Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1344)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (43)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=здоров’я<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.


    Koloskova, Nadiya.
    Approaches to distance learning in physical education in colleges during war [Електронний ресурс] = Нові підходи до організації дистанційного навчання фізичного виховання в умовах війни в закладах фахової передвищої освіти / N. Koloskova. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P94-103, 10.28925/2518-7635.2022.79 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- фізичне виховання -- студент
Анотація: Карантин та протиепідемічні заходи через запобігання поширенню COVID-19, російська військова агресія проти України та запровадження через це освітнього процесу в дистанційному форматі, значно обмежили можливість студентів користуватися спортивними залами закладів фахової перед вищої освіти та знизили кількість практичних з викладачами, що згубно вплинуло на стан здоров’я студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Колоскова, Надія


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.


    Kravchyna, T.
    Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages = Дистанційне навчання і викладання англійської мови: переваги та недоліки / T. Kravchyna // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 71-79, DOI 10.28925/2414-0325.2021.116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- дистанційне навчання -- англійська мова -- переваги і недоліки -- сучасні технології
Анотація: Електронне навчання іноземних мов набуває великого значення через зростання інтересу до інтернету. Воно стає популярним методом завдяки своїй доступності, простоті та перспективності, які сприяють покращенню спектра та якості дистанційного навчання при викладанні англійської мови у вищих навчальних закладах в умовах пандемії. Механізм навчання – ключовий процес людського життя, який визначає розвиток особистості. Швидкі темпи розвитку інформаційних технологій призводять до витіснення традиційного навчання у вищих навчальних закладах за допомогою більш сучасних методів, включаючи дистанційне навчання при викладанні англійської мови. Ця стаття намагається відобразити сучасні тенденції у вивченні іноземних мов за допомогою дистанційних технологій. В даний час нові технології та інтернет дозволяють людині отримати необхідні знання, не виходячи з дому, користуючись персональним комп’ютером. У цій статті розглядаються переваги та недоліки дистанційного навчання у викладанні іноземної мови порівняно з денною та заочною формами навчання. Аналіз опитування підтверджує, що якість та структура навчальних курсів, як правило, набагато краща в дистанційному навчанні, ніж в традиційних формах навчання. Дистанційне навчання охоплює всі практичні методи навчання та пропонує велику кількість завдань, призначених для самостійного навчання, з ймовірністю отримання повсякденних консультацій. Воно використовує найновіші досягнення інтерактивних та інформаційних технологій та надає рівні можливості навчання студентам незалежно від стану здоров’я, місця проживання, фінансової безпеки та елітарності. Крім того, у статті наведено та пояснено недоліки цієї форми навчання над іншими формами та причини, чому дистанційна освіта може бути неефективною (відсутність бесіди віч-на-віч, одностороннє пояснення та відсутність конструктивних навичок). Студент також повинен мати певні психологічні риси та технічні засоби, такі як комп’ютер та доступ до інтернету. Висновки, зроблені в результаті порівняння, дозволяють визначити сфери, що потребують особливої уваги, а також вибрати найбільш зручні інструменти для ефективного вивчення іноземних мов та англійської, зокрема.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кравчина Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Мохоньок, З.
    Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою [Електронний ресурс] / З. Мохоньок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 15-29, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
детермінанти здоров’я -- здоров’я населення -- формування здорового способу життя людей
Анотація: Дослідження соціально-культурного стану сьогоднішньої України демонструє, що пропагування здорового способу життя населення та збереження здоров’я нації є одним із пріоритетних векторів розвитку держави й суспільної свідомості. Зміни у культурному, економічному та соціальному житті України, що відбулися за останні роки, виявляють нагальні проблеми у вітчизняній системі охорони здоров’я населення, вказуючи на необхідність перегляду підходів до її вдосконалення та модернізації. Глобальний локдаун, що відбувся через спалах коронавірусу COVID-19, буквально паралізував увесь світ, викривши слабкі місця більшості із світових країн у багатьох галузях суспільного життя (охорона здоров’я, освіта, промисловість тощо) з одного боку, та ставши каталізатором реформаційних процесів та позитивних зрушень – з іншого. Одним із прикладів готовності до світових епідемій може слугувати Канада – країна, яка вважається основоположницею та лідером серед світових розвинених держав у галузі формування здорового способу життя населення та збереження здоров’я нації. Автором проаналізовано сучасний стан досліджень зарубіжними науковцями періодів розвитку стратегії Канади стосовно формування здорового способу життя населення. Закцентовано увагу на особливостях дій канадського уряду у період пандемії COVID-19 та на ефективності прийнятих Канадою заходів у протидії коронавірусній інфекції. У статті визначено та схарактеризовано основні історичні етапи становлення феномену формування здорового способу життя населення (ФЗСЖ) в Канаді у глобальному контексті. Автором досліджено, як національний та світовий розвиток, масштабні економічні кризи та інші світові потрясіння окреслили сутність концепту формування здорового способу життя та збереження здоров’я нації як одного із пріоритетних напрямів і ціннісних орієнтацій держави. Окреслено перспективи подальших наукових розвідок щодо застосування прогресивного досвіду Канади у формуванні здорового способу життя населення в українських реаліях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Заплатинський, Василь.
    Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною [Електронний ресурс] / В. Заплатинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 57-96, DOI 10.28925/2312-5829.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
програма -- інтегрований курс -- здоров’язбережувальні технології -- воєнні небезпеки -- здоров’я -- безпека
Анотація: Головними ідеями оприлюднення аналізу доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» для 6-9 класів були визначення ключових змін до програм та визначення перспектив їх змін у наступному 2023/2024 навчальному році. Зміни і доповнення до програми предмету «Основи здоров’я» були внесені у 2022 році в зв’язку з російською агресією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Тітаренко, С. А.
    Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 147-153, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- рухова активність -- фізичне виховання
Анотація: У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку. Зауважується, що рухи так само необхідні для нормального росту та розвитку дитини, як і повноцінне її харчування. Фізичні вправи не тільки розвивають та зміцнюють дитячий організм, попереджують різні захворювання, а також є одним із ефективних засобів лікування та відновлення сил дитини після хвороби. На основі аналізу сучасної науково-методичної літератури констатовано, що значна частина досліджень в галузі фізичного виховання присвячена створенню на основі комп’ютерних технологій, систем контролю, оцінки і накопиченню інформації про рівень фізичної підготовленості та стан здоров’я, формуванню рекомендацій щодо занять фізичними вправами школярів та інших верств населення. Встановлено, що використання мультимедійних технологій у процесі проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в закладі дошкільної освіти сприяє оптимізації рухової активності дошкільників. Охарактеризовано специфіку використання мультимедійних презентацій у роботі з дітьми дошкільного віку. Зауважується, що мультимедійні технології дозволяють вирішити проблему пошуку і зберігання інформації, планування, контролю і управління заняттями фізичною культурою, діагностики стану здоров’я і рівня фізичної підготовленості дітей. Автор зазначає, що за допомогою презентації також можна доступно пояснити дітям правила спортивних ігор, тактичні дії гравців, яскраво презентувати історичні події, біографії спортсменів. Зауважується, що створення флеш-презентацій і відеороликів з комплексами загальнорозвивальних вправ доцільно використовувати у процесі проведення ранкової гімнастики. Використання мультимедійних освітніх засобів дозволяє наочно відтворювати просторові характеристики рухів, з високою точністю розраховувати кінематичні параметри техніки виконання рухових дій в умовах ігрової діяльності, що має особливе значення в процесі розвитку просторового орієнтування дітей. Зазначається, що пріорітетним напрямом роботи кожного закладу дошкільної освіти є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на заняттях з фізичної культури, зокрема оптимізації рухової активності. Вказано перспективи подальших досліджень у даному напряму, що полягають у необхідність пошуку і розробки науково обґрунтованих інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні дошкільників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Побірченко, Н. А.
    Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. А. Побірченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 158-165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія -- синергія -- здоров’я -- наукові ідеї -- діяльність учіння -- майбутній викладач -- вища освіта -- цілісність психології і педагогіки як вид професійної діяльності
Анотація: У статті розглядаються наукові ідеї впровадження феноменології здоров’я у практику розвитку готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти; здоров’язбережувальну феноменологію представлено як формально незалежну самоосвітню діяльність студентів – учіння; діяльність учіння студентів рекомендовано досліджувати як здоров’язбережувальне новоутворення в розвитку готовності студентів синергувати феноменологічні функції здоров’я; розкрито реально діючі функції психологічних і педагогічних знань, умінь і навичок, спрямованих на охорону здоров’я як наукового засобу формування цілісності психолого-педагогічної професійної діяльності майбутнього викладача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Цехмістер, Я.
    Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів / Я. Цехмістер, О. Лисенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 131-137, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.131137 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
кодифікація медичного законодавства -- медичне право -- правова культура лікарів
Анотація: У запропонованій статті окреслено сучасний стан законодавства України з питань охорони здоров’я; представлено результати опитування лікарів щодо рівня їх знань у галузі медичного права.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лисенко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Доценко, Олена.
    Комунікативно-прагматичні особливості езотеричних передбачень у мас-медійному дискурсі російсько-української війни [Електронний ресурс] / О. Доценко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 120–130, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
медіадискурс -- критичний дискурс-аналіз -- передбачення -- езотеричні передбачення -- лінгвістичний вплив -- комунікативні стратегії -- модальність
Анотація: Предметом дослідження є езотеричні прогнози як один зі способів створення вербальної моделі майбутнього. Матеріалом дослідження став медійний текстовий і відеоконтент, у якому представлено езотеричні передбачення, ворожіння, пророкування про хід російсько-української війни після повномасштабного вторгнення армії країни-агресора на територію України. Нині українці, які потерпають від злочинних дій російської армії та інформаційної війни, організованої владою й пропагандистськими мас-медіа РФ, постійно перебувають у стані стресу, є дуже чутливими до езотеричного контенту, який створює ілюзію розуміння ситуації, провокує неправильні висновки й учинки, може призводити до виникнення небезпечних для життя і здоров’я громадян ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Вербицький, В. А.
    Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- оздоровлення -- рекреація -- літні дитячі колонії -- рухливі ігри
Анотація: Розглянуто питання організації літніх шкільних таборів на території Херсонської губернії. Наприкінці ХІХ ст. на Півдні України зароджується рух по оздоровленню та рекреації учнів. Значний внесок у розвиток цієї справи внесли різного роду громадські організації, зокрема, Товариства сприянню фізичному вихованню дітей (м. Одеса, м. Херсон). Завдяки їх зусиллям на південному узбережжі України відкриваються перші дачі-колонії, в яких під час літніх канікул діти із малозабезпечених сімей мали можливість відпочити та оздоровитися. Дачі-колонії були непогано організовані. Раціональне харчування, свіже повітря, рухливі ігри позитивно впливали на стан здоров’я школярів. Держава не виділяла коштів на ці заходи, тому фінансування здійснювалося за рахунок громадських організацій. Нестача коштів було причиною того, що літні дачі-колонії працювали не регулярно.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Недавня, К.
    Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників [Електронний ресурс] / К. Недавня. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
хвороба -- двотисячники -- метафора -- тіло -- тілесність
Анотація: У статті порушено проблему концептуалізації хвороби в сучасній українській поезії. Представлено різні підходи до розуміння поняття «хвороба». Розкрито феноменологію здоров’я та хвороби як полюсів континууму людського буття. Індивідуальний досвід переживання захворювання значно модифікується під впливом панівних у суспільстві когнітивних, етичних і естетичних настанов щодо способів інтерпретації тілесних феноменів. У статті показано залежність концепту «хвороба» від існуючих в культурному суспільстві уявлень про будову людського тіла.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Лупаренко, С.
    Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Лупаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 47-59, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.4759. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дитячі заклади -- діти -- здоров’я -- опіка -- освіта -- соціальна робота -- соціокультурне забезпечення -- харчування
Анотація: У статті розкриваються мета й особливості здійснення опіки дітей в Україні у 1900-1917 рр. Опіка дітей спрямовувалася на забезпечення їх елементарним захистом, піклуванням, необхідним для життя. Особливостями здійснення опіки були: вжиття заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей (надання лікарняної допомоги; проведення медичних оглядів; обстеження навчальних приміщень; правильне облаштування дитячих закладів; проведення бесід щодо необхідності зміцнення здоров’я; улаштування шкільних аптечок; створення дитячих літніх колоній; організація занять для дітей біженців); організація соціальної роботи з дітьми-сиротами і дітьми, позбавленими батьківського піклування (утримання опікунських закладів; виявлення причин занедбання дітей; патронування; забезпечення діяльності судів для малолітніх злочинців); задоволення матеріальних потреб дітей (відкриття безкоштовних їдалень; організація гарячих сніданків у навчальних закладах; оренда квартир для дітей; надання матеріальної допомоги).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: О283150799/2014/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Антипін, Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білова, Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей / Ю. А. Білова. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Благова, Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект / Т. О. Благова. - С.22-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) / В. С. Бугрій. - С.34-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища / Л. О. Варченко-Троценко. - С.44-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Л. Ф. Нечітка математична філософія / Л. Ф. Василевич. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С.67-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України / С. Ю. Головчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії) / А. К. Грабовий. - С.100-111
Грищук, Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора / О. М. Гуменюк. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтух, М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.144-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті / Л. В. Козак. - С.156-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен / І. О. Колесник. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу / О. М. Кузьменко. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу / Н. В. Мосьпан. - С.191-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії / В. Г. Муромець. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.208-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття) / А. Д. Січкар. - С.219-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників / І. С. Степура. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Тернопільська, В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) / В. І. Тернопільська. - С.237-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості" / М. А. Федорова. - С.247-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій / О. М. Хомік. - С.258-268
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: О283150799/2015/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4 (12) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бісмак, О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні / О. В. Бісмак. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23. / В. А. Вербицький. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. К. Грабовий. - С.34-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанцева, Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Л. І. Казанцева. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіліченко, О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій / О. І. Кіліченко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі / І. В. Ковалинська. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя / І. В. Когут. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження / Л. В. Козак. - С.98-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Крупник, З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект / З. І. Крупник. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Луценко, О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів / О. В. Луценко. - С.119-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Майорський, В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства / В. В. Майорський. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслов, Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Р. В. Маслов. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект / В. Г. Муромець. - С.149-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти / Н. А. Побірченко. - С.158-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу / Н. Г. Пономаренко. - С.166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Ратєєва, В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності / В. О. Ратєєва. - С.172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання / Ю. А. Руденко. - С.181-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябенко, В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології / В. О. Рябенко. - С.195-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Синишин, Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття / Л. О. Синишин. - С.207-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Сірик, Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів / Т. В. Сірик. - С.218-229. - Бібліогр. в кінці ст.
Стинська, В. В. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект / В. В. Стинська. - С.230-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Троценко, Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей / Р. В. Троценко. - С.240-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Черпак, Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.) / Ю. В. Черпак. - С.249-261. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: О283150799/2023/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1 (40) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадча, Катерина. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - С.7-21
Гаврілова, Людмила. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк, Ольга. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання / О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв. - С.40-58
Бурцева, Олена. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики / О. Бурцева. - С.59-75
Овчаренко, Марина. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт / М. Овчаренко. - С.76-92
Бєлова, Олена. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова. - С.93-112
Мединська, Світлана. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови) / С. Мединська. - С.113-133
Шкарбан, Інна. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія» / І. Шкарбан. - С.134-151
Чижикова, Ольга. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов / О. Чижикова. - С.152-165
Руднік, Юлія . Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов / Ю. Руднік. - С.165-183
Чайковська, Ганна. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку / Ганна Чайковська. - С.184-199
Гвоздій, Світлана. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах / С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко. - С.200-223
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: О283150799/2020/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Бісмак, О. В.
    Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Бісмак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
реабілітаційні заклади -- реабілітаційний центр -- здоров’я -- учасники бойових дій -- медична реабілітація -- фізична реабілітація
Анотація: У статті проаналізовано проблеми організації та роботи реабілітаційних центрів в Україні. Особливу увагу приділено комплексній реабілітації учасників антитерористичної операції, що потребує перебудови та вдосконалення існуючих реабілітаційних закладів та створення нових багатопрофільних центрів реабілітації. Надано характеристику типового реабілітаційного закладу, види, завдання, законодавчі документи, що регламентують діяльність реабілітаційних центрів.Зазначається, що повноцінний розвиток сучасної системи реабілітаційних служб в Україні гальмується недооцінкою ролі реабілітаційних заходів, у тому числі засобів фізичної реабілітації, для відновлення здоров’я хворих, неповносправних та учасників бойових дій. Автор підкреслює,що на державному рівні повинна бути розроблена та імплантована в Україні єдина модель багатопрофільних реабілітаційних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Мельник, І.
    Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід [Електронний ресурс] / І. Мельник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 235-253, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- професійне зростання -- психічне здоров’я -- психологічна компетентність -- саморозвиток -- стабільність психічного здоров’я
Анотація: Стаття присвячена проблемам психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності, а саме формуванню психологічного складника їх здоров’язбережувальної компетентності. Актуальність проблеми зумовлена зростаючою увагою до введення вже на першому курсі у навчальний процес людинознавчих дисциплін, які орієнтовані на формування здоров’язбережувальної компетентності студентів, складником якої є саме збереження, зміцнення та відновлення власного психічного здоров’я задля ефективного саморозвитку та власного професійного зростання як майбутнього педагога. У статті висвітлено результати теоретичного дослідження з метою узагальнення відповідних теоретичних джерел та виокремлення власного системного підходу до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів. Подано короткий теоретичний огляд сучасних досліджень з питань формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів. Проаналізовано різні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна компетентність», охарактеризовано її складники. Виокремлено власний системний підхід до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів та вчителів початкових класів на основі критеріїв - когнітивного, мотиваційно-ціннісного, діяльнісного та рефлексивного. Визначені та охарактеризовані показники кожного з цих критеріїв, а також прописано рекомендований діагностичний інструментарій для їх вивчення. Здійснено характеристику рівнів сформованості психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів (високий, середній та низький), що ґрунтується на ступені прояву показників кожного з виокремлених критеріїв вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів. Висвітлено перспективи щодо організації подальшого емпіричного дослідження психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів-першокурсників педагогічних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Баштан, С.
    Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії [Електронний ресурс] / С. Баштан, Т. Шапкіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 61-72, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.6172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- здоровий спосіб життя -- здоров'я -- культура -- людина -- студент -- університет
Анотація: У статті розглянуто проблеми формування культури здоров'я студентів в педагогічній теорії. Визначено передумови та умови формуванні основ культури здоров’я молоді. Аналізуються причини, згідно яких процес формування культури здоров’я студентів можна вважати педагогічною проблемою. Визначена послідовність та структура вирішення педагогічної проблеми формування основ культури здоров’я студентської молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Шапкіна, Т.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Гвоздій, С.
    Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. Гвоздій, О. Устянська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
куратор -- учитель біології -- здоров’я людини -- модератор -- роль викладача -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- тьютор -- фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Устянська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Зварич, Ганна.
    Професійне вигорання фахівців дошкільної освіти: характерні особливості [Електронний ресурс] / Г. Зварич, В. Мойсеюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 214-227, DOI 10.28925/2312-5829.2024.114 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователі -- заклади дошкільної освіти -- професійне вигорання -- професійне здоров’я -- чинники професійного вигорання
Анотація: У статті проаналізовано трактування сутності дефініції «професійне вигорання» як результату довготривалих стресів, що пов’язані з інтенсивною професійною діяльністю з характерними порушеннями працездатності та властивою для нього втомою, дратівливістю та психічними захворюваннями. Досліджено симптоми прояву та причини його виникнення у фахівців дошкільної освіти. Розкрито передумови професійного вигорання у фахівців. Обґрунтовано характерні ознаки та основні складові професійного вигорання. Визначено специфіку діяльності вихователя, причини і симптоми виникнення цього явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мойсеюк, Василь


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)