Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (48)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклади вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chervona L., Bulvinska O.
Назва : Social and cultural determinants of the university social responsibility [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 25-31. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університет--соціальна відповідальність--детермінанти--заклади вищої освіти
Анотація: Розвиток людської цивілізації переконливо доводить, що людина, народжуючись в певну історичну епоху в певній країні, готується не до життя загалом, а до життєдіяльності в конкретних соціокультурних умовах. Аналіз наявної філософської, педагогічної, соціологічної літератури та напрями наукових і освітніх досліджень свідчать, що в останні роки помітно посилилася увага дослідників до проблеми соціальної відповідальності сучасних університетів. Діяльність університетів ніколи не обмежувалася лише підготовкою майбутніх фахівців, а виконувала соціальну функцію відтворення і розвитку самого соціуму і систем його життєдіяльності, реалізуючись через процеси трансляції культурних норм у змінюваних історичних обставинах, щоразу на новому матеріалі соціальних відносин. Незважаючи на те, що серед дослідників відсутня єдність щодо визначення соціальної відповідальності університету та сфер її здійснення, є загальне розуміння її як певного зобов’язання закладу вищої освіти перед суспільством. Саме тому важливо усвідомлювати, що соціальну відповідальність університетів потрібно розглядати в контексті загальної соціокультурної динаміки розвитку конкретного суспільства. У сучасному розумінні соціокультурна складова соціальної відповідальності університетів є сукупністю взаємопов’язаних економічних, соціальних і культурних відносин до освіти, наявність та зміст яких дозволяє їй (освіті) відповідним чином відповідати на вимоги соціуму і не тільки продуктивно діяти, але і саморозвиватися, самоорганізовуватися, оновлюватися, змінюватися і впливати на соціальні процеси. Соціальна відповідальність університету як соціального інституту перед суспільством, його окремими групами і прошарками полягає в його зобов’язанні сприяти своєю діяльністю розв’язанню важливих соціальних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Теоретико-прикладні засади корекційної діагностики в закладах вищої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 32-37. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3237 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3237
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика--корекційна (коригувальна)--анкетування--заклади вищої освіти--освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему функціонування корекційної діагностики в закладах вищої освіти, подано аналіз основних концепцій розвитку педагогічної діагностики, її основних функцій; розкрито сутність і особливості діагностичної діяльності викладача університету. Автором особливу увагу звернено на складові корекційної функції діагностики, особливості її реалізації в освітньому процесі університету, її вплив на професійне становлення особистості, індивідуалізацію освітнього середовища. Подано конкретні приклади проведення корекційної діагностики у Київському міжнародному університеті з метою моніторингу навчальних досягнень студентів; проаналізовано труднощі та алгоритм їх подолання; розкрито особливості проведення діагностичного тестування й анкетування студентів багатопрофільного університету; визначено перспективи подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дембіцька С.
Назва : Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 16-21. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.1621 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.1621
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): працеохоронна діяльність--фахова підготовка--фахівці--механічна інженерія--заклади вищої освіти
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність розвитку навичок працеохоронної діяльності студентів машинобудівних спеціальностей в процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти технічного спрямування. Проаналізовані ключові поняття дослідження, зокрема «працеохоронна діяльність», «працеохоронна компетентність», «культура безпеки» та наявні шляхи розвитку працеохоронної компетентності в процесі підготовки фахівців технічних спеціальностей. На основі ґрунтовного аналізу наукових публікацій з проблеми дослідження, окреслені умови формування навичок працеохоронної діяльності майбутніх фахівців машинобудівних спеціальностей в закладах вищої освіти, а також перспективи подальших наукових розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 88-96. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади вищої освіти--моделювання--освітній простір--цифрова компетентність--цифровізація
Анотація: Стаття порушує питання впливу цифровізації на організацію, проведення та моделювання освітнього процесу в закладах вищої освіти. Зазначено, що тенденції цифрової трансформації освітнього простору в закладі вищої освіти потребують ґрунтовної практико-орієнтованої підготовки викладачів, спрямованої на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі професійної діяльності. Процес цифровізації подано як конвергенцію цифрових технологій, матеріальних і соціально-гуманітарних практик. Висвітлено основні умови цифровізації освітнього простору, що враховують цифрове покоління дітей, ресурсне забезпечення цифровізації освіти, відповідну законодавчу базу, підготовку кадрового потенціалу цифрової освіти, який володіє цифровими компетентностями, цифрові технології, які є ефективним механізмом моделювання освітнього простору. Наголошено на необхідності подолання негативних процесів і явищ під час цифрової трансформації освіти. Проаналізовано також різноманітні платформи та ресурси (Zoom, Google Meet, Google Class та інші). Окреслено особливості побудови цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти. Звернено увагу на підвищення стану цифрової компетентності учасників освітнього процесу, що охоплює технічну та інформаційну грамотність, критичне мислення, створення цифрового контенту тощо. Запропоновано власне бачення шляхів моделювання цифрового освітнього простору, формування професійної компетентності в здобувачів освіти. Визначено особливості моделювання цифрового освітнього простору в закладах вищої освіти, обґрунтовано необхідність залучення до його реалізації висококомпетентних фахівців, врахування основних складових освітнього простору: цифрове покоління, нові цифрові технології, цифрова економіка тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратенко В., Зайцев І., Любимов В.
