Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (183)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=засвоєння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.


    Луцюк, М.
    Еволюція близнюкового міфу у давньосхідній традиції [Електронний ресурс] / М. Луцюк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Давній Схід -- близнюковий міф -- Каїн і Авель -- Йосиф Прекрасний -- Ісав і Яків
Анотація: У статті зосереджено увагу на розвиткові і трансформації близнюкового міфу в давньосхідному середовищі на прикладі давньої міфології присередземноморських культур (Давній Єгипет, Месопотамія, Палестина). Сюжет про братів-близнюків (життєвих антиподів) – неодмінний складник давньосхідної літературної традиції, і поруч із космогонічними і антропогонічними міфами є архетиповим. Проаналізовано давньоєврейські варіанти близнюкового міфу, представлені в текстах Тори (П’ятикнижжя Мойсея), простежено еволюцію близнюкової метафори в старозавітних оповідях про Каїна та Авеля, Ісава і Якова, Йосифа Прекрасного. Спостерігається засвоєння близнюкових сюжетів традицією Передання аврамістичних віровчень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Просалова, В.
    Художні особливості казок Емми Андієвської [Електронний ресурс] / В. Просалова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
народна казка -- літературна казка -- творча індивідуальність автора -- казковий герой -- хронотоп -- наратор
Анотація: У статті на матеріалі збірки Емми Андієвської «Казки» (2000) виявлено характерні ознаки авторських казок письменниці. Завдяки порівняльному методу з’ясовано, що авторка актуалізувала багатьох відомих у казковій традиції персонажів: лева, зайця, орла, бика. Творче засвоєння «Панчатантри» дало їй можливість збагатити систему персонажів української літературної казки, застосувати у збірці форму діалогу, властивого індійському казковому епосу, шакала та звичайної консервної бляшанки. Ці персонажі упродовж однієї ночі розповідають один одному для підтвердження своїх думок казки. Діалогічна позиція письменниці виявилася в реалізації різних поглядів на світ, у розумінні того, що читачеві не слід нав’язувати готової відповіді на питання. Встановлено, що чимало персонажів казок Емми Андієвської не мають аналогів у народних, а витворені авторською уявою, як наприклад: Галайло, Яян та інші. У збірці «Казок» Емма Андієвська реалізувала діалогічну модель казкового наративу, вміло поєднала повчальні й розважальні елементи, свідомо акцентувала жанрову специфіку творів заголовковим комплексом: «Казка про блискавку», «Казка про пихатість», «Казка про мандрівника»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Volchukova, Viktoriia.
    Intercultural interaction of folk-stage dance of Ukraine and European countries [Електронний ресурс] / V. Volchukova, O. Tishchenko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P33-42, DOI 10.28925/2617-5266.2023.81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
країни Європи -- міжкультурна взаємодія -- народно-сценічний танець -- український народно-сценічний танець
Анотація: На сучасному етапі розвитку України, в умовах дії воєнного стану, особливого значення набуває проблема посилення міжкультурної взаємодії між різними народами світу. Важливим питанням міжкультурної взаємодії України та Європи сьогодні є зближення етнічних культур та засвоєння культурно-моральних цінностей, звичаїв, танцювальних традицій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tishchenko, Olena


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Касаткін, Дмитро Юрійович.
    Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 33-39DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.33d9. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- мультимедіа -- медіа
Анотація: В статті розглянуті специфічні принципи та особливості процесу сприйняття інформації в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі. Наведено особливості засвоєння інформації залежно від форм представлення навчального матеріалу. Описано психолого-фізіологічні аспекти сприйняття інформації в процесі візуалізації її подання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Касаткіна, Ольга Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Лісаковська, О.
    Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 35-43, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.3543. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ІК-компетентності -- електронне навчання -- e-learning
Анотація: У статті розглядаються особливості розвитку ІК-компетентностей педагога для роботи в системі електронного навчання (e-learning). Автором розглянуто поняття «електронне навчання». Розглянуто роль інформаційних технологій в сучасному світі постійно зростає. Вказано, що E-learning інтегрує ряд понять в сфері застосування сучасних інформаційних і комунікаційних технологій в освіті, таких медіа, навчання на основі Webтехнологій, онлайн-навчання і т.д. Автором відзначено, що Web-технології на основі гіпертекстів, які дозволяють істотно заощадити матеріальні засоби, так як немає необхідності купувати додаткове програмне забезпечення для роботи з гіпертекстовими документами. Доведено необхідність опанування педагогічними працівниками навчальних закладів основними термінами електронного навчання та розуміння їх значення, усвідомлення ролі та необхідності впровадження електронного навчання в освітніх навчальних закладах країни. Доведено, що впровадження різних форм дистанційної освіти в навчальних закладах сприятиме підвищенню рівня інформатичної компетенції працівників закладів освіти, полегшить сприйняття та засвоєння навчального матеріалу, наддасть додаткові можливості бажаючим отримати спеціальну або додаткову освіту. Наведено і аргументовано переваги використання засобів і технологій електронного навчання (e-learning). Розглянуто різні підходи до визначення і змісту ІК-компетентності сучасного педагога. Представлено зміст професійної компетентності педагога в області інформаційно-комунікаційних технологій. Автором визначено, що організаційно-педагогічне забезпечення дозволить досягти високого рівня підготовки викладача для роботи в системі е-навчання за рахунок виконання наступних умов: визначено основні завдання, які вирішуються викладачем в системі е-навчання, на їх основі систематизовані його основні види діяльності при дистанційному викладанні; на основі аналізу видів діяльності складені вимоги до кваліфікації викладача; на базі кваліфікаційних вимог сформульовані компетенції викладача, для вимірювання яких розроблені завдання; з урахуванням компетенцій розроблена модель курсу і програма підвищення кваліфікації; розроблений і апробований дистанційний курс підвищення кваліфікації. Описані ключові складові компетентності електронного навчання як напрямок професійного самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Девін, В.
    Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 17-29, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
технічна механіка -- теорія механізмів і машин -- кінематика
Анотація: Технічна механіка, як комплекс фундаментальних загальнотехнічних дисциплін, є теоретичною і науковою основою вивчення і розвитку сучасної техніки. Користуючись її законами і принципами, можуть бути розроблені і досліджені споруди, конструкції, машини та обладнання. Разом з тим, технічна механіка є найбільш складною для засвоєння. Основні труднощі пов'язані з тим, що курс заснований не тільки на застосуванні законів теоретичної механіки до складних механізмів різного типу, але і відрізняється своєю специфікою та особливостями, базується на незнайомій раніше студентам термі-нології, є введенням в механіку машин в цілому. Засвоєння цього матеріалу утруднено і обмеженнями за часом, що відводиться на вивчення даного предмету у вищих технічних закладах освіти. Отже, викладення технічної механіки в сучасних умовах вимагас широкого залучення комп’ютерних технологій до освітнього процесу, що відповідає вимогам інтенсифікації самостійної роботи студентів, урізноманітнює форми i засоби навчання, мотивує студентів та оптимізує процес їх навчання. Проблема дослідження полягає у виявленні можливостей інтенсифікації процесу навчання технічної механіки, яка є основоположною дисципліною для інших спеціальних дисциплін в технічному ВЗО, за допомогою використання навчальної комп'ютерної програми GIM. В тексті статті наводиться обґрунтування доцільності використання програми GIM під час вивченні дисципліни технічна механіка студентами інженерно-технічних вищих закладів освіти. Програмне забезпечення GIM використовується для того, щоб підтримувати і доповнювати теоретичні лекції, під час практичних занять, GIM виступає в якості навчального додаткового інструменту для зміцнення знань, отриманих студентами. Навчання студентів молодших курсів загальнотехнічних дисциплін на основі використання навчальної комп'ютерної програми GIM підвищує професійну культуру майбутнього фахівця, стимулюючи його потребу в постійному самовдосконаленні. Нові освітні технології є ефективним методом навчання студентів і сприяють кращому розумінню предмета, популяризації та поширенню наукових знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ткачук, В.
