювати, що соціальну відповідальність університетів потрібно розглядати в контексті загальної соціокультурної динаміки розвитку конкретного суспільства. У сучасному розумінні соціокультурна складова соціальної відповідальності університетів є сукупністю взаємопов’язаних економічних, соціальних і культурних відносин до освіти, наявність та зміст яких дозволяє їй (освіті) відповідним чином відповідати на вимоги соціуму і не тільки продуктивно діяти, але і саморозвиватися, самоорганізовуватися, оновлюватися, змінюватися і впливати на соціальні процеси. Соціальна відповідальність університету як соціального інституту перед суспільством, його окремими групами і прошарками полягає в його зобов’язанні сприяти своєю діяльністю розв’язанню важливих соціальних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bulvinska, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Мартиненко, С.
    Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 28-32, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація -- персоніфікація -- персоніфікований підхід -- фахова підготовка -- заклади вищої освіти
Анотація: Фахова підготовка в умовах реформування освітньої галузі набуває нових аспектів і форм реалізації освітніх програм із урахуванням особистісно орієнтованої траєкторії індивідуального професійного зростання кожного суб’єкта освітнього процесу. Актуальним у наш час є вирішення проблеми: що є важливим у процесі особистісно-професійного становлення – персоналізація чи персоніфікація освітнього процесу? У статті висвітлено особливості персоналізації та персоніфікації професійної підготовки фахівців, розкрито й уточнено їх сутність, подано аналіз наукових публікацій, присвячених означеній проблемі; зазначено необхідність запровадження персоніфікованого підходу, який є важливим засобом досягнення поставленої мети. Охарактеризовано теоретичні основи персоналізації та персоніфікації фахової підготовки, особливості організації освітньої діяльності, що охоплює пізнавальну, інформаційну, науково-інноваційну, соціальну, управлінську сфери. Доведено, що важливими умовами персоналізації освітнього процесу в закладах вищої освіти є культурний імпульс в ідеї демократизації та конструкції суспільства і людини, традиції соціально-гуманітарної думки, індивідуалізації освіти тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)