Назва : Особливості проведення занять з фізичної культури в період дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 66-72. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.8 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--навчальний процес--пандемія--заклади вищої освіти
Анотація: Питання щодо організації навчального процесу в дистанційному форматі є одним з найактуальніших за останні два роки в сфері освіти. Відповідно це пояснюється тим, що існує ряд навчальних дисциплін, які в свою чергу вимагають безпосередньої присутності студентів, однією з таких є саме фізична культура. Враховуючи вищевикладене, слід встановити, що метою цієї роботи є здійснити аналіз основних засобів і механізмів для реалізації занять з фізичної культури в закладах вищої освіти, в контексті дистанційного формату навчання. Для досягнення цієї мети у статті було використано перелік методологічних інструментів для здійснення наукового дослідження. Таким чином, важливу роль відіграли функціональний і системний методологічні підходи, а також метод аналізу і синтезу, метод порівняння, метод аналізу наукової літератури. Основними результатами, які були здобуті безпосередньо внаслідок проведення дослідження, є саме як теоретичні, так і практичні засади питання організації занять з фізичної культури для студентів в умовах дистанційного навчання. Відповідно на початку роботи було встановлено сутність основних теоретичних понять досліджуваного питання, а також їх ознак і властивостей. Якщо говорити про практичну складову, то відповідно у ній проаналізовано основні підходи і засоби, що використовуються українськими закладами вищої освіти на даний момент. Практична цінність роботи безумовно полягає у тому, що вона може бути використана як викладачами, так і студентами у ході вирішення питань організаційного характеру щодо реалізації занять з фізичної культури в умовах боротьби з пандемією COVID-19.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 28-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізація--персоніфікація--персоніфікований підхід--фахова підготовка--заклади вищої освіти
Анотація: Фахова підготовка в умовах реформування освітньої галузі набуває нових аспектів і форм реалізації освітніх програм із урахуванням особистісно орієнтованої траєкторії індивідуального професійного зростання кожного суб’єкта освітнього процесу. Актуальним у наш час є вирішення проблеми: що є важливим у процесі особистісно-професійного становлення – персоналізація чи персоніфікація освітнього процесу? У статті висвітлено особливості персоналізації та персоніфікації професійної підготовки фахівців, розкрито й уточнено їх сутність, подано аналіз наукових публікацій, присвячених означеній проблемі; зазначено необхідність запровадження персоніфікованого підходу, який є важливим засобом досягнення поставленої мети. Охарактеризовано теоретичні основи персоналізації та персоніфікації фахової підготовки, особливості організації освітньої діяльності, що охоплює пізнавальну, інформаційну, науково-інноваційну, соціальну, управлінську сфери. Доведено, що важливими умовами персоналізації освітнього процесу в закладах вищої освіти є культурний імпульс в ідеї демократизації та конструкції суспільства і людини, традиції соціально-гуманітарної думки, індивідуалізації освіти тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Муромець В. Г.
Назва : Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 121-130. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.12130 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.12130
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальні компетентності--студенти магістратури--компетентнісні засади--заклади вищої освіти
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізові концептуальних засад розвитку загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої освіти. Наголошено, що одними із основних завдань підготовки студентів магістратури є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі; визначеність й унормування змісту всіх підсистем освіти, що забезпечує поступовий розвиток загальних (універсальних) компетентностей, конкурентоспроможність на зовнішньому ринку праці, створення сприятливих умов для професійного вдосконалення, розвитку лідерських компетенцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сяо Лей
Назва : Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 4. - С. 196-209. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.412 (Шифр О283150799/2021/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.412
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовираження--заклади вищої освіти--майбутні вчителі музичного мистецтва--творче самовираження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терлецька, Тетяна Сергіївна, Коваленко, Ірина Іванівна
Назва : Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 16. - С. 194-215. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1613 (Шифр В505452853/2024/16). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1613
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): великі мовні моделі --генеративний штучний інтелект--науково-педагогічна діяльність--чат-бот--заклади вищої освіти--трудові функції викладачів
Анотація: Однією з навичок, необхідних викладачу закладу вищої освіти у 21-му столітті, є застосування штучного інтелекту (ШІ), зокрема інструментів на основі великих мовних моделей, у науково-педагогічній практиці, розуміння принципів роботи ШІ та взаємодії з ним, реагування на ризики, пов’язані з використанням ШІ в освіті. Чат-боти на основі штучного інтелекту стали однією з найбільш використовуваних технологій у різних сферах людської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чжан, Вей
Назва : Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 132-145. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--професійна компетентність--тенденції--здобувачі освіти--заклади вищої освіти--кнр
Анотація: У статті розглянуто питання сучасних тенденцій формування професійної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Проаналізовано визначення поняття професійної компетентності на основі різних визначень і сформульовано власне бачення цього поняття як: сукупність знань, навичок, умінь та якостей, які необхідні для успішного виконання певної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Друганова, Олена, Наливайко, Олексій
Назва : Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 99-116. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.312 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.312
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовдосконалення--професійна діяльність--заклади вищої освіти--здобувачі
Анотація: Дане дослідження розглядає шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти. Метою статті є аналіз та узагальнення шляхів формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як важливих й необхідних компетентностей сучасного здобувача закладу вищої освіти, що накопичені в закладах вищої освіти України. Для досягнення цієї мети були проаналізовані наукові джерела та проведений емпіричний дослід, включаючи опитування та спостереження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 95-106. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безперервний професійний розвиток--види і форми професійного розвитку--заклади вищої освіти--науково-педагогічні працівники--підвищення кваліфікації--ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)