Пошуковий запит: (<.>K=зразки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Кравченко А. Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана/А. Кравченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.32-41
|
>2.
| Кузьменко В. Епістолярні діалоги Миколи Зерова з Миколою Хвильовим/В. Кузьменко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 3
|
>3.
| Кривошея І. Збереження світової культурної спадщини ЮНЕСКО: відновлення Пальміри в умовах війни в СИРІЇ (на матеріалі електронних видань)/І. Кривошея, Л. Якименко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.173-181
|
>4.
| Полтавцева Н. Культурные коды акмеизма и творчество Анны Ахматовой/Н. Полтавцева // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 3
|
>5.
| Набієва Н. Портретний жанр у документальних телевізійних фільмах: теоретико-естетичні вимоги/Н. Набієва // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 3
|
>6.
| Заєць В. Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара)/В. Заєць // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 3.-С.55-65
|
>7.
| Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.87-94
|
>8.
| Mospan N. Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse/N. Mospan // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.33-42
|
>9.
| Іванюк О. Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст./О. Іванюк // Київські історичні студії. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017,N № 2.-С.38-46
|
>10.
| Дика Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу/Н. Дика, О. Глазова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 3/4.-С.14-20
|
|