Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (388)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=законодавство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Іваницька, Ольга Михайлівна.
    Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США [Електронний ресурс] / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 71-75, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)7175. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в США

Кл.слова (ненормовані):
здобуття вищої освіти -- гранти на навчання -- кредит на навчання -- фінансування освіти
Анотація: У статті проаналізовано досвід США в питаннях застосування різних фінансових інструментів полегшення доступу до здобуття вищої освіти. Визначено, що основним інструментом обрано надання податкового кредиту. Окреслено основні підходи до державного сприяння здобуття вищої освіти, а саме: приймається спеціальне законодавство та визначаються спеціальні інституції; застосовується широкий арсенал інструментів та їх опцій; дозволяється широка диференціація умов реалізації програм в штатах; відбувається поєднання професійного досвіду фінансових установ і освітніх закладів; здійснюється постійний перегляд режиму реалізації програм, як правило, в сторону кращого задоволення інтересів і потреб здобувача освіти. Відзначена необхідність дотримання таких принципів в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Редько, Сергій Іванович
Панченко, Алла Гнатівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Грищук, Юлія.
    Адаптація польського законодавства про вищу освіту до вимог Європейського Союзу / Ю. Грищук // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 75-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.7580. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Освітнє право

Кл.слова (ненормовані):
адаптація законодавства -- законодавство про вищу освіту -- освіта в Польщі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.7580,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Барліт, Оксана Олександрівна.
    Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку = Information and digital competence as a tool of building the individual trajectory of professional development / О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 13. - С. 62-74, DOI 10.28925/2414-0325.2022.135 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна траєкторія -- післядипломна освіта -- навчання протягом життя
Анотація: Автори проводять думку, що ефективність навчання протягом життя напряму залежить від вибудовування фахівцем власної індивідуальної траєкторії професійного розвитку. Законодавство трактує її, як персональний шлях реалізації професійного потенціалу педагога, що базується на його вільному виборі закладів чи установ освіти, суб’єктів освітньої діяльності, видів, форм, темпу навчання, що сприяє якомога більшому розкриттю професійних можливостей фахівця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Могілевська, Вікторія Моїсеівна
Mohilevska Viktoriia
Сібіль, Олена Іванівна
Sibil Olena
Barlit Oksana


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)