Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (150)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=змагання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пухонська О.
Назва : До витоків національної травми або "білі плями" "темної памяті" у романі Василя Шкляра "Залишенець. Чорний ворон" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пам’ять--історія--культура--національна свідомість--література--тоталітаризм--терор
Анотація: У запропонованій статті об’єктом дослідження є літературна спроба відновлення національної пам’яті про визвольні змагання українців у період більшовицької окупації. «Чорний Ворон» Василя Шкляра став чи не першим романом сучасної української історії, який засвідчує нову культурну інтерпретацію травматичної пам’яті посттоталітарного суспільства, що була позбавлена місця в історичному дискурсі через виразний антикомуністичний характер. Уваги вартий той факт, що на прикладі одного епізоду минулого автор розкриває вкрай жорстокі методи нищення національної свідомості українців та вкрай сміливі спроби її збереження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яненко Я.
Назва : Електронні тести у дискурсі гейміфікації
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 193-207. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.16
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гейміфікація--електронний тест--комп’ютерний тест--студенти--університет
Анотація: Статтю присвячено висвітленню особливостей сучасних електронних тестів у дискурсі гейміфікації, яка дає змогу викладачам зацікавлювати і мотивувати студентів, використовуючи ефективні підходи до організації навчального процесу. В результаті проведеного дослідження уточнено, що електронні тести мають низку переваг над паперовими, зокрема, це наявність більшої кількості варіантів тесту, що пропонуються студентам; автоматичні перевірка і підрахунок балів; зручність проходження тесту для студентів; необмежені можливості внесення викладачем виправлень, змін і доповнень до електронних тестів тощо. Більше половини респондентів вказали на важливість економії паперу і відповідне збереження лісів у сучасному світі, що свідчить про розвиток екологічної свідомості студентів. Відзначено, що більшості респондентів легше та комфортніше проходити електронний тест, проте більш серйозне ставлення до паперового тесту. З’ясовано переваги використання електронних тестів у системі elearning Сумського державного університету, які полягають у наявності зручних шаблонів для створення основних видів тестів та їх редагування; у автоматичному підраховуванні системою результатів проходження тесту студентами; у автоматичній зміні послідовності варіантів питань і відповідей при кожному новому проходженні тесту; у забезпеченні доступності тестів або інших навчальних матеріалів для студентів та у можливості використання для проходження тестів мобільних пристроїв. Відзначено такі елементи гейміфікації в електронних тестах, як наявність чітких правил проходження тесту, яким студенти повинні слідувати; поява результатів тесту на екрані комп’ютера або смартфона; наявність елементів змагання між студентами, що проходять тест. Відзначено вплив сучасних технічних засобів на гейміфікацію процесу навчання, зокрема, при з’ясуванні того, коли проходження електронного тесту буде більш схожим на гру, майже третина респондентів зазначила, що це відбувається при проходженні тесту на смартфоні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Мартиненко С. Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання/ С. Мартиненко (стр.7-13)
Lynova I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models/ I. Lynova, O. Bulvinska (стр.14-22) Кл.слова: вища освіта,професійний розвиток,університет
Sysoieva S. Academic staff development programme: research competence formation/ S. Sysoieva, I. Sokolova (стр.23-32) Кл.слова: підвищення кваліфікації,компетентність,дослідницький
Ivashnova S. How teachers choose training courses. Empirical research results/ S. Ivashnova (стр.33-43) Кл.слова: навчальні курси,вчителі
Salata O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions/ O. Salata (стр.44-51) Кл.слова: комунікація,змагання,студенти
Петренко Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.52-58)
Борозенець Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання/ Н. Борозенець (стр.59-65)
Баркова Ю. Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту/ Ю. Баркова (стр.66-74)
Дика Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти/ Н. Дика, О. Глазова (стр.75-82)
Ілійчук Л. Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції/ Л. Ілійчук (стр.83-95)
Регейло І. Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід/ І. Регейло (стр.96-102)
Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/ H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul (стр.103-109) Кл.слова: неформальна освтіа,медіацентр
Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.110-115)
Мягкова О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі/ О. Мягкова (стр.90-95) Кл.слова: візуалізація,дудл,фасилітація
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Salata O.
Назва : Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 44-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--змагання--студенти--турніри--пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)