Скоробогатов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Varchenko-Trotsenko, L.
    Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions = Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесізакладів вищої освіти / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 119-126, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відеоматеріали -- мікронавчання -- відео-лекція
Анотація: Одним з сучасних трендів як в освіті, так і для організацій, є мікронавчання, що передбачає використання коротких відео в освітньому процесі. Мікронавчання має ряд переваг, зокрема це підхід, більше орієнтований на студентів, спрямований на підвищення рівня засвоєння знань, вимагає менше часу на навчання у студентів, надає можливість навчатися будь-коли та будь-де з використанням власних пристроїв, покращує мотивацію тощо. У статті розглянуто методичні аспекти створення навчальних відеоматеріалів, враховуючи психологічні особливості та навчальні звички сучасних студентів. Відеоматеріали належать до найпотужніших інструментів в освітньому процесі, оскільки вони забезпечують одночасне сприйняття учасниками навчання аудіальної та візуальної інформації. Відеоматеріали для мікронавчання мають бути чітко структурованими та залучати студентів до освітнього процесу, зокрема вони можуть бути включені до різних ресурсів електронних навчальних курсів (ЕНК). Існують різні типи відео, що використовуються в ЕНК, такі як вступне відео, відео-лекції, відео-інструкції, додаткові матеріали, інтерактивні відео. Не зважаючи на різноманітність контенту, всі відеоматеріали проходять однакову процедуру створення, що включає: поділ матеріалу на завершені частини, визначення понять, написання змістових питань, структуризація компонентів тощо. Створення відео для електронного навчального курсу має бути чітко спланованим процесом, щоб забезпечити високу якість вихідного продукту. В статті також розглядаються особливості вебінарів як можливості використання відеоматеріалів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано різні типи вебінарів, зокрема вебінар-консультація, теоретичний вебінар, практичний вебінар.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Vember, V.
Вембер, Вікторія Павлівна
Terletska, T.
Терлецька Т.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Костікова, Ілона.
    Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 73-84, DOI 10.28925/2414-0325.2023.156 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- англійська мова -- учень -- урок -- пісня -- музика
Анотація: На уроках англійської мови одним із цікавих засобів навчання стають музично-пісенні засоби. Їх призначення як дидактичного засобу – формування англомовної компетентності, вплив на емоційно-почуттєву сферу учнів, ігрова форма швидкого засвоєння навчального програмного матеріалу, підйом інтересу, цікавості, захоплення на уроках англійської мови. Мета дослідження – схарактеризувати впровадження музично-пісенних засобів на уроках англійської мови із можливістю використання цифрових технологій. Завдання дослідження: проаналізувати авторські підходи до визначення засад музично-пісенних засобів; окреслити їх вплив на різні аспекти мови; навести приклади застосування цифрових технологій при використанні музично-пісенного матеріалу на уроках англійської мови. Результати дослідження свідчать, що музично-пісенні засоби – це засоби навчання на основі впровадження ритміко-пісенного матеріалу у викладанні англійської мови учням початкової школи. Використання пісень сприяє контекстному впровадженню лексичних одиниць і мовленнєвих зразків, легшому і швидкому запам’ятовуванню англомовного матеріалу. На сучасному уроці англійської мови необхідно застосовувати цифрові технології, щоб створити штучне англомовне середовище із використанням аутентичних пісень з сайтів, відеороликів ютубу, тік-току тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Цзян, Хаочже


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: О283150799/2011/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мороз, О. О. Медіа-освіта: історичний аспект розвитку / О. О. Мороз. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Алексеєв, О. М. Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування / О. М. Алексеєв. - С.12-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошайло, О. С. Використання інноваційних технологій і прийомів для організації самостійної роботи студентів (аналіз зарубіжного досвіду) / О. С. Хорошайло. - С.24-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Чудіна, О. Л. Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії / О. Л. Чудіна. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шовковий, В. М. Навчання читання давньогрецьких автентичних текстів з низькою та середньою імпліцитністю / В. М. Шовковий. - С.46-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, І. В. Формування професійного зростання майбутніх фахівців у сфері права через міжнародні стажування / І. В. Ляшенко. - С.59-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексенко, В. М. Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці / В. М. Олексенко. - С.68-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі / О. В. Сенчук. - С.78-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметаніна, Л. С. Алгоритмічна діяльність як вектор покращення професійної підготовки майбутніх учителів суспільно-гуманітарного напряму / Л. С. Сметаніна. - С.90-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, О. В. Соціальна педагогіка та соціальна робота у сучасному освітологічному просторі / О. В. Безпалько. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. До проблеми становлення освітології в Україні / О. М. Кузьменко. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, О. В. Соціально-виховне середовище позашкільних навчальних закладів як чинник соціального становлення особистості / О. В. Литовченко. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Байталюк, О. М. Дитина в сімейних правовідносинах / О. М. Байталюк. - С.134-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, С. А. Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів / С. А. Калашнікова. - С.143-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, А. Г. Експертне оцінювання методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / А. Г. Панченко. - С.168-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Стороженко, О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах / О. М. Стороженко, О. Б. Німко. - С.177-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Канафоцька, Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості / Г. П. Канафоцька. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Пішун, С. Г. Вільний час та його використання як інтегративний чинник розвитку особистості студента / С. Г. Пішун. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Демченко, Я. А.
    Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Я. А. Демченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 144-153. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
персонал -- розвиток -- мультимедійні засоби -- викладання -- інновації в освіті -- інноваційний потенціал ВНЗ -- університет
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку персоналу вищих навчальних закладів. Проведене нами дослідження підтверджує гіпотезу про те, що одним з основних напрямів розвитку викладачів та персоналу університету в цілому може бути навчання використанню сучасних мультимедійних засобів та розвиток презентаційної компетентності. Провідні позиції займає університет, який має сучасне обладнання та технології, створює систему засвоєння сучасних методів співробітниками, застосовуючи при цьому підходи до розвитку персоналу, запозичені у бізнесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Чудіна, О. Л.
    Кількісне визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі навчання географії [Електронний ресурс] / О. Л. Чудіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 35-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
географічне наукове поняття -- засвоєння поняття -- повнота засвоєння поняття -- коефіцієнт засвоєння змісту -- взаємозв’язків поняття -- рівень сформованості поняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблеми визначення повноти засвоєння наукових понять у процесі їх оволодіння студентами-географами. Автором уточнені основні коефіцієнти повноти засвоєння окремих логічних складових понять та на основі комплексної оцінки останніх розроблені рівні сформованості географічних понять за вимогами Болонського процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Джуринський, П. Б.
    Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 84-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
спортивні дисципліни -- підготовка -- міждисциплінарна інтеграція -- методи -- мотивація -- коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу
Анотація: Недостатність глибини міждисциплінарної інтеграції призводила, до недостатнього засвоєння студентами низки тем. У дослідженні представлено результати з визначення методичних аспектів викладання спортивних дисциплін з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Підготовка майбутніх фахівців здійснювалася з урахуванням поглиблення міждисциплінарних зв’язків, активізацією самостійної діяльності студентів та використанням інтерактивних методів навчання. Виявлено, що коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та показники мотивації до використання міждисциплінарної інтеграції спортивних дисциплін у досліджуваних експериментальної групи поліпшилися, що призвело до підвищення рівнів підготовки. У перспективі, дослідження проблеми усвідомленого позитивного ставлення до занять фізичним вихованням та здорового способу життя майбутніх учителів фізичної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Іващук, О. В.
    Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle [Електронний ресурс] / О. В. Іващук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 132-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
система керування навчанням Moodle -- дистанційний курс -- форум -- чат -- глосарій -- тести -- індивідуальні завдання -- самостійна робота
Анотація: В статті досліджується питання підвищення ефективності викладання математики студентам економічних спеціальностей шляхом залучення до навчального процесу системи керування навчанням Moodle. Розглянуто приклад дистанційного курсу, структура якого забезпечує якісне засвоєння навчального матеріалу, організацію спілкування та управління діяльністю учасників курсу, гнучкість, доступність та інтерактивність навчання, урізноманітнення форм перевірки та оцінювання знань, навчання у співпраці. Визначено функції Moodle в процесі навчання. З’ясовано можливості поєднання традиційних методів навчання з дистанційними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Дика, Н. М.
    Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів [Електронний ресурс] / Н. М. Дика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 90-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
граматика -- морфологія -- синтаксис -- граматичні поняття -- лінгвістичне поняття -- мовна система
Анотація: У статті висвітлено особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На часі є створення нових підходів до вивчення граматичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення граматики. Ефективна організація навчання синтаксису у сучасній школі зумовлена врахуванням особливостей типології, структури, планування, підготовки, побудови та організації сучасного уроку української мови, а також тенденції його розвитку. Виокремлено та обґрунтовано етапи процесу засвоєння граматичних понять у сучасній лінгводидактиці. Репрезентовано систему вправ, спрямовану на засвоєння граматичних понять учнями основної школи під час вивчення синтаксису.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Слюсаревський, Н. М.
    Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс] / Н. М. Слюсаревський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 177-187, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- корпоративні цінності -- життєві цінності -- лідерство служіння -- регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Васьківська, Г. О.
    Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. О. Васьківська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 137-149, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- підготовка майбутнього вчителя -- системність знань -- міждисциплінарні зв’язки -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Бульвінська, О.
    Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 83-103, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- викладання і навчання на основі дослідження -- дослідницький метод -- кейс-метод -- метод проектів -- методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Світайло, С.
    Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / С. Світайло. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 259-271, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.259271. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музичного мистецтва -- диригентсько-хорова підготовка -- музично-теоретичний -- вокально-хоровий -- виконавський аналіз -- інтерпретація вокально-хорового твору
Анотація: Розглянуто методичні аспекти підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі здобуття ним вищої освіти. У процесі диригентсько-хорової підготовки вони мають не лише навчитись грати партитуру хорового твору, технічно опрацьовувати її, а й осмислювати вокально-хорові твори, аналізувати й інтерпретувати їх. Наголошено на необхідності формувати у них здатності здійснювати інтерпретацію вокально-хорового твору шляхом засвоєння прийомів і засобів музичнотеоретичного, вокально-хорового і виконавського видів аналізу, визначено мету і завдання кожного з них. Запропоновано орієнтовний вокально-хоровий аналіз хору М. Лисенка «Сон», у якому розкрито його загальні жанрові особливості як музичного твору, призначеного для хорового виконання. Зокрема, охарактеризовано форму, розмір, мелодику, тональність, гармонію, теситуру, динаміку, визначено виконавські труднощі, запропоновано виконавський план. Спираючись на здобуті у процесі фахової підготовки теоретичні знання, набуті методичні навички, самостійно опрацьовуючи конкретні хорові твори, вчитель музичного мистецтва зможе досягти бажаних результатів у музичному розвитку школярів засобами вокально-хорового співу. Стверджується, що у процесі диригентсько-хорової підготовки методично доцільно доручати студентам самостійно здійснювати як окремі види аналізу (музично-теоретичний, вокально-хоровий і виконавський), так і загальну інтерпретацію вокально-хорових творів, над якими вони працюють у класі з диригування чи хоровому класі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)